Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275402/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00295910/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia na terenie Gminy Głuchołazy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.glucholazy.pl/2640/997/listopad.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia na terenie Gminy Głuchołazy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d8b468a-4904-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002559/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa oświetlenia na terenie Gminy Głuchołazy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275402/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2021.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 377434,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa fragmentu oświetlenia ulicznego przy ul. S. Ornowskiego, ul. W. Lutosławskiego i ul. F. Nowowiejskiego w Głuchołazach.Przedmiotem zamówienia jest budowa fragmentu oświetlenia ulicznego przy ul. S. Ornowskiego,
ul. W. Lutosławskiego i ul. F. Nowowiejskiego na działkach o nr ewid. gruntu 1676/17, 1868/4, 1869/5, 1870/2, 1870/5 w Głuchołazach.
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, między innymi z wielobranżową dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
W ramach zadania przewiduje się m.in:
Usytuowanie nowych urządzeń infrastruktury technicznej jakimi są linia kablowa niskiego napięcia 0,4 kV, wykonana kablem YAKXS 4x35mm2, zasilająca 16 latarni ( latarnia nr 10/o-11/o, 22/o-26/o, 28/o-29/o, 39/o-45/o) oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami wyposażonymi w ledowe źródła światła wg projektu budowlanego, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 127762,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa oświetlenia parkingu przy Żłobku Miejskim na Al. Jana Pawła II 22-24w Głuchołazach
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia parkingu przy Żłobku Miejskim na Al. Jana Pawła II 22-24 w Głuchołazach na działkach o nr ewid. gruntu 1931/1, 1261/2, 1290/2.
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, między innymi z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem.
W ramach zadania przewiduje się m.in:
Usytuowanie nowych urządzeń infrastruktury technicznej jakimi są linia kablowa niskiego napięci, wykonana kablem YAKXS 4x35mm2, zasilająca 9 latarni oświetleniowych z wysięgnikami i 10 oprawami wyposażonymi w ledowe źródła światła wg projektu budowlanego, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
UWAGA: w ramach przedmiotu zamówienia Części 2 Wykonawca wykona okablowanie w formie przecisku w peszlu ułożonym pod płytą parkingu, który został wbudowany w trakcie budowy parkingu zgodnie z przebiegiem przewodów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 89888,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości PokrzywnaPrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w m. Pokrzywna od istniejącego słupa nr 235 w kierunku hotelu na działce o nr ewid. gruntu 57 .
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, m.in. z między innymi z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem.
W ramach zadania przewiduje się m.in:
Usytuowanie nowych urządzeń infrastruktury technicznej jakimi są linia kablowa niskiego napięcia, wykonana kablem NA2XY-J 4x35mm2, zasilająca 13 latarni oświetleniowych z wysięgnikami i 13 oprawami wyposażonymi w ledowe źródła światła wg projektu budowlanego, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 159783,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96432,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektroenergetycznych EFKA Franciszek Kupnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75300007226
7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego 2B
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-304
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54243,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektroenergetycznych EFKA Franciszek Kupnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530007226
7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego 2B
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-304
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROENERGETYCZNYCH "EFKA" FRANCISZEK KUPNICKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROENERGETYCZNYCH "EFKA" FRANCISZEK KUPNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTRIX Dariusz Iżycki, Jerzy Dźwigała sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530534228
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 5-7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELTRIX" DARIUSZ IŻYCKI, JERZY DŹWIGAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ELTRIX" DARIUSZ IŻYCKI, JERZY DŹWIGAŁA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy
- Opr. dok.projektowych dla dróg na terenie Gm. Gł-zy:Cz.1: Opr. dok. projektowej modernizacji drogi ul. Makuszyńskiego ,Cz. 2: Opr. dokum. projektowej budowy ciągu pieszo-jezdnego ul. Kol. Kaszubska
- Modernizacja ulicy Karłowicza w Głuchołazach
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.