eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Bieżąca obsługa i eksploatacja miejskiego systemu kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Kozienice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca obsługa i eksploatacja miejskiego systemu kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Kozienice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa i eksploatacja miejskiego systemu kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Kozienice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b7c71c1-8ab8-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie bieżące sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Kozienice w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy w zw. z art.214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605) Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego art. 4 pkt. 1-4, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w art. 214 ust 1 pkt 11. W wyniku powyższego gmina uzyskała szczególne uprawnienia udzielania określonym podmiotom zamówienia publicznego z wolnej ręki. . Organem założycielskim Spółki jest Gmina Kozienice. Sp. została utworzona na postawie Uchwały XVIII/235/2008 Rady Miejskiej w Kozienicach z dnia 20.03.2008 r. w sprawie utworzenia jednoosobowej spółki prawa handlowego, ze 100 % udziałem Gminy Kozienice, Gospodarka Komunalna Spółka z o.o. Spółka powstała w celu realizacji zadań własnych Gminy Kozienice. W związku z powyższym wymóg wykonywania zadań na rzecz Zamawiającego, który sprawuje nad nim kontrole, w wysokości ponad 90% działalności został spełniony.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7021.4.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i eksploatacja miejskiego systemu kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Kozienice. System kanalizacji deszczowej składa się z obiektu podczyszczalni wód deszczowych przy ul. Parkowej, wylotów wód deszczowych, separatorów oleju, piaskowników i sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami zgodnie
z zestawieniem które stanowi załącznik nr 1 do umowy związanych z bieżącym utrzymaniem obejmujące:
1) Eksploatacja obiektu podczyszczalni wód deszczowych:
a) stała kontrola tech-ruch urządzeń wodnych, mechanicznych i elektrycznych, krat, separatorów, osadników, systemu sieci wod-kan i kanalizacji deszczowej, odnotowana w dzienniku pracy,
b) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektu
c) czynności konserwacyjne:
- regulacja części ruchomych, prowadnic, zębatek, łańcuchów, łożysk, rolek itp.
- uszczelnianie zaworów, zasuw, dokręcanie śrub i nakrętek
- smarowanie łożysk, prowadnic, wałów przekładniowych i wszystkich części ruchomych, wymiana olejów smarowniczych
- ochrona konstrukcji i urządzeń przed korozją
- czyszczenie kanałów, koryt, przewodów, separatorów i poletek
- zabezpieczenie przed oblodzeniem zasuw, zaworów, hydrantów i przewodów
- utrzymanie w należytym stanie skarp, poletek, dróg i placów /oczyszczanie, sprzątanie, koszenie również wokół ogrodzenia,
- naprawianie zabezpieczające szczelin, pęknięć, ubytków naturalnych w studniach, kanałach, budynkach
i ogrodzeniu,
- zapewnienie sprawności wewnętrznej sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem,
- naprawa/wymiana zamków/kłódek zabezpieczających obiekt.
2) Eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej:
a) systematyczna kontrola i obchód sieci oraz jej uzbrojenia 1 raz w miesiącu w celu:
- sprawdzenia stanu uzbrojenia naziemnego /przysypania, zniszczenia, kradzieży/
- wykrycia zapadnięć świadczących o uszkodzeniu przewodów
b) czyszczenie kanałów przełazowych wraz ze studniami.
c) czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików: w tym koszy do wyłapywania cząstek stałych
- ręcznie – min. 1 raz w kwartale
- w okresie zimowym bieżące oczyszczanie rusztów żeliwnych z lodu.
d) konserwacja stalowych i żeliwnych elementów uzbrojenia min. 1 raz w roku,
e) roboty renowacyjne i bieżące remonty:
- studzienek
- naprawa ubytków betonowych w kominkach włazów, włączeniach przykanalików i kanałów,
- wymiana stopni włazowych
f) utrzymanie w stanie sprawności wylotów kanalizacji deszczowej na terenie miasta,
g) czyszczenie korytek do powierzchniowego odprowadzania wód,
3) Eksploatacja urządzeń podczyszczających zgodnie z instrukcją instalacji, obsługi i eksploatacji,
4) Eksploatacja skrzynek rozsączających zgodnie z wytycznymi,
5) Wykonywanie obowiązków wynikających z pozwoleń wodno prawnych dla poszczególnych elementów systemu,
6) Uczestnictwo w odbiorach inwestycji realizowanych przez Gminę w zakresie rozbudowy systemu kanalizacji deszczowej na wniosek Gminy.
7) Wydawanie warunków technicznych dla istniejących sieci kanalizacji deszczowych w przypadku przebudowy ulic.
8) Opiniowanie dokumentacji technicznych rozbudowy systemu kanalizacji deszczowej w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia wniosku w danym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90481000-2 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.