eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.



Og³oszenie z dnia 2021-02-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00007232 z dnia 2021-02-12

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d44aaed8-6b97-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00007232

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000727/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych i na terenach zarz±dzanych przez ZMK.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne: - sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, - w³±czona obs³uga JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, - Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. Po up³ywie terminu sk³adania ofert, z³o¿enie Oferty (za³±czników) nie bêdzie mo¿liwe,- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wymagania organizacyjne: - komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). -wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto, które nale¿y utworzyæ na stronie https://oneplace.marketplanet.pl.- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Bia³ystok https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 10. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformie.- w postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej zak³adka „Korespondencja”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. W korespondencji kierowanej dozamawiaj±cego wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.- zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.- dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lubo¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem Platformy Zakupowej zak³adka „Korespondencja” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± pocztyelektronicznej, na adres email: zp@zmk.bialystok.pl. - zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ Instrukcja dla Wykonawcy oraz s± zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https:// zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiaj±cego/1) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok /nazwa zamawiaj±cego/ jest Pan £ukasz ¯ak, kontakt: nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nr postêpowania: TT.263.2.2021Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku./dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp,4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,8) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TT.263.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 40171,49 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 6 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach: P£ = C + G gdzie: P£ - ³±czna liczba punktów. C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena. G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:a) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:- osoba posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji „E” w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci (GRUPA 1) dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wiêkszym ni¿ 1 kV,- osoba posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru „D” w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci (GRUPA 1) dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wiêkszym ni¿ 1 kV.UWAGA! Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia przez jedn± osobê wy¿ej wymienionych funkcji, celem wykazania spe³nienia warunku.Wy¿ej wymienione uprawnienia s± wydawane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189).3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (wed³ug za³±czonego wzoru za³±cznikiem nr 2.1 do SWZ).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli: mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków. Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 1 (Rozdzia³ XV SWZ), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 (Rozdzia³ XV SWZ), zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wed³ug za³±czonego wzoru za³±cznikiem nr 2.2 do SWZ).Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wed³ug za³±czonego wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ: a) wype³niony Formularz Ofertowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ, który nale¿y sporz±dziæ poza aplikacj± - w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie wzoru Formularza Oferty. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. Formularz Oferty nie podlega uzupe³nieniu, b) uproszczony kosztorys ofertowy opracowany metod± uproszczon± - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wed³ug zapisów zawartych w za³±czniku nr 7 do SWZ. Kosztorys ofertowy nie podlega uzupe³nieniu, Ww. dokumenty: • nie podpisanie oraz nieza³±czenie do oferty formularza ofertowego oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych stanowiæ bêdzie podstawê do odrzucenia oferty c) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ (za³±cznik nr 2.1 i 2.2 do SWZ - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu, d) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 10, pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy),e) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, f) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,2) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ, b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu,- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej w drodze aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. poz. 2019 r. poz. 2019 ze zm.). 2. Na podstawia art. 455 ust. 1 pkt 1 litera a) b) i c) ustawy Pzp dopuszcza siê zmianê umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, gdy zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, o ile zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowieñ umownych, które mog± obejmowaæ postanowienia dotycz±ce zasad wprowadzania zmian wysoko¶ci ceny, je¿eli spe³niaj± one ³±cznie nastêpuj±ce warunki (okre¶laj± rodzaj i zakres zmian, okre¶laj± warunki wprowadzenia zmian, nie przewiduj± takich zmian, które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy):a) mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu, o którym mowa w § 4 ust. 2 o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach: - dzia³ania si³y wy¿szej, tzn. zdarzenia nag³ego, nieprzewidzianego, nie do unikniêcia i niezale¿nego od woli stron, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci (np. powód¼, huragan, po¿ar, wojna, zamieszki uliczne, stan epidemii), - przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,- opó¼nieñ spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ dotycz±cych terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, b) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1: - w przypadku zmiany stawki VAT,- zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa,- na zasadach okre¶lonych w § 5 umowy, c) Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 2-3, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. W przypadku zmiany osób, nowe osoby musz± posiadaæ uprawnienia wymagane stosownie do wykonywanych czynno¶ci oraz kwalifikacji, takie same lub wy¿sze od kwalifikacji wymaganych w SWZ, d) Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany innych podmiotów, o których mowa w § 10 ust. 7, jedynie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowy podmiot. Nowy podmiot musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SWZ w zakresie jakim Wykonawca polega³ za zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118-122 ustawy Pzp, e) zmiany podwykonawcy robót, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nienie przez nowego podwykonawcê takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny, f) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga podpisania stosownego aneksu do umowy, g) Strona, która nie mo¿e prawid³owo wykonywaæ umowy w skutek dzia³ania si³y wy¿szej jest zobowi±zania do podjêcia wszelkich mo¿liwych aktów staranno¶ci, w tym poinformowania drugiej strony o wyst±pieniu dzia³ania si³y wy¿szej w terminie do 7 dni od wyst±pienia zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia do powo³ywania siê na tê okoliczno¶æ. W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej termin realizacji umowy przesuwa siê o ka¿dy dzieñ przestoju zwi±zanego z dzia³aniem si³y wy¿szej,2) warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.3. Na podstawia art. 455 ust. 2 ustawy Pzp dopuszcza siê zmianê umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15%, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp. - ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.- Odwo³anie przys³uguje na:1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.- Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odwo³ania zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.- Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub tre¶ci SWZ na stronie internetowej.- Odwo³anie wnosi siê w terminie:1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1.-Zamawiaj±cy przesy³a niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odwo³ania innym wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a je¿eli odwo³anie dotyczy tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej, na której jest zamieszczone og³oszenie o zamówieniu lub s± udostêpniane dokumenty zamówienia, wzywaj±c wykonawców do przyst±pienia do postêpowania odwo³awczego.- Wykonawca mo¿e zg³osiæ przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo³ania, wskazuj±c stronê, do której przystêpuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje.- Zg³oszenie przyst±pienia dorêcza siê Prezesowi Izby, a jego kopiê przesy³a siê zamawiaj±cemu oraz wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie. Do zg³oszenia przyst±pienia do³±cza siê dowód przes³ania kopii zg³oszenia przyst±pienia zamawiaj±cemu oraz wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie.- Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
2021-02-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.