Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00316843/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969b9548-5d9d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002727/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zbiór nieczystości z terenów zieleni gminnej i wojewódzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316843/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ/341/29/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
ZBIÓR ZANIECZYSZCZEŃ NIE ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI NA TERENIE MIASTA PIŁY W 2022R.:
Zbiór wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń małogabarytowych (poch. papierowego, szklanego, plastikowego) i nieczystości organicznych (psich odchodów) z terenów zieleni gminnej, z pasów drogowych dróg gminnych i krajowych oraz z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się
w granicach administracyjnych miasta Piły. Zamówienie obejmuje również zamiatanie przy ławkach znajdujących się przy wybranych, reprezentacyjnych ciągach drogowych i pieszych.
W ramach realizacji zadania uwzględnione jest odtransportowanie nieczystości wraz z utylizacją powstałych odpadów.
TERENY ZIELENI GMINNEJ, W PASACH DROGOWYCH DRÓG GMINNYCH I KRAJOWYCH:
1. tereny wskazane w załączniku nr 1A do umowy - tereny zieleni gminnej poza pasami drogowymi oraz w pasach drogowych dróg gminnych i dróg krajowych:
• od 02.01.2022 do 31.03.2022 oraz od 01.11.2022 do 31.12.2022 (wg harmonogramu) - do godz. 14.00 (bez dni świątecznych)
Stawka ryczałtowa za komplet zgodnie z załącznikiem / miesiąc x 5 miesięcy
2. tereny wskazane w załączniku nr 1B do umowy - tereny zieleni gminnej poza pasami drogowymi oraz w pasach drogowych dróg gminnych i dróg krajowych:
• od 01.04.2022 do 30.10.2022 (wg harmonogramu) - do godz. 14.00 (bez dni świątecznych)
Stawka ryczałtowa za komplet zgodnie z załącznikiem / miesiąc x 7 miesięcy
3. tereny wskazane w załączniku nr 2 do umowy - pozostałe tereny zieleni gminnej (sprzątanie wg harmonogramu do godz. 14.00, bez dni świątecznych):
Stawka ryczałtowa za komplet zgodnie z załącznikiem / miesiąc x 12 miesięcy
4. tereny wskazane w załączniku nr 3 do umowy - tereny zieleni gminnej (sprzątanie 1 raz w tygodniu w każdą niedzielę oraz w święta nie przypadające w niedzielę do godz. 10.00):
Stawka ryczałtowa za 1 dzień x 60 dni
5. Oczyszczanie terenów zieleni z psich odchodów (tereny wskazane w załączniku nr 4 do umowy) zieleńce wraz z pomnikami pamięci narodowej oraz inne tereny zieleni gminnej przewidziane do zbioru psich odchodów 1 raz w miesiącu.
Stawka ryczałtowa za 1 dzień w miesiącu x 12 miesięcy
ZIELEŃ W PASACH DROGOWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH
1. tereny wskazane w załącznikach nr 5 do umowy - tereny zieleni w pasach dróg wojewódzkich sprzątanie wg harmonogramu do godz. 14.00:
Stawka ryczałtowa za 1 miesiąc x 12 miesięcy
OCZYSZCZANIE PRZY ŁAWKACH:
1. od 2.01.2022. do 31.03.2022. oraz 1.11.2022. do 31.12.2022. - miejsca wskazane w załączniku nr 6B - zamiatanie przy ławkach w ciągach drogowych i pieszych wg harmonogramu polegające na zbiorze odpadów drobnych (resztek papierosów, drobnych papierów i innych odpadów) pod ławką, 2m przed ławką i 1m za ławką, a przy ścieżce od ul. Dąbrowskiego do mostów Królewskich oraz na os. Motylewo zamiatanie dotyczy całej powierzchni utwardzonej miejsca piknikowego:
Stawka ryczałtowa za 1 miesiąc x 5 miesięcy
2. od 1.04.2022. do 30.10.2022 r. - miejsca wskazane w załączniku nr 6A do umowy - zamiatanie przy ławkach w ciągach drogowych i pieszych wg harmonogramu polegające na zbiorze odpadów drobnych (resztek papierosów, drobnych papierów i innych odpadów) pod ławką, 2m przed ławką i 1m za ławką, a przy ścieżce od ul. Dąbrowskiego do mostów Królewskich oraz na os. Motylewo zamiatanie dotyczy całej powierzchni utwardzonej miejsca piknikowego.
Stawka ryczałtowa za 1 miesiąc x 7 miesięcy
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192952,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192952,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192952,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "KOMUNALNIK" Jan Radtke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640102138
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "KOMUNALNIK" JAN RADTKE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "KOMUNALNIK" JAN RADTKE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192952,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Pracownie Biochemii i Mikrobiologii w budynku "A" Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego w Powidzu
- Wykonywanie usług sprzątania
- Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- Sprzątanie obiektów dydaktyczno-sportowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.