eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276596036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 3

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6721714

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowpubliczne@zgm-zawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-zawiercie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgm-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie mieszkaniowym zasobem gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdcaef86-5299-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010694/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych ADM nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą w 2022 r.

1.3.2 Świadczenie usług porządkowych na posesjach podległych ADM nr 1 i 2 zasobów gminy w Zawierciu w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294287/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 470000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotowy zlecenia :
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) realizacji usług z należytą starannością, zapewniając na terenie objętym umową należyty ład i porządek, wykonując prace w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu oraz zgodnie z przepisami prawa. Prace porządkowe winny być wykonywane w godzinach nie zakłócających spokój i bezpieczeństwo mieszkańców.
2) wykonywania wszystkich usług sprzątania i porządkowych o których mowa w zał. nr 2a i 2b do projektu umowy ( stanowiącego załącznik do SWZ ) na własny koszt, przy użyciu własnych materiałów i sprzętu oraz środków czystości, środków higienicznych przy następujących założeniach:
a) stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tj. Dz.U.2020. poz. 2289 ), tj.: nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia lub życia
człowieka,
b) wykorzystywane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą posiadać oznaczenia na opakowaniach w języku polskim/przewidzianą przez producenta dokumentację w języku polskim,
c) środki czystości i środki higieniczne będą dostarczane i uzupełniane według bieżących potrzeb w celu zapewnienia nieprzerwanego należytego wykonania umowy,( dot. miedzy innymi obsługi szaletu miejskiego)
d) narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przy realizacji umowy muszą być sprawne technicznie i bezpieczne, zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami.

3) wykonywanie czynności objętych przedmiotem zamówienia z częstotliwością określoną
w załączniku nr 2a i 2b do projektu umowy ( stanowiącego załącznik do SWZ ).
4) dostarczenia w celu akceptacji do Zamawiającego – Kierowników Administracji Domów Mieszkalnych Nr 1 i 2, harmonogramu prac dotyczący sprzątania klatek schodowych, strychów, piwnic oraz mycia stolarki okiennej, koszenia trawy, podcinania żywopłotów itp. w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
5) bezzwłocznego zawiadamiania odpowiednich służb (Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, ekipy Pogotowia technicznego itp.) oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w szczególności pożaru, awarii sieci wod. – kan., gazowej, elektrycznej.
6) przekazywania do wiadomości Zamawiającemu informacji o zauważonych usterkach
i brakach na terenie wykonywania usług.
7) pokrywania na własny koszt mandatów nałożonych przez organy powołane do sprawowania nadzoru nad utrzymaniem czystości i porządku w mieście Zawiercie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody osobom trzecim, powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w załączniku nr 2a i 2b do projektu umowy ( stanowiącego załącznik do SWZ ).
8) wywozu i zagospodarowania na własny koszt i ryzyko odpadów biodegradowalnych powstałych na terenie zewnętrznym oraz pozostałych odpadów innych niż komunalne.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji i oświadczeń niezbędnych do wykazania wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku wynikającego z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439, 2320, 2361) oraz z przepisów prawa miejscowego w tym zakresie.
9) przestrzegania przepisów bhp i p. poż. przy wykonywaniu prac objętych niniejszą umową.
10) wyznaczenia co najmniej jednego pracownika pełniącego rolę koordynatora, w trakcie świadczenia usług objętych przedmiotem umowy. Koordynator będzie zobowiązany do utrzymywania kontaktu osobistego oraz telefonicznego i drogą elektroniczną ( e-mail )
z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego oraz do przyjazdów na wezwanie Zamawiającego w maksymalnym terminie do 3 godz. od momentu wezwania przez Zamawiającego. Do zadań koordynatora należy organizowanie i sprawowanie nadzoru nad świadczeniem usług oraz zarządzanie personelem Wykonawcy.

2. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonywania bądź nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. Wykonawca ponosi też odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania pracowników świadczących usługi i osób trzecich, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania umowy.

3. Wykonawca będzie ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników świadczących usługi i osób trzecich, wynikające bezpośrednio z wykonywanych usług, za wyjątkiem szkód spowodowanych wyłączną winą osoby trzeciej.
4. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do współdziałania
z Zamawiającym/reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi organami administracyjnymi w sprawach pozostających w związku ze skutkami świadczonych przez Wykonawcę usług.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia Pracownikom świadczącym Usługi odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami
i zasadami BHP.
6. Pracownicy świadczący Usługi będą w czasie wykonywania przedmiotu Umowy jednolicie ubrani i posiadać identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu.
7. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie Pracowników świadczących Usługi oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy.
8. Pracownicy świadczący Usługi zobowiązani będą do stosowania się do obowiązujących u Zamawiającego przepisów wewnętrznych, w zakresie niezbędnym do realizacji Umowy.
Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w załączniku nr 2a i 2b do projektu umowy
( stanowiącego załącznik do SWZ ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517900,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588431,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517900,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa LAVARE Joanna Pietrzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492132254

7.3.3) Ulica: ul. Żarecka 42C/32

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517900,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.