eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Utrzymanie lamp oświetleniowych przy dr. woj. nr 822, 822a, 835a i 874 oraz utrzymanie znaków aktywnych i sygnalizacji świetlnej w obrębie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Lublin w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie lamp oświetleniowych przy dr. woj. nr 822, 822a, 835a i 874 oraz utrzymanie znaków aktywnych i sygnalizacji świetlnej w obrębie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Lublin w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.lublin.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie lamp oświetleniowych przy dr. woj. nr 822, 822a, 835a i 874 oraz utrzymanie znaków aktywnych i sygnalizacji świetlnej w obrębie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Lublin w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4dd5aa7-6f1d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.49 RDW w Lublinie z/s w Bychawie Utrzymanie techn.– konserwacyjne lamp oświetleniowych przy dr woj. nr 822, 822a, 835a i 874 oraz urządzeń elektronicznych w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464964/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R4.ST.372.45.2022.ik

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Zam. obejmuje utrzym. lamp oświetleniowych przy dr woj. nr 822, 822a, 835a i 874:
1) Konserwacja techn. istniejącego oświetlenia drogowego znajdującego się w pasie dr woj nr 822 na km 1+223 - 7+439.
Ilość słupów:
- 310 szt. – ilość słupów lamp oświetleniowych,
- 406 szt. – ilość opraw oświetleniowych,
2) Konserwacja znaków aktywnych typu D-6 oraz znaków aktywnych C-9 i U-5c na dr woj 822a km 0+298 - 1+934,
3) Wykonanie usługi polegającej na konserwacji technicznej istniejącego oświetlenia drogowego znajdującego się w pasie drogi wojewódzkiej nr 835a w m. Elizówka na odcinku od km 0+600 do km 2+076.
Ilość słupów:
- 86 szt. – ilość słupów lamp oświetleniowych,
- 118 szt. – ilość opraw oświetleniowych.
4) Konserwacja techn. istniejącego oświetlenia drogowego znajdującego się w pasie drogi wojewódzkiej nr 874 – Al. Solidarności na odcinku km 0+850 - 2+507.
Ilość słupów:
- 164 szt. – ilość słupów lamp oświetleniowych,
- 167 szt. – ilość opraw oświetleniowych.
5) Zakres robót konserwacyjnych na w/w dr woj. obejmuje:
a) wym. przepalonych źródeł światła,
b) wyk. przeglądu stanu techn. słupów, opraw oświetleniowych oraz szaf sterowniczych w porze dziennej – co najmniej 2 razy w miesiącu,
c) wyk. przeglądu linii oświetleniowej w porze nocnej (przy świecącym oświetleniu) –
min. 2 x mies.,
d) napr. lub wym. uszkodzonych opraw oświetl.,
e) przestawianie i synchronizacja zegarów sterowniczych,
f) wym. uszkodzonych przewodów połączeniowych pomiędzy złączem słupowym a oprawą oświetl.,
g) wym. przepalonych bezpieczników oraz uszkodzonych złączy słupowych,
h) zlokalizowanie oraz usuwanie uszkodzeń powstałych na kablach zasilających,
i) usuwanie usterek w szafach sterowniczych,
j) zabezpieczenie miejsca uszkodzonych słupów po kolizjach drogowych,
k) wym. słupów oraz opraw oświetl. uszkodzonych po kolizji drogowych,
l) wykonywanie wszelkich napraw powstałych w wyniku aktów wandalizmu, wypadków drogowych oraz wyładowań atmosferycznych,
ł) utrzym. kamer drog. występujących na utrzymywanych odcinkach dróg polegające na kontroli poprawności działania kamer; w przypadku ich niesprawności (np. zawieszenia się) sprawdzenie zasilania; do Wykonawcy należy montaż oraz demontaż kamer, wraz z przywiezieniem ich do siedziby Rejonu,
m) utrzymanie i naprawę lamp pulsacyjnych przy znakach D-6 (na wysięgnikach) oraz znaków aktywnych C-9 i U-5c na drodze wojewódzkiej – dawnej drodze krajowej nr 82.
6) Usterki zagraż. bezpieczeństwu osób trzecich usuwane będą niezwłocznie po stwierdzeniu takiego zagrożenia lub otrzymaniu zgłoszenia o powstałym zagrożeniu od Zamawiającego lub innych służb odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa na przedmiotowej drodze.
7) W przypadku stwierdzenia uszkodz. słupa oświetleniowego eliminującego go z dalszej eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy do przetransportowania takiego słupa na plac składowy właściwego Obwodu Drogowego.
2.2. Zamówienie obejmuje utrzymanie znaków aktywnych i sygnalizacji świetlnej w obrębie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Lublin:
1) Konserwacja techniczna istniejącej sygnalizacji świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 809, w km 48+853 pomiędzy węzłem „Czechów” na S12 a m. Lublin; przy skrzyżowaniu ulic: Bohaterów Września i Akacjowej.
Do Wykonawcy należy:
a) całodobowy nadzór nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem sygnalizacji,
b) systematyczne czyszczenie soczewek na sygnalizacji,
c) wymiana uszkodzonych żarówek.
2) Konserwacja techniczna B-20 zasilanego baterią słoneczną, w ciągu dr. woj. nr 809, w miejscowości Krasienin w km 38+328 i w km 38+340.
Do wykonawcy należy:
a) usuwanie usterek przy panelach diodowych obydwu znaków B-20 „STOP” oraz w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku,
b) doładowanie akumulatora przy obu znakach aktywnych B-20 „STOP” – min. 3 razy w roku.
