eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › "Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3
w Olszynie - etap II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wolności 20

1.4.2.) Miejscowość: Olszyna

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-830

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.7.) Numer telefonu: 757212050

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008188

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00558347

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
9.2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

9.2.1. Wykonawca składa niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 ustawy Pzp):

a) Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Dla wybranej nawierzchni syntetycznej należy posiadać niżej wymienione dokumenty:
• certyfikat WA dla oferowanej nawierzchni (Product Certificate),
• kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, określającą technologię wykonania oferowanej nawierzchni,
• aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny z terenu UE,
• autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
• kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu (Product Certificate),
• próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 30x30cm z oznaczeniem producenta i rodzaju oferowanego produktu,
• raport na zgodność z aktualną normą PN-EN 14877-2014 w zakresie spełnienia pozostałych parametrów nie wyszczególnionych w raporcie WA,
• kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, wykonanego przez niezależne autoryzowane laboratorium potwierdzające nie przekroczenie przez nawierzchnię dopuszczalnej zawartości metali ciężkich zgodnie
z normą DIN 18035-6.


b) Wymagane dokumenty dotyczące trawy syntetycznej w zależności od wybranego wariantu trawy są dokładnie opisane w części projektowej, są to m. in.

• Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanej trawy wraz z zasypem, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, że boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu.
• Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dotyczący oferowanej trawy na zgodność z normą EN 15330-1:2013.
• Producent oferowanej sztucznej trawy musi posiada statusu FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP) i być wymieniony na oficjalnej stronie FIFA.
• Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia


Zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie ich do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawaijący dopuszcza złożenie próbki oferowanej nawierzchni po złożeniu oferty na wezwanie Zamawiającego.

Po zmianie:
9.2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

9.2.1. Wykonawca składa niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 ustawy Pzp):

a) Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Dla wybranej nawierzchni syntetycznej należy posiadać niżej wymienione dokumenty:
• certyfikat WA dla oferowanej nawierzchni (Product Certificate),
• kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, określającą technologię wykonania oferowanej nawierzchni,
• aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny z terenu UE,
• autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
• kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu (Product Certificate),
• próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 30x30cm z oznaczeniem producenta i rodzaju oferowanego produktu,
• raport na zgodność z aktualną normą PN-EN 14877-2014 w zakresie spełnienia pozostałych parametrów nie wyszczególnionych w raporcie WA,
• kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, wykonanego przez niezależne autoryzowane laboratorium potwierdzające nie przekroczenie przez nawierzchnię dopuszczalnej zawartości metali ciężkich zgodnie
z normą DIN 18035-6.


b) Wymagane dokumenty dotyczące trawy syntetycznej w zależności od wybranego wariantu trawy są dokładnie opisane w części projektowej, są to m. in.

• Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanej trawy wraz z zasypem, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, że boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu.
• Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dotyczący oferowanej trawy na zgodność z normą EN 15330-1:2013.
• Producent oferowanej sztucznej trawy musi posiada statusu FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP) i być wymieniony na oficjalnej stronie FIFA.
• Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia


Zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie ich do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający dopuszcza złożenie próbki oferowanej nawierzchni po złożeniu oferty na wezwanie Zamawiającego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie ich do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawaijący dopuszcza złożenie próbki oferowanej nawierzchni po złożeniu oferty na wezwanie Zamawiającego.

Po zmianie:
Zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie ich do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający dopuszcza złożenie próbki oferowanej nawierzchni po złożeniu oferty na wezwanie Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-08 09:00

Po zmianie:
2024-01-15 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-08 09:30

Po zmianie:
2024-01-15 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-02-06

Po zmianie:
2024-02-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.