eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Świadczenie usług polegających utrzymaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki i Na Gubałówkę



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających utrzymaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki i Na Gubałówkę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających utrzymaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki i Na Gubałówkę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53773a6e-848a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: Spółka ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa (dalej Spółka) powołana została przez Radę Miasta Zakopane celem wykonywanie zadań powierzonych jej przez Gminę Miasto Zakopane. Gmina Miasto Zakopane sprawuje nad Spółką całkowitą kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki.
Ponadto ponad 90% działalności Spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę. Gmina Miasto Zakopane jest właścicielem 100% udziałów w Spółce, a zatem w kontrolowanej osobie prawnej nie ma udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.104.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu w czystości i sprawności użytkowej – utrzymaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki i Na Gubałówkę, tj. ciągów komunikacyjnych podziemnych i naziemnych oraz wind.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie stałej czystości w przejściu podziemnym poprzez bieżące usuwanie zanieczyszczeń schodów oraz powierzchni pionowych i poziomych konstrukcji przejścia,
2) usuwanie na bieżąco wszystkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza windy, drzwi zewnętrznych windy oraz szybu windowego,
3) codzienne oczyszczanie wnętrza windy z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, foli, reklamówek itp.), dodatkowo w okresie jesienno - zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego z podłóg i progów wind,
4) raz w tygodniu mycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany, drzwi wewnątrz wind i na zewnątrz, sufit, futryna, elementy wejścia) o powierzchnia ok. 26 m2 przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie powstawały żadne smugi,
5) w miesiącach kwiecień - październik przynajmniej 2 razy mycie wewnętrznych i zewnętrznych szyb szybów windowych o łącznej powierzchni ok. 230 m2, przy asyście konserwatora z firmy świadczącej konserwację dźwigów,
6) utrzymanie stałej czystości ciągów komunikacyjnych naziemnych,
7) utrzymanie stałej drożności i czystości kratek ściekowych,
8) okresowe mycie powierzchni pionowych (co najmniej jeden raz w miesiącach tzw. letnich) i poziomych (co najmniej 2 razy w tygodniu w miesiącach tzw. letnich) konstrukcji przejścia,
9) ponoszenie kosztów zużycia wody niezbędnej do utrzymania czystości - kwota za zużytą wodę stanowić będzie różnicę pomiędzy odczytem dokonanym przez dostawcę wody, a obciążeniem naliczonym dzierżawcom lokali handlowych w przejściu podziemnym,
10) odśnieżanie całych ciągów komunikacyjnych - podziemnych – 197,21 m2 i naziemnych - 1192,65 m2,
11) usuwanie zalegającego śniegu z połaci dachowej,
12) wywóz śniegu zgromadzonego w trakcie odśnieżania ciągów komunikacyjnych,
13) posypywanie materiałem szorstkim wszystkich dojść, przejść i zejść znajdujących się w rejonie przejścia podziemnego,
14) w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii - nie z winy Wykonawcy w przejściu podziemnym, podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb miejskich oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221211-4 - Przejścia podziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220363,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220363,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220363,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490023843

7.3.3) Ulica: Szymony 17a

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220363,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.