Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005478/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
- 2021/BZP 00005478/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005478/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005478/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007170/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007828/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-16
- 2021/BZP 00029893/01 - Wynik z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007741 z dnia 2021-02-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach UMT , wokół nich oraz wykonywanie drobnych napraw konserwatorskich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Torunia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: k.goral@um.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007741
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00005478/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
W związku z artykułem 455 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie w przypadku:a) gdy nastąpi zmiana lub ustalenie nowej wysokości obowiązujących stawek podatku VAT dotyczących usługi lub usług należących do przedmiotu umowy, Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych, odpowiednio tej usługi lub usług, w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki podatku VAT,b) dotyczących wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w ramach zawartej umowy wprowadzającej zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 1596) oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu niniejszej umowy przez Wykonawcę i zakresie nie przekraczającym tych zmian;c) pozyskania przez Zamawiającego nowych budynków i zwiększenia się powierzchni utrzymania czystości. W takim przypadku Zamawiający ma prawo zwiększenia powierzchni objętej usługami Wykonawcy i proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Podstawą do wyliczenia wynagrodzenia za zwiększony zakres prac będzie ilość metrów kwadratowych dodatkowej powierzchni oraz stawki za utrzymanie czystości 1 m2 powierzchni wewnątrz budynku; oraz za utrzymanie czystości 1 m2 powierzchni zewnętrznej wskazane w zawartej umowie. Zakres zleconych w ten sposób prac, przeliczonych na wynagrodzenie Wykonawcy, nie przekroczy 10% wartości zamówienia; d) rezygnacji Zamawiającego z części budynków objętych przedmiotowym zamówieniem. W takim przypadku Zamawiający zmniejszy proporcjonalnie wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 7 ust. 1 pkt. 1 i 2. wzoru umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację co najmniej 80% wartości zamówienia. e) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.
Po zmianie:
W związku z artykułem 455 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie w przypadku:a) gdy nastąpi zmiana lub ustalenie nowej wysokości obowiązujących stawek podatku VAT dotyczących usługi lub usług należących do przedmiotu umowy, Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych, odpowiednio tej usługi lub usług, w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki podatku VAT,b) dotyczących wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w ramach zawartej umowy wprowadzającej zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 1596) oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu niniejszej umowy przez Wykonawcę i zakresie nie przekraczającym tych zmian;c) pozyskania przez Zamawiającego nowych budynków i zwiększenia się powierzchni utrzymania czystości. W takim przypadku Zamawiający ma prawo zwiększenia powierzchni objętej usługami Wykonawcy i proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Podstawą do wyliczenia wynagrodzenia za zwiększony zakres prac będzie ilość metrów kwadratowych dodatkowej powierzchni oraz stawki za utrzymanie czystości 1 m2 powierzchni wewnątrz budynku; oraz za utrzymanie czystości 1 m2 powierzchni zewnętrznej wskazane w zawartej umowie. Zakres zleconych w ten sposób prac, przeliczonych na wynagrodzenie Wykonawcy, nie przekroczy 10% wartości zamówienia; d) rezygnacji Zamawiającego z części budynków objętych przedmiotowym zamówieniem. W takim przypadku Zamawiający zmniejszy proporcjonalnie wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 7 ust. 1 pkt. 1 i 2. wzoru umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację co najmniej 80% wartości zamówienia. e) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.f) gdy nastąpi zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych pod warunkiem, że zmiany te będą miały obligatoryjny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-02-18 10:00
Po zmianie:
2021-02-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-02-18 10:40
Po zmianie:
2021-02-19 10:40
2021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgrowie
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.