eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych na rzecz DPS "Zameczek" w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych na rzecz DPS „Zameczek” w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343531105

1.5.8.) Numer faksu: 343531126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych na rzecz DPS „Zameczek” w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ce2f97-536e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00256853/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Artykuły spozywcze - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296788/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.1.6.2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 273603,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66420,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Boczek surowy b/k kg 10
Karczek b/k kg 60
Kości wędzone kg 3
Kości ze schabu/ karczku kg 3
Łopatka b/k kg 800
Ozorki wieprzowe kg 40
Rolady wieprzowe kg 30
Szynkówka b/k kg 40
Schab b/k kg 200
Słonina biała kg 110
Słonina wędzona kg 30
Ćwiartka z kurczaka kg 150
Ćwiartka z kurczaka (wytrybowana) kg 150
Filet z kurczaka kg 80
Kurczak cały- oczyszczony, wypatroszony kg 50
Porcja rosołowa z kurczaka kg 900
Porcja rosołowa z indyka kg 50
Polędwiczki z kurczaka kg 60
Wątróbka drobiowa kg 30
Filet z indyka kg 60
Podudzie z kurczaka pałka) kg 80
Udziec z kurczaka kg 80
Wątróbka wieprzowa kg 30
Żeberka wieprzowe (chude) kg 80
Pręga wołowa b/k kg 40
Wołowina rosołowa z/k kg 1
Baleron kg 20
Baton szynkowy drobiowy kg 50
Blok szynkowy kg 40
Rolada szynkowa kg 40
Boczek wedzony kg 180
Boczek rolowany kg 30
Kiełbasa podsuszana typu żywiecka kg 30
Kiełbasa krakowska parzona kg 30
Kiełbasa gruba kminkowa kg 30
Kiełbasa gruba kanapkowa typu dębicka kg 30
Przysmak marynarski kg 30
Filet z indyka gotowany kg 30
Kurczak w masełku/filet maślany kg 30
Kiełbasa mortadela, bez dodatków kg 150
Metka cebulowa/tatarska kg 50
Mielonka śniadaniowa/ turystyczna kg 40
Pasztet firmowy kg 40
Pasztet pieczony z foremki kg 40
Pasztet borowikowy kg 40
Pieczeń drobiowa kg 40
Pieczeń typu śniadaniowa/ rzymska kg 40
Polędwica drobiowa kg 40
Salami kg 20
Salceson ozorkowy kg 30
Szynka typu chłopska kg 30
Szynka typu ogonówka kg 30
Szynka typu wiejska kg 30
Schab gotowany kg 30
Schab pieczony kg 30
Bułczanka w jelicie kg 50
Frankfurterki surowe kg 70
Kaszanka w jelicie kg 50
Kiełbasa biała, parzona kg 65
Kiełbasa grillowa kg 35
Kiełbasa śląska kg 120
Kiełbasa zwyczajna kg 260
Kiełbaski typu wiedeńskie kg 70
Kiełbaski typu popularne/ winerki kg 65
Kiełbasa drobiowa kg 65
Kiełbaski typu debreczyńskie kg 60
Parówki drobiowe kg 65
Parówki wieprzowe kg 65
Kiełbasa gruba parówkowa kg 65

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60299,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68483,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60299,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZAKŁAD MASARSKI S.C. STANISŁAW, HENRYKA OŚLIŹLOK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248

7.3.3) Ulica: POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 24

7.3.4) Miejscowość: SKRZYSZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 44-348

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60299,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.