eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. "Dostępny Urząd" polegającego na przebudowie i rozbudowie budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Dostępny Urząd” polegającego na przebudowie i rozbudowie budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.4.2.) Miejscowość: Brusy

1.4.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.4.7.) Numer telefonu: 523969300

1.4.8.) Numer faksu: 523969303

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008765

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00509901

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie
i rozbudowie budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej).
2. Zakres robót obejmuje:
1) przebudowę polegającą na:
 demontażu istniejących drzwi wejściowych (z funkcją napowietrzania), przeniesienie siłowników do sąsiednich drzwi wejściowych na parterze;
 zawężeniu otworu drzwiowego na parterze;
 wydzieleniu strefy komunikacji, włączającej w siebie istniejąca klatkę schodową, projektowaną windę oraz wejście do budynku poprzez ścianki działowe (EI60) na parterze;
 wyburzeniu otworu w ścianie zewnętrznej na potrzeby wyjścia z windy na piętrze;
 wykonaniu zadaszenia nad wejściem do budynku od strony dziedzińca,
 przeniesieniu istniejącej stolarki,
 montażu nowej stolarki,
 w związku z nowym podziałem pomieszczenia - korytarz i klatka schodowa - należy rozdzielić instalację oświetleniową wraz z włącznikami stosownie do nowego podziału,
 w związku ze zmianą lokalizacji drzwi służących do napowietrzania klatki schodowej w istniejącym systemie oddymiania należy dostosować instalację do nowego układu,
2) rozbudowę polegającą na:
 wykonaniu fundamentu płytowego,
 wykonaniu podszybia windowego,
 montażu szybu windowego w konstrukcji stalowej wraz z wyposażeniem,
 montażu przeszklenia szybu windowego,
 wykonania poziomych oznakowań podłoża,
 należy wykonać zasilanie dla nowych urządzeń (winda, grzejnik elektryczny),
 na potrzeby zasilania nowych urządzeń należy wykonać nową podrozdzielnię elektryczną i zlokalizować ją jako wbudowaną w ścianę przy windzie na poziomie parteru,
 nową podrozdzielnię należy zasilić z istniejącej najbliższej rozdzielnicy w budynku,
 windę zasilać zgodnie z wytycznymi wybranego producenta windy,
 grzejnik elektryczny w podszybiu należy wyposażyć w termostat,
 grzejnik elektryczny dobrać wg wytycznych wybranego producenta windy.
UWAGA:
1) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości,
2) Podczas trwania inwestycji należy umożliwić funkcjonowanie urzędu,
3) Kolorystykę farb, stolarki wewnętrznej oraz innych elementów wewnętrznych
i zewnętrznych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonywania robót,
4) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 5 km lub utylizację zdemontowanej stolarki,
5) Wykonawca sporządzi aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SWZ,
w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie
i rozbudowie budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej).
2. Zakres robót obejmuje:
1) przebudowę polegającą na:
 demontażu istniejących drzwi wejściowych (z funkcją napowietrzania), przeniesienie siłowników do sąsiednich drzwi wejściowych na parterze;
 zawężeniu otworu drzwiowego na parterze;
 wydzieleniu strefy komunikacji, włączającej w siebie istniejąca klatkę schodową, projektowaną windę oraz wejście do budynku poprzez ścianki działowe (EI60) na parterze;
 wyburzeniu otworu w ścianie zewnętrznej na potrzeby wyjścia z windy na piętrze;
 wykonaniu zadaszenia nad wejściem do budynku od strony dziedzińca,
 przeniesieniu istniejącej stolarki,
 montażu nowej stolarki,
 w związku z nowym podziałem pomieszczenia - korytarz i klatka schodowa - należy rozdzielić instalację oświetleniową wraz z włącznikami stosownie do nowego podziału,
 w związku ze zmianą lokalizacji drzwi służących do napowietrzania klatki schodowej w istniejącym systemie oddymiania należy dostosować instalację do nowego układu,
2) rozbudowę polegającą na:
 wykonaniu fundamentu płytowego,
 wykonaniu podszybia windowego,
 montażu szybu windowego w konstrukcji stalowej wraz z wyposażeniem,
 montażu przeszklenia szybu windowego,
 wykonania poziomych oznakowań podłoża,
 należy wykonać zasilanie dla nowych urządzeń (winda, grzejnik elektryczny),
 na potrzeby zasilania nowych urządzeń należy wykonać nową podrozdzielnię elektryczną i zlokalizować ją jako wbudowaną w ścianę przy windzie na poziomie parteru,
 nową podrozdzielnię należy zasilić z istniejącej najbliższej rozdzielnicy w budynku,
 windę zasilać zgodnie z wytycznymi wybranego producenta windy,
 grzejnik elektryczny w podszybiu należy wyposażyć w termostat,
 grzejnik elektryczny dobrać wg wytycznych wybranego producenta windy.
UWAGA:
1) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości,
2) Podczas trwania inwestycji należy umożliwić funkcjonowanie urzędu,
3) Kolorystykę farb, stolarki wewnętrznej oraz innych elementów wewnętrznych
i zewnętrznych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonywania robót,
4) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 5 km lub utylizację zdemontowanej stolarki,
5) Wykonawca sporządzi aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu.
6) Do wyceny należy uwzględnić uzupełnione elementy na rysunkach zamiennych stanowiących Załącznik nr 14 do SWZ.
7) Kolor i rodzaj luksferów uzgodnić z Zamawiającym na etapie Wykonawstwa.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SWZ, Uzupełnionych rysunkach zamiennych – Załącznik Nr 14 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-01-05 09:00

Po zmianie:
2023-01-10 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-01-05 11:00

Po zmianie:
2023-01-10 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-02-03

Po zmianie:
2023-02-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.