Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271873/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00287629/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: EIB S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870270059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jęczmienna 21
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 697 030 473
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 62 73 409
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.konstanty@eib.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eib.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eib.com.pl#Przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0bf1e6c-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271873/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 757000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia Szpitalaa) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 185000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Szpitalaa) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością i posiadaniem mienia,
c) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 527000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia komunikacyjne Szpitalaa) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) Ubezpieczenie Auto-casco,
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
d) Ubezpieczenie Assistance.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175941,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205860,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175941,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 521-04-20-047
7.3.3) Ulica: Rondo I. Daszyńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175941,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508659,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597645,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508659,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-025-10-49
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508659,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27970,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54015,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27970,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-025-10-49
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27970,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
A) Pełna nazwa: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu;
B) Dokładny adres siedziby: ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl;
C) Telefon: + 48 16 677 50 00, fax. +48 16 677 50 03;
D) Poczta elektroniczna: Adresy poczty elektronicznej osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami zostały wskazane w SWZ; Ogólny adres Zamawiającego: sekretariat@wszp.pl;
E) Dane rejestrowe: NIP: 795-20-66-984, REGON: 000314684; Numer księgi rejestrowej: W-18000000010152;
F) Adres strony internetowej: http://nowa.wszp.pl/;
G) Kraj: Polska;
H) Województwo: podkarpackie;
I) Kod NUTS: PL822 - Przemyski;
J) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej;
K) Przedmiot działalności: Zdrowie.
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 37 ust. 3 pkt 4) w zw. z art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) - zwanej dalej ustawą PZP, przez EIB S.A., działającą na podstawie udzielonego przez Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, pełnomocnictwa do wykonywania w jego imieniu, jako Zamawiającego, wszelkich czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, o szacunkowej wartości nie przekraczającej progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa serwisowa Analizatora automatycznego Elite Ingenius (I)
- ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem NNW oraz egzaminami dla młodzieży w wieku 17-25 lat.
- Dostawa narzędzi laparoskopowych
- Świadczenie usługi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu w okresie 36 miesięcy (od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027).
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WĘGORZEWO
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu.
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku Powiatu Dzierżoniowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
- Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 2 (dwóch) lat
- Ubezpieczenie pojazdów służbowych Najwyższej Izby Kontroli.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Namysłów
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.