eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych (z wyłączeniem dróg)-na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010614 z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych (z wyłączeniem dróg)-na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 17

1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48767400200

1.5.8.) Numer faksu: +48767400201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@scinawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/; https://scinawa.ezamawiajacy.pl/app/login?scrollElementID=Zaloguj

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://scinawa.ezamawiajacy.pl/app/login?scrollElementID=Zaloguj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych (z wyłączeniem dróg)-na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0cad89-66c7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005380/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udziela się, na podstawie art. 214 ust.1 pkt 11 ustawy Pzp, Zakładowi Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Lasowicach 48, gm. Ścinawa z uwagi na spełnienie poniższych warunków:a. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;,b. ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę, o której mowa w lit. a, c. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167669 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia w systemie ciągłym usług związanych z:1) utrzymaniem czystości i porządku na terenach zielonych (w tym usuwanie odpadów oraz odpadów biodegradowalnych);2) grabieniem liści i opadłych uschniętych gałęzi – 1-2 x w roku;3) koszeniem terenów zielonych – roślinność nie może przekraczać 20 cm wysokości,a częstotliwość koszenia uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i wysokości roślinności (trawa, szczaw, mlecz i inne). Po skoszeniu wysokość roślinności powinna wynosić min. 5 cm max. 7cm. Po koszeniu trawnik powinien być wyrównany;4) dokonywaniem nasadzeń (w tym wynikających z decyzji Starosty Lubińskiego zezwalających na wycinkę) - min. 1:1 za usunięte drzewo lub krzew, nasadzeń uzupełniających – w razie konieczności, nasadzeń roślin na klombach i kwietnikach - w razie konieczności;5) utrzymaniem i pielęgnacją krzewów – w razie konieczności;6) cięciami pielęgnacyjnymi żywopłotów – ok. 300 mb;7) utrzymaniem i pielęgnacją kwietników, klombów i skalniaków – 6 kwietników co najmniej 2 razy do roku;8) przecinką drzew i krzewów, usuwaniem posuszu – w razie konieczności;9) wycinką drzew i krzewów:a) usunięcie drzewa o obwodzie pnia do 50 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm - ok. 7 szt.;b) usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 50 cm do 100 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm – ok. 4 szt.;c) usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 100 cm do 200 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm– ok. 2 szt.;d) usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 200 cm do 300 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm – ok. 2 szt.;e) usunięcie drzewa o obwodzie pnia powyżej 300 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm – ok 2 szt.;f) usunięcie krzewu lub krzewów na które jest wymagane uzyskanie zezwolenie na usunięcie tj. powyżej 25m2 – ok. 2 szt.;10) usuwaniem drzew których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza:a) 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,b) 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,c) 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew – ok 7 szt.11) usuwaniem krzewu albo krzewów rosnących w skupisku, o powierzchni do 25 m2 – ok 2 szt.;12) przedmiot zamówienia obejmuje również uporządkowanie terenu (wszystkie pozostałości po pracach tj. między innymi trociny, gałęzie oraz resztki drewna, wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć w ramach niniejszego zamówienia, własnym staraniem i na własny koszt).2. Przedmiot umowy realizowany będzie od dnia podpisania umowy przez okres 12 m-cy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Ścinawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 692-25-16-548

7.3.3) Ulica: Lasowice 48

7.3.4) Miejscowość: Ścinawa

7.3.5) Kod pocztowy: 59-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-02-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.