eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Remont dróg gruntowych kruszywem naturalnym łamanym i pospółką zagęszczalną (część 1) oraz dostawa kruszywa naturalnego łamanego i pospółki zagęszczalnej (część 2) na terenie gminy Biała Podlaska(...)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont dróg gruntowych kruszywem naturalnym łamanym i pospółką zagęszczalną (część 1) oraz dostawa kruszywa naturalnego łamanego i pospółki zagęszczalnej (część 2) na terenie gminy Biała Podlaska(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Prosta 31

1.4.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008684

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00008627

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)

Przed zmianą:
Remont dróg gruntowych kruszywem naturalnym łamanym i pospółką zagęszczalną na terenie gminy Biała Podlaska w 2022 roku – na odcinkach dróg każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego w ilościach
a/ kruszywo 1000 m3
b/ pospółka zagęszczalną 1000 m3;
Przedmiot zamówienia obejmuje: korytowanie odcinka drogi ładowarką, wyrównanie odcinka drogi i nadanie wymaganych spadków poprzecznych równiarką, nawiezienie warstwy pospółki zagęszczalnej- nie gliniastej i nie pylastej oraz wyrównanie równiarką , nawiezienie warstwy kruszywa łamanego naturalnego 0-31,5mm oraz wyrównanie równiarką i zgęszczenie walcem.
W cenę wbudowania 1 m3 pospółki zagęszczalnej i kruszywa łamanego naturalnego należy wkalkulować koszt : materiału , załadunku , transportu , rozładunku , wyrównania i wałowania na odcinku drogi wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego oraz oznakowania i zabezpieczenia dróg w trakcie remontów poszczególnych odcinków dróg .
Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia dostaw pospółki zagęszczalnej i kruszywa łamanego naturalnego na podstawie zamówień przekazanych telefonicznie lub e-mailem (zostaną podane ilości m³, miejsca i terminy wykonania remontów poszczególnych odcinków dróg przez osobę upoważnioną ze Strony Zamawiającego)

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:
Roboty w zakresie naprawy dróg

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Dostawa na terenie gminy Biała Podlaska w 2022 roku – na odcinkach dróg każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego w ilościach
a/ kruszywo 150 m3
b/ pospółka zagęszczalną 100 m3;
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i rozładunek kruszywa łamanego naturalnego 0-31,5mm oraz pospółki zagęszczalnej we wskazane przez Zamawiającego pojedyncze miejsca w ilości materiału od 3m3 w pojedyncze miejsce na odcinkach dróg każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą z dnia 2022 roku , Ustawą o systemie oceny zgodności , przepisami bhp i ppoż.

Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia dostaw pospółki zagęszczalnej i kruszywa łamanego naturalnego na podstawie zamówień przekazanych telefonicznie lub e-mailem (zostaną podane ilości m³, miejsca i terminy wykonania remontów poszczególnych odcinków dróg przez osobę upoważnioną ze Strony Zamawiającego).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Roboty w zakresie naprawy dróg

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
5371607118

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
5371607118

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
OSSÓWKA

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
OSSÓWKA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
lubelskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
lubelskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
PRZEDSIĘBIOSTWO TRANSPORTOWO - USŁUGOWE - PIOTR LASZUK

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PRZEDSIĘBIOSTWO TRANSPORTOWO - USŁUGOWE - PIOTR LASZUK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
7

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:

Po zmianie:
7

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2022-03-18

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2022-03-16

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
252150

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
22140,0

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Termin wykonania umowy

Przed zmianą:
2022-10-18

Po zmianie:
2022-12-12

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie?

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
252150

Po zmianie:
22140,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Termin realizacji umowy (dot. cz 2) aneksowano na podstawie protokołu konieczności, termin realizacji zmieniono na 16/12/2022

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.