Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490977/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
”Utrzymanie zieleni oraz czystości terenów przyległych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubraniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 49
1.5.2.) Miejscowość: Lubraniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-890
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lubraniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Utrzymanie zieleni oraz czystości terenów przyległych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-541d4f24-7a2c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Lubraniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
całoroczne utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie gminy Lubraniec.
W ramach utrzymania terenów zieleni miejskiej wykonywane będą niżej wyszczególnione prace:
• Pielęgnacja drzew 310 szt, które wymagają cięć pielęgnacyjnych i formujących (w okresie zimowym) oraz stałej pielęgnacji w ciągu roku.
• Pielęgnacja krzewów, tereny obsadzone krzewami wynoszą około 3 218 m2, które wymagają cięć pielęgnacyjnych w okresie wiosennym i jesiennym oraz stałej pielęgnacji w ciągu roku w szczególności odchwaszczania i formowania.
• Pielęgnacja żywopłotów tereny pokryte żywopłotem stanowią 374 m2 które wymagają cięć pielęgnacyjnych w okresie wiosennym i jesiennym oraz stałej pielęgnacji i formowania w ciągu roku.
• Pielęgnacja trawników, tereny pokryte trawą w trym skarpy objęte zakresem zamówienia stanowią około 47 132 m2ogółem, które wymagają systematycznego podkaszania w okresie wiosennym, letnim i jesiennym w tym: pielęgnacja skarp pokrytych łąkami wzdłuż cieków wodnych wynosi około 4 252 m2, skarpy pokryte łąkami bez cieków wodnych stanowią powierzchnię około1 072 m2. Pozostałe trawniki stanowią około 41 808 m2 powierzchni.
• Pielęgnowanie rabat z różami, rabaty kwiatowe, na których rosną róże stanowią około 1 059 m2 powierzchni, które wymagają cięć pielęgnacyjnych w okresie wiosennym letnim i jesiennym oraz stałej pielęgnacji w ciągu roku w szczególności odchwaszczania i podcinania oraz oczyszczania.
Do obowiązków Wykonawcy należy również nawożenie i opryskiwanie terenów zielonych (zakup środków ochrony roślin i środków odchwaszczających po stronie Wykonawcy).
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Usuwanie gałęzi drzew utrudniających korzystanie z ciągów pieszych oraz ścieżek rowerowych.
Dbanie o prawidłowe umocowanie drzew nowo nasadzonych.
W okresie od października do grudnia systematyczne grabienie i wywożenie opadłych liści
Zakres prac dotyczący całorocznego utrzymania czystości obejmuje wykonanie niżej wyszczególnionych prac:
Mechaniczne i ręczne odśnieżanie nawierzchni chodników i alejek przylegających do terenów zielonych w sposób zapewniający ich drożność oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu pieszo-rowerowego wywołanego opadami śniegu, marznącej mżawki lub śliskością zimową poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego z powierzchni chodników oraz zwalczanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem - zakup materiału uszorstniającego po stronie Wykonawcy).
Do obowiązków Wykonawcy należy również staranne przygotowanie Placu 3 Maja do uroczystości państwowych . (Wykonywanie tych prac należy uwzględnić w terminach przypadających świąt państwowych).
Zakresem wykonywanych prac objęty jest także klomb o powierzchni około 623 m2 w miejscowości Sułkowo gmina Lubraniec do obowiązków Wykonawcy należy systematyczne koszenie trawy i pielęgnacja krzewów.
Szczegółowy wykaz terenów zielonych, oraz zakres wykonywanych usług objętych umową określono w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy
Wykaz ciągów pieszych objętych umową do sprzątania w ciągu całego roku i odśnieżanie oraz uszorstniania w okresie zimowym określono w Załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC W OGRODZIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-273-13-12
7.3.4) Miejscowość: Bielawy
7.3.5) Kod pocztowy: 87-890
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABC W OGRODZIE" - PRZEMYSŁAW PAKULSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ABC W OGRODZIE" - PRZEMYSŁAW PAKULSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI LUBRANIEC
więcej: przetargi LUBRANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. 3 Maja
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2024 r.
- 04510 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach kontraktu pn.: "PRZEBUDOWA UL. ŻMIGRODZKIEJ W CELU WYZNACZENIA DRÓG ROWEROWYCH"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.