eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Superwizja indywidualna dla rodzin zastępczych zawodowych, niezawodowych i spokrewnionych realizowana w ramach projektu: "Centrum dla Rodzin 2"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Superwizja indywidualna dla rodzin zastępczych zawodowych, niezawodowych i spokrewnionych realizowana w ramach projektu: „Centrum dla Rodzin 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOPS Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gwarków 24

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mops.myslowice.bip.info.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Superwizja indywidualna dla rodzin zastępczych zawodowych, niezawodowych i spokrewnionych realizowana w ramach projektu: „Centrum dla Rodzin 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ebbb7ea-67ac-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002418/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Superwizja dla rodzin zastępczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Centrum dla Rodzin 2

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332547/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.241-14/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164400 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu superwizji indywidulanych dla rodzin zastępczych zawodowych, niezawodowych i spokrewnionych z terenu miasta Mysłowice celem zapewnienia im wsparcia w wypełnianiu funkcji w ramach projektu: „Centrum dla Rodzin 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT.
Termin realizacji usługi: 01.02.2022r. - 30.11.2022r
Miejsce realizacji: na terenie miasta Mysłowice w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych
Przewidywana liczba uczestników: ok 40 rodzin zastępczych
Zakres godzinowy: 80h miesięcznie x 10 miesięcy = 800h dydaktycznych. Przewiduje się 2 h miesięcznie superwizji dla danej rodziny.
Ilekroć w niniejszym opisie przedmiotu zamówienie jest mowa o godzinach dydaktycznych należy przez to rozumieć jednostkę czasu: 1 godzina dydaktyczna = 45 minut
Cel superwizji: superwizja rodzin zastępczych ma na celu m.in. weryfikację kompetencji wychowawczych oraz ich doskonalenie, przeciwdziałanie wypaleniu oraz wzmocnienie emocjonalne rodziców zastępczych.
Wymagania wobec kadry: Wykonawca zapewnia kadrę
• posiadającą aktualne uprawnienia superwizora wydane przez uprawnione podmioty lub aplikanta superwizji PTP;
• posiadającą wyższe wykształcenie psychologiczne lub pedagogiczne
• posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu superwizji i przeprowadziła co najmniej 2 superwizje dla rodzin zastępczych.
Wymagania dodatkowe:
• Po stronie Wykonawcy leży zabezpieczenie organizacji i przebiegu superwizji rodzin zastępczych , w tym: dojazdu do miejsca zamieszkania rodzin zastępczych;
• Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowanej kadry;
• Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy comiesięczny harmonogram superwizji rodzin zastępczych dla uczestników projektu do akceptacji Zamawiającego na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem superwizji w danym miesiącu. Dni i godziny spotkań indywidualnych będą ustalane zgodnie z preferencjami i zapotrzebowaniem uczestników projektu.
• Wykonawca zobowiązany jest wystawić uczestnikom superwizji rodzin zastępczych zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu superwizji rodzin zastępczych zawierających informację o wymiarze godzin, opatrzone wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez Zamawiającego);
• Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ewaluację superwizji rodzin zastępczych – dokonać jej oceny za pomocą ankiet ewaluacyjnych zatwierdzonych przez Zamawiającego. Raport z ewaluacji składać się będzie z następujących części:
1. Wstęp zawierający: opis przedmiotu badania i koncepcję ewaluacji.
2. Wyniki badania umieszczone w rozdziałach: Organizacja superwizji, Realizacja superwizji, Opinie superwizorów dot. opisu sytuacji występujących w rodzinach, Opinie uczestników, Statystyka (dane statystyczne dotyczące uczestników superwizji tj. liczba uczestników, liczba rodzin które ukończyły superwizje, łączna liczba godzin superwizji itp.)
3. Podsumowanie wyników zawierające najistotniejsze wnioski z badania.
• Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności dla uczestników superwizji osobno dla każdego miesiąca z uwzględnieniem daty i godzin przeprowadzenia superwizji, opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez Zamawiającego);
• Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu faktury za 2 miesiące świadczenia superwizji wraz z listami obecnoścu,
• Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie 10 dni kalendarzowych od zakończenia umowy: ostatnią fakturę, raport z ewaluacji, kopie certyfikatów (zaświadczenia o ukończeniu superwizji) oraz ankiety ewaluacyjne wypełnione przez uczestników superwizji;
• Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z superwizji zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny oraz informowania Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w superwizji Uczestników Projektu w trakcie jej trwania;
• Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia;
• Wykonawca ma zapewnić Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełny dostęp do dokumentacji dotyczącej przedmiotu umowy;
• Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w całej prowadzonej dokumentacji emblematów UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (udostępnionych przez Zamawiającego);
• Wykonawca przeprowadza superwizje z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego tj. m. in. zaopatrzenie osób prowadzących i uczestników superwizji w maseczki, środki dezynfekujące oraz zachowanie odpowiedniego dystansu.
Rozliczenie: rozliczenie będzie realizowane co 2 miesiące, po wykonaniu usługi oraz przedstawieniu list obecności i faktur rozliczających liczbę godzin przeprowadzonej superwizji w danych miesiącach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z póż.zm.) postępowanie zostało unieważnione.
Oferta została złożona bez podpisu elektronicznego (w dokumencie word zostało wklejone pole z zeskanowanym podpisem).
Taki sposób przygotowania oferty jest niezgodny z zapisem pkt. 12 swz, z sekcją III pkt. 3.6 ogłoszenia o zamówieniu oraz art. 63 ust. 2 ustawy PZP.
Oferta wykonawcy Agnieszka Kamińska została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.