Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303244/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2023/BZP 00077187/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00077233/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na usługi pocztowe i usługi kurierskie świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5b
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748866515
1.5.8.) Numer faksu: 748866508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@dwup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na usługi pocztowe i usługi kurierskie świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e9669ff-5740-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003456/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2021-2022” oraz projektu „RPO Pomoc Techniczna 2014 – 2020 – DWUP” na lata 2022 – 2023.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303244/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.1.5 5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 250617,83 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206715,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dot. części nr IPrzez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze
do 2000 g:
a) zwykłe – przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
b) zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym
i zagranicznym,
c) polecone – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym,
d) polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym
i zagranicznym,
e) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,
f) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru
w obrocie krajowym i zagranicznym.
Zamawiający przyjmuje zróżnicowanie przesyłek pod względem:
czasu doręczenia – ekonomiczna i priorytetowa
formatu przesyłek – pod względem wymiaru i wagi.
W przypadku formatu przesyłek określa trzy rodzaje mały, średni i duży.
Przez „mała” rozumiana jest przesyłka, której maksymalny wymiar koperty to C5 i waga do 500 g.
Przez „średnia” rozumiana jest przesyłka, której maksymalny wymiar koperty to C4 i waga do 1000 g.
Przez „duża” rozumiana jest przesyłka, której wymiar koperty jest ponad C4, przy założeniu nieprzekroczenia wymiarów określonych w ustawie Prawo pocztowe – do wagi 2000 g.
Przez paczki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się paczki pocztowe o wadze
do 10 000 g
a) ekonomiczne – paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
b) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – paczki rejestrowane przyjęte
za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem w obrocie krajowym
i zagranicznym,
c) priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym
i zagranicznym,
d) priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – paczki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem w obrocie krajowym i zagranicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.5.5.) Wartość części: 206309,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przesyłki kurierskie – wyłącznie punkty od pkt 21 do pkt 30.Przez przesyłki kurierskie będące przedmiotem zamówienia rozumie się rejestrowane przesyłki listowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) oraz paczki pocztowe ze zwrotnym potwierdzeniem (ZPO).
21. Świadczenie usług kurierskich polegać będzie na odbiorze przez Wykonawcę przesyłki każdorazowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego i dostarczeniu jej do rąk adresata bądź osobie uprawnionej do odbioru.
22. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przesyłkę kurierską nadaną do godziny 15:00, maksymalnie do 48 godzin, w następujący sposób:
1) gdy adresatem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej – do zakończenia godzin urzędowania tej instytucji,
2) gdy adresatem jest osoba fizyczna - do godziny 20:00,
23. Zamawiający zastrzega, że usługa kurierska musi mieć dodatkowe opcje doręczenia
w godzinach porannych, tj. do godziny 9:00 oraz w godzinach około południowych, tj. do godziny 12:00, w przypadku nadania przesyłki kurierskiej do godziny 15:00.
24. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia odbioru przez adresata przesyłki kurierskiej.
25. Wykonawca będzie dostarczać do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru przesyłki kurierskiej niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
26. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z druków Wykonawcy „potwierdzenia odbioru” dla przesyłek kurierskich.
27. Odbiór przesyłek do nadania za pośrednictwem kuriera odbywać będzie się każdorazowo potwierdzeniem nadania. Dokument potwierdzający nadanie przesyłki stanowi list przewozowy Wykonawcy.
28. W przypadku przesyłek kurierskich Zamawiający może korzystać z opakowań Wykonawcy.
29. Zapisy dot. zasad i rozliczania świadczonych usług uszczegółowione zostały we wzorze umowy.
30. Wykonawca musi udostępnić możliwość elektronicznego śledzenia przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 405,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246516,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246516,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246516,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodzin Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246516,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4101,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4101,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4101,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodzin Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4101,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
- Dostawa nowych kosiarek z podziałem na trzy części
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Wymiana na nowy istniejącego urządzenia dźwigowego usytułowanego w Budynku A winda medyczna Bloku Porodowego W Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno -Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu .
- Rozbiórka budynków przy ulicy Pocztowej 10 oraz Dąbrowskiego 18 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- "Organizacja konferencji na temat interwencji dedykowanych dla systemów jakości żywności".
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żyrardowie
- "Usługa polegająca na kompleksowej przeprowadzce mienia oraz dokumentacji Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej."
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.