eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › "Przebudowa i rozbudowa publicznej szko³y podstawowej w Nockowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi. "



Og³oszenie z dnia 2021-02-23


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00009798 z dnia 2021-02-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa publicznej szko³y podstawowej w Nockowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Iwierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177455950

1.5.8.) Numer faksu: 2221444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.iwierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa publicznej szko³y podstawowej w Nockowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi. ”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-720a51cc-75c8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00009798

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002365/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa publicznej szko³y podstawowej w Nockowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.iwierzyce.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.iwierzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych ZETO PZP.2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: przetargi@iwierzyce.pl.3) Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Przebudowa i rozbudowa publicznej szko³y podstawowej w Nockowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi.” – znak sprawy: BID.271.1.2021.PA4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja sk³adania ofert i sposobu komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami, jest dostêpna jest na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania.5) Postêpowanie dostêpne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±: W zakresie formalnym: Paulina Adamska W zakresie merytorycznym: Szymon Pazdan 7) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.8) Je¿eli zamawiaj±cy lub wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wys³ane przez Zamawiaj±cego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez Wykonawcê, zosta³y dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z ich tre¶ci±.10) SWZ zosta³a opublikowana na stronie Urzêdu Gminy: www.bip.iwierzyce.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80, woj. podkarpackie, tel. (17) 745 59 50, fax. (17) 2221 444, internet: http://www.bip.iwierzyce.pl, -inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwierzyce, jest adw. Jakub Curzytek, kontakt: 692616480, e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i rozbudowa publicznej szko³y podstawowej w Nockowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi” prowadzonym w trybie podstawowym.-Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych;-Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.1.2021.PA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1780167,11 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: przebudowê i rozbudowê publicznej szko³y podstawowej w Nockowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi w tym m.in.: budowê wewnêtrznych instalacji: wodoci±gowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkami zewnêtrznymi /doziemnymi/, rozbudowê wewnêtrznych instalacji: gazowej i elektrycznej, a tak¿e instalacjê odgromow± oraz budowê przy³±czy: wodoci±gowego i kanalizacji sanitarnej.Projektowana rozbudowa s³u¿yæ ma celom edukacyjnym oraz poprawie warunków sanitarnych. Dla realizacji ww. celów przewidziano na piêtrze: pomieszczenia 2 sal lekcyjnych, sanitariaty, sekretariat, gabinet dyrektora, pokój nauczycielski. Natomiast na parterze: 2 sale przedszkolne, kuchniê wraz z jadalni±, sanitariaty, szatniê oraz pomieszczenie socjalne.Budynek zaprojektowano w konstrukcji tradycyjnej, murowanej, 2-kondygnacyjnej z poddaszem nieu¿ytkowym. Nad budynkiem przewidziano dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo-p³atwiowy, nale¿y uj±æ przebudowê dachu z p³askiego na spadzisty. Pokrycie dachu blachówk± powlekan±. Budynek wyposa¿ony w wewnêtrzne instalacje: wodoci±gow±, kanalizacyjn±, c.o., wentylacjê grawitacyjn± wywiewn± ze wspomaganiem w WC, wentylacjê mechaniczn±, instalacjê elektryczn± oraz zewnêtrzn± instalacjê odgromow±. Odprowadzenie wód opadowych po terenie dzia³ki. Przewidziano pod³±czenie projektowanego budynku do istniej±cego przy³±cza kanalizacji sanitarnej oraz przy³±czenie wody do istniej±cej sieci gminnej.Ponadto przewidziano niezale¿ne wej¶cia do budynku projektowanej rozbudowy oraz po³±czenie holi rekreacyjnych czê¶ci projektowanej z istniej±c±. Zapewniono dostêp dla osób niepe³nosprawnych chodnikami bez barier do wej¶æ zewnêtrznych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt. III.4.1., oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.III.3.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.III.3.2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100).III.3.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez okre¶lenie minimalnych wymagañ dotycz±cych: a) Do¶wiadczenia wykonawcy, b) Osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci. ad. a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada do¶wiadczenie niezbêdne do realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej /1/ jedno zadanie inwestycyjne obejmuj±ce wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion z³otych). ad. b) Wykonawca wska¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia spe³niaj±ce minimalne warunki dotycz±ce kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia umo¿liwiaj±ce realizacje zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci i funkcji, jakie zostan± im powierzone, tj. - osoba, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ, - osoba, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 6 do SWZ;2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (D.z. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 4 do SWZ;2. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;4. Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem Wykonawca sk³ada dokument potwierdzaj±c, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania oferty dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci;5. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Wykonawca sk³ada dokument potwierdzaj±cy, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego – sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;2) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru zawieraj±cego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, okre¶laj±cy jego beneficjentów rzeczywistych; 3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 z³.(s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100)1. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 288).3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.4. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.6. W przypadku wyboru pieniê¿nej formy, wadium nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Sêdziszowie M³p., Odzia³ w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie: „Przebudowa i rozbudowa publicznej szko³y podstawowej w Nockowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi”7. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, który wynosi 30 dni, tj. obowi±zuje do dnia 14.04.2021 r.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, mog± wykazaæ spe³nienie warunków, o których mowa w pkt. III.3.2. i III.3.3. ³±cznie, z zastrze¿eniem, ¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp a dotycz±ce wspólnego potwierdzenia, ¿e wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wskazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 –455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.2.Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w zakresie:1) terminu zakoñczenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty;2) zmiany kierownika budowy na innego spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ - w uzasadnionym przypadku;3) innych istotnych zmian wynikaj±cych ze zmiany przepisów prawa, je¿eli bêd± mia³y wp³yw na przedmiot zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przetargi.iwierzyce.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-14

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji, o ile bêd± prowadzone, trzech Wykonawców, których oferty nie bêd± podlegaæ odrzuceniu i zostan± ocenione najwy¿ej na podstawie kryteriów oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, je¿eli zawiadomienie zosta³o przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, je¿eli zosta³o przes³ane w inny sposób.2. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.3. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.4. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dnia podpisania umowy przygotowaæ Harmonogram rzeczowo - finansowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy bêdzie wymaga³ uzgodnienia z Zamawiaj±cym oraz jego akceptacji.
2021-02-23 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.