eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa szwów chirurgicznych oraz implantów artroskopowych do szycia łąkotki dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010157 z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa szwów chirurgicznych oraz implantów artroskopowych do szycia łąkotki dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10

1.4.2.) Miejscowość: Zakopane

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: +48 2015351

1.4.8.) Numer faksu: +48 2015351

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010157

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00008582/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem: 1) Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny poliamidowy - 6 pozycji asortymentowych, 2) Szew chirurgiczny, wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powleczony mieszanką kopolimeru składającego się z glikolidu i L-laktydu oraz stearynianu wapnia lub poliglikonatem lub mieszaniną kaprolaktonu i stearynianu wapnia o okresie podtrzymywania tkankowego ok 40-50% po 18-21 dniach i całkowitym okresie wchłaniania pomiędzy 56 i 90 dniem - 14 pozycji asortymentowych, 3) Szew pleciony, z kwasu poliglikolowego, powlekany glikonatem lub polikaprolaktonem i stearynianem wapnia o okresie podtrzymywania tkankowego 50% po 5-7 dniach, okres wchłaniania do 45 dnii - 7 pozycji asortymentowych, wg zestawienia przedstawionego w punkcie 5.9 przedmiotowej SWZ. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej. 6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w ciągu 3 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia każdorazowego zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta. 7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej, jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy. 8. Zamawiający informuje, że podana w punkcie 5.9 SWZ ilości poszczególnych szwów i implantów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacji z całości niektórych pozycji. 9. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup szwów konkretnego producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem: 1) Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny poliamidowy - 6 pozycji asortymentowych, 2) Szew chirurgiczny, wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powleczony mieszanką kopolimeru składającego się z glikolidu i L-laktydu oraz stearynianu wapnia lub poliglikonatem lub mieszaniną kaprolaktonu i stearynianu wapnia o okresie podtrzymywania tkankowego ok 40-50% po 18-21 dniach i całkowitym okresie wchłaniania pomiędzy 56 i 90 dniem - 14 pozycji asortymentowych, 3) Szew pleciony, z kwasu poliglikolowego, powlekany glikonatem lub polikaprolaktonem i stearynianem wapnia o okresie podtrzymywania tkankowego po 5-7 dniach minimum 50%, okres wchłaniania do 45 dni - 7 pozycji asortymentowych, wg zestawienia przedstawionego w punkcie 5.9 przedmiotowej SWZ. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej. 6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w ciągu 3 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia każdorazowego zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta. 7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej, jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy. 8. Zamawiający informuje, że podana w punkcie 5.9 SWZ ilości poszczególnych szwów i implantów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacji z całości niektórych pozycji. 9. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup szwów konkretnego producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-02-26 12:00

Po zmianie:
2021-03-01 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-02-26 12:15

Po zmianie:
2021-03-01 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-03-27

Po zmianie:
2021-03-30

2021-02-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.