eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › "Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43/6785105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b815f59-6c66-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002272/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortal,
który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma wtedy dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) -
ROZDZIAŁ X, pkt 7 SWZ ZP.271.01.2022

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) w zw. z art.
19 ust. 1 p.z.p., Gmina Wartkowice informuje, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220Wartkowice, reprezentowana przez Wójta Gminy; tel. 43 / 678-51-05;
1.2. Gmina Wartkowice wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, Magdaleną Kuszmider, kontakt
pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Wartkowice, Starym Gostkowie 3D, 99-
220 Wartkowice; e-mail: kontakt@iszd.pl ;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy ZP.271.08.2021.
1.4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
wmprzepisach p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z p.z.p..
1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 p.z.p., przy czym
udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku
postępowania o udzielenie zamówienia.
1.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres co
najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo
do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków
Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z
realizowanych projektów.
1.8. Posiada Pani/Pan prawo do:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- szczegóły ROZDZIAŁ XXV SWZ ZP.271.01.2022

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
1.1. prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.
- szczegóły ROZDZIAŁ XXV SWZ ZP.271.01.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odławiania bezdomnych zwierząt z terenu
gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt
polegająca w szczególności na :
1.1. przejęciu pod opiekę psów utrzymywanych aktualnie w schronisku w Wojtyszkach w w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy - w imieniu i na rzecz Gminy Wartkowice (na dzień 31 grudnia 2021 rok stan ilościowy bezdomnych psów przebywających w schronisku wynosi 22 sztuk) – zapis nie dotyczy sytuacji kiedy w wyniku przeprowadzonej procedury przetargowej wyłoniony zostanie podmiot świadczący usługę w okresie bieżącym,
1.2. odławianiu i transporcie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice do miejsca ich
przebywania tj.: schroniska dla bezdomnych zwierząt przy użyciu urządzeń i środków, które nie
powodują zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt ani też nie zadają im cierpienia, ponadto nie
stwarzają zagrożenia dla bezpieczeństwa i porządku publicznego, przy czym podjęcie czynności
odławiania zwierzęcia winno nastąpić w ciągu 4 godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia
od Zamawiającego, natomiast w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców przed
atakami zwierząt w możliwie najkrótszym czasie nie przekraczającym 2 godzin od chwili
zgłoszenia. Za zwierzę zgłoszone przez osoby nieuprawnione oraz dostarczone Wykonawcy
bez zgody Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z realizacją usługi,
1.3. zapewnieniu opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Wartkowice umieszczonym w
schronisku dla bezdomnych zwierząt poprzez:
1.3.1. zapewnienie właściwych pomieszczeń dla zwierząt, które tam będą przebywać,
1.3.2. zapewnienie właściwych warunków ich bytowania,
1.3.3. zapewnienie zwierzętom karmy i wody według obowiązujących norm,
1.3.4. zapewnienie zwierzętom niezbędnej opieki weterynaryjnej w tym piętnastodniowej
kwarantanny, szczepienia obowiązkowe, leczenie, odrobaczenie, odpchlenie,
1.3.5. poddawanie zabiegom sterylizacji i kastracji bezdomnych zwierząt z terenu gminy
Wartkowice z zachowaniem zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tj.
Dz.U. z 2020 r. poz. 638),
1.3.6. usypianie ślepych miotów zwierząt przebywających i przybywających do schroniska
zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
1.3.7. znakowaniu zwierząt za pomocą mikroczipa i wprowadzanie numeru do bazy danych.
2. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji usługi ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych).
3. Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć przed podpisaniem umowy i utrzymać w całym okresie realizacji usługi do zagospodarowania i utylizowania odpadów weterynaryjnych oraz padłych i uśpionych zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska i w zakresie gospodarowania odpadami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
LP NAZWA KRYTERIUM WAGA (w %)
1 CENA 60
2 TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40

2. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa
Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 60 %

Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 60pkt.

3. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności faktury od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru:

Termin płatności faktur oferty badanej
Najdłuższy zaoferowany termin płatności faktur x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 40 %

Uwaga!
• Wpływ faktur do Zamawiającego jest ewidencjonowany.
• Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktur wynosił nie mniej niż 14 dni i nie więcej niż 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
• Przedstawienie w ofercie terminu płatności faktury krótszego niż 14 dni lub dłuższego niż 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty jako nieodpowiadającej treści SWZ – art. 226 ust. 1 pkt.5) ustawy Pzp.

Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 40pkt.
4. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria wynosi 100pkt.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Płatności Faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia
następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów :
1.2.1. prowadzi schronisko dla bezdomnych zwierząt zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań
weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004r. nr 158, poz. 1657);
i/lub
posiada statut organizacji społecznej potwierdzający, że jej celem statutowym jest ochrona
zwierząt, w tym m.in. prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt oraz zapewnianie
ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, oraz że ma ona prawo prowadzić działalność
zarobkową – warunek dotyczy organizacji społecznych,
1.2.2. posiada aktualną decyzję właściwego miejscowo dla siedziby schroniska Wójta Gminy/
Burmistrza/ Prezydenta Miasta w zakresie prowadzenia schroniska dla zwierząt;
1.2.3. posiada aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla
Wykonawcy o objęciu nadzorem inspekcji weterynaryjnej, wprowadzeniu do Rejestru
Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego;
1.2.4. posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed
bezdomnymi zwierzętami (odławiania) na terenie gminy Wartkowice wydane przez Wójta;
1.2.5. posiada aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dotycząca spełniania
wymagań weterynaryjnych dla działalności w zakresie transportu zwierząt wykonywanego w
związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej;
1.2.6. posiada aktualny dokument zezwolenia (licencji) dla przewoźnika wydane przez
Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
związaną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 300000PLN
(słownie: trzysta tysięcy złotych).
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w
walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez
NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony. jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.4.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź nadal wykonuje co najmniej
dwie usługi polegające na odławianiu bezdomnych zwierząt i zapewnieniu im opieki w schronisku o wartości co najmniej 100 000,00 zł;
1.4.2. dysponuje atestowanym sprzętem do wyłapywania i obezwładniania bezdomnych
zwierząt, niezagrażającym ich życiu i zdrowiu, tj.:
1.4.2.1. aplikatorem pneumatycznym - min. 1 szt.,–
1.4.2.2. chwytakiem automatycznym - min. 1 szt.,
1.4.2.3. siecią weterynaryjną - min. 1 szt.,
1.4.2.4. klatką „żywołapką” - min. 1 szt.
1.4.2.5. czytnikiem do odczytywania numeru mikorchipów w celu identyfikacji zwierząt - min. 1
szt. ;
1.4.3. dysponuje co najmniej dwoma środkami transportu do przewozu posiadającymi aktualną
decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dotycząca spełniania wymagań weterynaryjnych dla
środka transportu drogowego służącego do transportu zwierząt;
1.4.4. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza
weterynarii;
1.4.5. dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualną licencję dla kierowców i
osób obsługujących zgodną z art. 17 ust 2 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2001r.
Przez „jedną usługę” Zamawiający rozumie jedno odpłatne zamówienie /umowę / kontrakt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;
2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 p.z.p.,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności
należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tych należności;
3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p.,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
5. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu :
1.1. w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej:
1.1.1. statut organizacji społecznej potwierdzający, że jej celem statutowym jest ochrona zwierząt, w
tym m.in. prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt oraz zapewnianie ochrony przed
bezdomnymi zwierzętami, oraz że ma ona prawo prowadzić działalność zarobkową - dotyczy wyłącznie
organizacji społecznych;
i/lub
decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie schroniska dla bezdomnych zwierząt
wydaną przez właściwego miejscowo dla siedziby schroniska Wójta Gminy/ Burmistrza/ Prezydenta
Miasta;
1.1.2. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy o objęciu
nadzorem inspekcji weterynaryjnej, wprowadzeniu do Rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i
nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego;
1.1.3. decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia działalności w
zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (odławiania) na terenie gminy Wartkowice wydane
przez Wójta – dotyczy przedsiębiorców;
1.1.4. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii stwierdzającą spełnianie wymagań weterynaryjnych
dla działalności w zakresie transportu zwierząt w związku z prowadzeniem innej działalności
gospodarczej;
1.1.5. aktualne zezwolenie dla przewoźnika zgodne z art.10 ust 1 Rozporządzenia Rady (WE) nr
1/2005 z dnia 22 grudnia 2001r. wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego
miejscowo dla Wykonawcy;
1.2. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
1.3. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.3.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do
SWZ.
1.3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Przedmiotowy wykaz
należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
1.3.3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
1.3.4. oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy wzór stanowi załącznik nr 11 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ROZDZIAŁ IX SWZ PKT 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa:
1.1. w pkt. 2.2.2. ROZDZIAŁ IX SWZ – składa zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
1.2. w pkt. 2.2.3.ROZDZIAŁ IX SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie naruszył
obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne,
1.3. w pkt. 2.2.4. ROZDZIAŁ IX SWZ - potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie zgłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej
tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury.
2. Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1. ROZDZIAŁ IX SWZ powinny być wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. ROZDZIAŁ IX SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą
się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., art. 109 ust 1
pkt 1 p.z.p. zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,
lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być równie wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem.
4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.2. ROZDZIAŁ IX SWZ dotyczących tych podmiotów,
potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
5.1. kopię umowy, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia (konsorcjum)w terminie umożliwiającym Zamawiającemu zapoznanie się z jej treścią i ocenę zgodności z zapisami niniejszej SWZ,
5.2. kopię dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje dla osób wskazanych w dokumentach postępowania/ ofercie, do realizacji niniejszego zamówienia:
5.2.1. dyplom lekarza weterynarii,
5.2.2. zaświadczenie potwierdzające prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii wydane przez właściwą Izbę Lekarsko -Weterynaryjną;
5.2.3. aktualne licencje dla kierowców i osób obsługujących zgodne z art. 17 ust 2 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2001r.;
5.3. kopię dokumentów poświadczających spełnianie wymagań dla każdego środka transportu drogowego wskazanego w dokumentach postępowania/ofercie, do realizacji niniejszego zamówienia tj. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych środka transportu drogowego do używania w transporcie zwierząt domowych;
5.4. kserokopie dowodów rejestracyjnych środków transportu, o których mowa w pkt. 4.3. – Rozdział XIX SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego :
CODE SWIFT: GBWCPLPP
IBAN: PL nr 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250
w tytule wpisując: „ZP.271.01.2022 – wadium”.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
5.1. upływu terminu związania ofertą;
5.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
6.2. którego oferta została odrzucona;
6.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
6.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p..

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).
1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
1.4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
1.5. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
1.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.6.1. żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII.
1.6.2. warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.
1.7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonym.
1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4.) – Załącznik Nr 8 do SWZ.
1.9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
1.10. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym i powinna określać w szczególności:
1.10.1. podmioty składające ofertę i podpisujące umowę;
1.10.2. cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;
1.10.3. zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie rozliczeń z Zamawiającym (wystawienia faktur);
1.10.4. oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji jakości i/lub rękojmi);
zakres i wartość usłulg realizowanych przez poszczególnych członków konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ nr ZP.271.01.2022.
2. Wzór umowy szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy od dnia
01 marca 2022r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto za wykonanie zamówienia - w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.