eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969b9548-5d9d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002727/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zbiór nieczystości z terenów zieleni gminnej i wojewódzkiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ/341/29/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
ZBIÓR ZANIECZYSZCZEŃ NIE ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI NA TERENIE MIASTA PIŁY W 2022R.:

Zbiór wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń małogabarytowych (poch. papierowego, szklanego, plastikowego) i nieczystości organicznych (psich odchodów) z terenów zieleni gminnej, z pasów drogowych dróg gminnych i krajowych oraz z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się
w granicach administracyjnych miasta Piły. Zamówienie obejmuje również zamiatanie przy ławkach znajdujących się przy wybranych, reprezentacyjnych ciągach drogowych i pieszych.
W ramach realizacji zadania uwzględnione jest odtransportowanie nieczystości wraz z utylizacją powstałych odpadów.

TERENY ZIELENI GMINNEJ, W PASACH DROGOWYCH DRÓG GMINNYCH I KRAJOWYCH:
1. tereny wskazane w załączniku nr 1A do umowy - tereny zieleni gminnej poza pasami drogowymi oraz w pasach drogowych dróg gminnych i dróg krajowych:
• od 02.01.2022 do 31.03.2022 oraz od 01.11.2022 do 31.12.2022 (wg harmonogramu) - do godz. 14.00 (bez dni świątecznych)
Stawka ryczałtowa za komplet zgodnie z załącznikiem / miesiąc x 5 miesięcy
2. tereny wskazane w załączniku nr 1B do umowy - tereny zieleni gminnej poza pasami drogowymi oraz w pasach drogowych dróg gminnych i dróg krajowych:
• od 01.04.2022 do 30.10.2022 (wg harmonogramu) - do godz. 14.00 (bez dni świątecznych)
Stawka ryczałtowa za komplet zgodnie z załącznikiem / miesiąc x 7 miesięcy
3. tereny wskazane w załączniku nr 2 do umowy - pozostałe tereny zieleni gminnej (sprzątanie wg harmonogramu do godz. 14.00, bez dni świątecznych):
Stawka ryczałtowa za komplet zgodnie z załącznikiem / miesiąc x 12 miesięcy
4. tereny wskazane w załączniku nr 3 do umowy - tereny zieleni gminnej (sprzątanie 1 raz w tygodniu w każdą niedzielę oraz w święta nie przypadające w niedzielę do godz. 10.00):
Stawka ryczałtowa za 1 dzień x 60 dni
5. Oczyszczanie terenów zieleni z psich odchodów (tereny wskazane w załączniku nr 4 do umowy) zieleńce wraz z pomnikami pamięci narodowej oraz inne tereny zieleni gminnej przewidziane do zbioru psich odchodów 1 raz w miesiącu.
Stawka ryczałtowa za 1 dzień w miesiącu x 12 miesięcy

ZIELEŃ W PASACH DROGOWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH
1. tereny wskazane w załącznikach nr 5 do umowy - tereny zieleni w pasach dróg wojewódzkich sprzątanie wg harmonogramu do godz. 14.00:
Stawka ryczałtowa za 1 miesiąc x 12 miesięcy
OCZYSZCZANIE PRZY ŁAWKACH:
1. od 2.01.2022. do 31.03.2022. oraz 1.11.2022. do 31.12.2022. - miejsca wskazane w załączniku nr 6B - zamiatanie przy ławkach w ciągach drogowych i pieszych wg harmonogramu polegające na zbiorze odpadów drobnych (resztek papierosów, drobnych papierów i innych odpadów) pod ławką, 2m przed ławką i 1m za ławką, a przy ścieżce od ul. Dąbrowskiego do mostów Królewskich oraz na os. Motylewo zamiatanie dotyczy całej powierzchni utwardzonej miejsca piknikowego:
Stawka ryczałtowa za 1 miesiąc x 5 miesięcy
2. od 1.04.2022. do 30.10.2022 r. - miejsca wskazane w załączniku nr 6A do umowy - zamiatanie przy ławkach w ciągach drogowych i pieszych wg harmonogramu polegające na zbiorze odpadów drobnych (resztek papierosów, drobnych papierów i innych odpadów) pod ławką, 2m przed ławką i 1m za ławką, a przy ścieżce od ul. Dąbrowskiego do mostów Królewskich oraz na os. Motylewo zamiatanie dotyczy całej powierzchni utwardzonej miejsca piknikowego.
Stawka ryczałtowa za 1 miesiąc x 7 miesięcy


Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192952,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192952,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192952,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "KOMUNALNIK" Jan Radtke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640102138

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192952,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-02 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.