eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka część I i część II



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006123 z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka część I i część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1

1.4.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82

1.4.8.) Numer faksu: 74 867 40 62

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006123

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00005053/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część I :Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej, ziemnej. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzkao nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i ziemnej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, spękań i deformacji ww. nawierzchni poprzez: 1. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy). 2. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy).3. Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem.4. Uzupełnienie podbudowy mieszanką kamienną.5. Odtworzenie podbudowy.6. Frezowanie nawierzchni.7. Wykonanie nawierzchni za pomocą rozkładarki mas bitumicznych.8. Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną.9. Wymianę uszkodzonych krawężników.10. Wykonanie oraz likwidację progów zwalniających z mieszanki mineralno – asfaltowej.Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że wskazane miejsce uszkodzenia nawierzchni należy zabezpieczyć w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Wskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego – załącznik nr 8a do SWZ, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym wyżej mowa. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka - załącznik nr 10 do SWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SWZ;Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy nie później niż do 27 grudnia 2021 r.

Po zmianie:
Część I :Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej, ziemnej. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzkao nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i ziemnej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, spękań i deformacji ww. nawierzchni poprzez: 1. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy). 2. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy).3. Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem.4. Uzupełnienie podbudowy mieszanką kamienną.5. Odtworzenie podbudowy.6. Frezowanie nawierzchni.7. Wykonanie nawierzchni za pomocą rozkładarki mas bitumicznych.8. Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną.9. Wymianę uszkodzonych krawężników.10. Wykonanie oraz likwidację progów zwalniających z mieszanki mineralno – asfaltowej.Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że wskazane miejsce uszkodzenia nawierzchni należy zabezpieczyć w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Wskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego – załącznik nr 8a do SWZ, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym wyżej mowa. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka - załącznik nr 10 do SWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SWZ;Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy nie później niż do 27 grudnia 2021 r.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ze złożoną ofertą kosztorysy ofertowe.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część II Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych oraz kamiennych. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszychi placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniach wykonanychz kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych, kamiennych zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, uzupełnienie spoin. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego ww. nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że do robót należy przystąpić w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zleceniaWskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego, załącznik nr 8b do SWZ, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego postepowania. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym wyżej mowa. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka – załącznik nr 10 do SWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SWZ; Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy, nie później niż do 27 grudnia 2021 r.

Po zmianie:
Część II Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych oraz kamiennych. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszychi placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniach wykonanychz kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych, kamiennych zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, uzupełnienie spoin. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego ww. nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że do robót należy przystąpić w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zleceniaWskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego, załącznik nr 8b do SWZ, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego postepowania. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym wyżej mowa. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka – załącznik nr 10 do SWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SWZ; Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy, nie później niż do 27 grudnia 2021 r.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ze złożoną ofertą kosztorysy ofertowe.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia

Przed zmianą:
Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7

Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 1,Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postepowania Zamawiający będzie żądał:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem .3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 ustawy P.z.p. zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy .4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020. 346), o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;5. W zakresie nieuregulowanym ustawą P.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020.2452).

Po zmianie:
1Brak podstaw wykluczenia Zamawiający żąda1)oświadczenie wykonawcy art. 108 ust. 1 pkt 5Pzp o braku przynależności do grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową,oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy2)Odpis informację z KRSlub z CEiIDG Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem3)zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków,opłat wraz z zaświadczeniem,dokumenty potwierdzające, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności podatków opłat wraz z odsetkami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności;4)zaświadczenia albo innego dokumentu terenowej jednostki ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzające że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności składek wraz odsetkami,grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności.2Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 2oraz zaświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne zdrowotne o którym mowa w ust. 1 pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że:1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator sąd nie zawarł układu z wierzycielami jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury2)nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków opłat,składek na ubezpieczenie społeczne,zdrowotne.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.3Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2,3 i 4 lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1Pzp zastępuje się je oświadczeniem Wykonawcyze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym administracyjnym notariuszem organem samorządu zawodowego gospodarczego.4Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli:1)może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków5W zakresie nieuregulowanym Pzp SWZdo dokumentów zastosowanie ma rozporządzenie Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z 23.12.2020 w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DzU2020.2415)rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjiwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej (DzU2020.2452).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Zgodnie z punktem XII SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty . 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt. 2 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie kryteriów selekcji.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Po zmianie:
Zgodnie z punktem XII SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-02-18 10:15

Po zmianie:
2021-02-22 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-02-18 10:30

Po zmianie:
2021-02-22 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-03-19

Po zmianie:
2021-03-23

2021-02-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.