eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › ,,Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów na terenie Gminy Smołdzino w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r."



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008383 z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów na terenie Gminy Smołdzino w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598117215

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 811 74 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.smoldzino.com.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów na terenie Gminy Smołdzino w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f56770-60b8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001173/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów na terenie Gminy Smołdzino w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003596/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.III.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98738,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi ,,Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów na terenie Gminy Smołdzino w okresie od dnia podpisania do dnia 31.12.2021 r.”2) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 09000000-309300000-23) Lista punktów poboru energii została opisana w Załączniku Nr 1 do SWZ.4) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. ( Dz. U. 2020 poz. 833) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. z 2007 poz. 623); taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy.5) Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostawy energii elektrycznej określonej dla poszczególnych budynków Załącznik Nr 1 do SWZ.7) Załącznik Nr 1 do SWZ przedstawia zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.. Nie jest to jednak okres dostawy energii elektrycznej ogłoszonego trybu podstawowego zgodnie z art. 271 pkt. 1. 8) W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego w poszczególnych PPE, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jednak w zakresie nie większym niż 10% zamówienia podstawowego. 9) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizowanej umowy.10) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 11) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.12) Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.13) Wszystkie PPE są przyłączone do sieci OSD o których mowa powyżej. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy odbiorcą energii elektrycznej a OSD. 14) Na obecnych punktach nie są podpisane jakiekolwiek promocje/programy lojalnościowe. 15) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ustala się jako miesięczny.16) Zamawiający dysponuje tytułem prawnym do obiektów ujętych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 17) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również zapewnienie sprzedawcy rezerwowego.18) Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii, według cen i stawek opłat wynikających ze złożonej ofert. 19) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98738,74

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98738,74

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98738,74

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp.z.o.o ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawrzyce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000627765

7.3.3) Ulica: Poznańska 86/88

7.3.4) Miejscowość: Jaworzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98738,74

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-02-15 do 2021-12-31
2021-02-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.