3) Wykonanie usługi polegającej na konserwacji technicznej istniejącego znaku aktywnego U-3a/b zasilanego baterią słoneczną, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 842, w miejscowości Stara Wieś w km 17+750, str. prawa.
Do Wykonawcy należy:
a) czyszczenie styków elektrycznych wg potrzeb (min. raz na 12 miesięcy),
b) wykonanie niezbędnych badań elektrycznych, min. 1 raz w roku,
c) sprawdzenia raz na 6 miesięcy stan przewodów zasilających, zaczynając od znaku aż do skrzynki zasilającej,
d) czyszczenie baterii słonecznych wg potrzeb (min. raz na 6 miesięcy),
e) doładowanie akumulatora przy obu znakach aktywnych U-3a/b – min. 2 razy w roku,
f) sprawdzenie stanu akumulatora i regulatora napięcia, min. raz na kwartał, napięcie w akumulatorze nie powinno być niższe niż 12 V,
g) usuwanie usterek przy czujniku zmierzchowym wymiana uszkodzonych listew żarówek diodowych.
4) Do obowiązków Wykonawcy należy również całodobowy nadzór nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem sygnalizacji świetlnej.
3. Zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość i zgodnie z przepisami BHP.
4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dziennika czynności prac konserwatorskich i utrzymaniowych do którego należy wpisywać wszelkie usterki, wykonywane naprawy oraz wymienione i zamontowane materiały.
5. Wszystkie wpisy Wykonawcy muszą być potwierdzone przez Kierownika Obwodu Drogowego lub pracownika Rejonu.
6. Miesięczna kwota ryczałtowa obejmuje koszty robocizny oraz ewentualnego wynajmu sprzętu.
7. W przypadku wystąpienia awarii o bardzo dużych rozmiarach gdzie koszty wynajmu sprzętu potrzebnego do usunięcia takiej awarii przewyższa wartość kwoty ryczałtowej, wówczas opłatę za cały koszt wynajętego sprzętu ponosi Zamawiający.
8. Koszty materiałów (np. słupy, oprawy oświetleniowe, źródła światła, zegary sterownicze, elementy szaf sterowniczych itp.) użyte do realizacji niniejszej umowy rozliczane będą na podstawie odrębnych faktur. Za powyższe materiały zapłaci Zamawiający. Wszystkie faktury za materiały musza być dostarczone do RDW Lublin w terminie do 7 dni od ich zakupu. Wykonawca musi uzgodnić zasadność zakupu i otrzymać pozwolenie od Zamawiającego w przypadku zakupu materiałów powyżej 1 000,00 zł brutto.
9. W przypadku stwierdzenia wad w wykonaniu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany
do ich usunięcia w ciągu 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach.
10. Zabezpieczenie robót. Wykonawca podczas prowadzenia prac na jezdni, związanych
z przedmiotowym utrzymaniem konserwacyjno – technicznym oświetlenia drogowego i znaków aktywnych musi oznakować miejsce robót (od strony najazdu) tablicą zamykająca typu U-26 (zamontowaną na przyczepce lub na samochodzie) z odpowiednio ustawionym znakiem C-9/C-10.
Podczas prowadzenia prac tablica zamykająca U-26 musi mieć włączone oraz sprawne lampy wczesnego ostrzegania (dwie lampy o średnicy soczewek ø 300 mm) i lampy żółtej strzały
(o średnicy soczewek ø 150 mm) skierowane odpowiednio do znaku nakazu (C-9 lub C-10).
11. Wykonawca co najmniej raz w roku musi wykonać badanie rezystancji izolacji przewodów elektrycznych (tzw. przebić elektrycznych) wszystkich utrzymywanych urządzeń elektrycznych oraz sporządzić stosowny protokół kontroli.
12. Wykonawca zobowiązany jest do cyklicznego objazdu kontrolnego przedmiotowych drogowych urządzeń elektronicznych – stanowiących element bezpieczeństwa ruchu drogowego – z częstotliwością nie mniejszą niż dwa razy na miesiąc.
13. Oprócz usterek stwierdzonych podczas w/w objazdów kontrolnych, informację o ewentualnych usterkach Wykonawca otrzymywał będzie od pracowników RDW Lublin oraz Obwodów Drogowych w Bełżycach i Krzczonowie.
14. Po stwierdzeniu występowania usterki lub po otrzymaniu informacji o niej, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia niezwłocznych działań naprawczych.
15. Wykonawca musi posiadać:
- tablicę zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na samochodzie) ze znakiem C-9/C-10,
- podnośnik koszowy tzw. zwyżka.
16. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego dyżuru telefonicznego oraz do przyjmowania zgłoszeń o powstałych zagrożeniach bez względu na porę dnia i dzień tygodnia.
17. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. V.2 posiadającej stosowne aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji „E”.
18. Kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci).
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć tylko na całość zamówienia. Zakres zamówienia jest na tyle mały, że podzielenie zamówienia na części spowodowałoby utrudnienie w wykonaniu i dozorze oraz spowodowałaby wzrost ceny za zamówienie.
20. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
21.Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania z wyjątkiem określonych w pkt. 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromat Mateusz Głąb

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223009250

7.3.4) Miejscowość: Białobrzegi 138a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.