eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bogutach - Piankach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bogutach – Piankach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45

1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 86 277 50 03

1.5.8.) Numer faksu: +48 86 277 50 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://boguty-pianki.bipgmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bogutach – Piankach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fe89b24-2f89-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Głęboka termomodernizacja kluczowych budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235421/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPM.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego. Przedmiotem opracowania jest budynek Urzędu Gminy mieszczący się przy ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 45 w miejscowości Boguty-Pianki (dz. 684/3).
Zamówienie obejmuje wymianę źródła ciepła oraz prace termomodernizacyjne, a także prace remontowe wraz z ich zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
2) opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna,
3) opracowanie dokumentacji projektowej (projekty architektoniczno-budowlane (budowlane) – po 4 egz., projekty techniczne (wykonawcze) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy - 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
4) zapewnienie nadzoru autorskiego,
5) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania,
6) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
7) wykonanie prac budowlanych,
8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
9) opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,
10) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
11) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
12) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,
13) branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).
5. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną o grubości 15 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 650 m2),
- Ocieplenie cokołów/ścian fundamentowych przy gruncie styrodurem o grubości 10 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 170 m2),
- Ocieplenie stropodachu łącznika styropapą o grubości 22 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 51 m2),
- Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem płytami z wełny mineralnej o grubości 24 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/m*K wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 493 m2),
- Ocieplenie skosów dachu od pomieszczeń ogrzewanych wełną mineralną o grubości 24 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK, wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 65 m2),
- Wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej (drewnianej na PCV – 1 szt.) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej (stalowej na PCV – 2 szt.) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K wraz z pracami towarzyszącymi,
- Zamurowanie 1 szt. drzwi wewnętrznych od serwerowni w Urzędzie Pocztowym wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wstawienie w miejsce okna w serwerowni w Urzędzie Pocztowym drzwi zewnętrznych (PCV) o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K, wykonanie schodów prowadzących do tych drzwi oraz zadaszenia wejścia wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wstawienie w łączniku drzwi zewnętrznych od strony parkingu (PCV) o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K, wykonanie zadaszenia wejścia wraz z pracami towarzyszącymi,
- Montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach,
- Wymiana poszycia dachowego wraz z wymianą jednostkowych skorodowanych elementów konstrukcyjnych oraz pracami towarzyszącymi
- Remont kominów wraz z pracami towarzyszącymi,
- Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do istniejących przepisów wraz z remontem pomieszczenia i pracami towarzyszącymi,
- Modernizacja źródła ciepła polegająca na demontażu istniejącego źródła ciepła i montażu nowego, jakim jest kocioł gazowy kondensacyjny o mocy min. 80 kW wraz z automatyką sterującą, niezbędną armaturą i urządzeniami oraz wszelkimi robotami towarzyszącymi,
- Wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej,
- Montaż 2/dwóch podziemnych zbiorników na gaz płynny o objętości min. 4,8 m3 każdy,
- Wymiana całej kompletnej instalacji C.O. (59 szt. grzejników, orurowanie, izolacja), na grzejniki płytowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach, wraz z pracami towarzyszącymi,
- Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (wymiana przepływowych podgrzewaczy elektrycznych na nowe),
- Modernizacja wentylacji grawitacyjnej budynku,
- Wymiana oświetlenia w budynku na LED-owe (tylko źródła światła),
- Montaż mikroinstalacji PV o mocy minimum 12,54 kWp wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku,
- Montaż nowej instalacji odgromowej,
- Rozbudowa instalacji odgromowej budynku w zakresie objęcia ochroną systemu PV,
- Zasilenie urządzeń instalacji sanitarnych w kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1189410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1189410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1189410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bomar 2 Tomasz Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450670090

7.3.3) Ulica: Łochowska 1a

7.3.4) Miejscowość: Sadowne

7.3.5) Kod pocztowy: 07-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1189410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.