eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu na 2022 rok"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu
na 2022 rok”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu
na 2022 rok”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5306c622-5dd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000590/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI
ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD
ADRESEM https://oneplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostę z siedzibą w Radomiu przy ul. T.
Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl, inspektorem ochrony
danych osobowych jest Beata Kiełbania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T.
Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340-40-64 wew.
181email: bkubik@spradom.eu, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na pod. art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;Pani/Pana dane
osoboweprzetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2021 r. poz.
1129 ze zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz
rozliczenia,;2)podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c)
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań
na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; 4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w
ustawy;posiada Pani/Pan prawo do:żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych;nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez
okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia post.o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż:w
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu. skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. wystąpienie z żądaniem, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia post o udzielenie zam. publ lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.2.1.2022.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „świadczenie usług pocztowych w zakresie odbioru, segregacji,
doręczania, awizowania, wydawania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w
obrocie krajowym i zagranicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert i przypisze im n/w znaczenie:
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena
( C ) 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60 punktów
Cena badanej oferty
Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym oraz paczek
MŚP
( P ) 40% 40 Brak możliwości śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym
oraz paczek – 0 pkt
Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym oraz paczek – 40 pkt
RAZEM 100% 100
1. Kryterium Cena (C)
Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Zamawiający określana maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać Wykonawca za to kryterium –
60 punktów
2. Kryterium „Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym oraz
paczek” MŚP (P)
Ocena punktowa w kryterium „Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie
krajowym oraz paczek”, dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanej „Możliwości śledzenia przez
Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym oraz paczek” wskazanej przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym sporządzonym na podstawie załącznika nr 1 do SWZ i przeliczona według
wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Zamawiający określa maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać Wykonawca za to kryterium na
poziomie – 40 punktów.
Brak podania w formularzu ofertowym wymaganych danych jest równoznaczne z przyznaniem przez
Zamawiającego „0” punktów w ramach ww. kryterium oceny ofert.
3. Za ofertą najkorzystniejszą zostanie uznana przez Zamawiającego oferta przedstawiająca
najkorzystniejszy stosunek jakości: „Możliwości śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w
obrocie krajowym oraz paczek” do ceny i uzyska największą łączną liczbę punktów (L) stanowiącą
sumę wszystkich punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów oceny ofert opisanych w
niniejszej SWZ, zgodnie z poniższym wzorem:
L = C + P
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
P - łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych
przesyłek w obrocie krajowym oraz paczek”.
4. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punktacja obliczona ze
wzorów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg poniższych zasad:
a. jeśli po cyfrze zaokrąglanej znajduje się 0,1,2,3, albo 4 to zaokrąglamy w dół.
b. jeśli po liczbie zaokrąglanej znajduje się 5,6,7,8 albo 9 to zaokrąglamy w górę.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,
która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera
ofertę z najniższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ustępie powyżej, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą
oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym oraz paczek”

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania
działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej obszarem, tzn. jest
wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji
Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1041 z późn. zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego;
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunek, o którym mowa w
pkt. 3 dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
5. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w :
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka karnego
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
d) art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
- sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ
UWAGA
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności
członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby.
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
UWAGA
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności
członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) informację musi złożyć każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby.
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGA
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności
członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis lub informację musi złożyć każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający
zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wpis do rejestru operatorów pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. prawo pocztowe
(Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji
Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) w
zakresie obrotu krajowego i zagranicznego;
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunek, o którym mowa w pkt 3
dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest
spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje
usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 2 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego
likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania
formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane
postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy.
3. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o
zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze
wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub
bezpieczeństwu publicznemu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.