eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PILSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570838925

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sikorskiego 82A

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67/349-00-48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@pilskietbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilskietbs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c1478c3-9e78-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c1478c3-9e78-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029746/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dabrowskiego 8 w Pile.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562267

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa):
1. NAZWA: ochrona fizyczna osób i mienia Pilskiego TBS Sp. z o.o. przy ulicy Dąbrowskiego 8 w Pile,
2. PRZEDMIOT: Ochrona fizyczna osób i mienia Pilskiego TBS Sp. z o.o. budynku przy ulicy Dąbrowskiego 8 w Pile, przeznaczonego na wynajem lokali użytkowych oraz Centrum Konferencyjnego wraz z terenem przyległym do budynku.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WARUNKI:
2.1. Ochrona budynku realizowana na posterunku stałym 7 dni w tygodniu:
2.1.1. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia następnego
2.1.2. Weekendy i święta, dni ustawowo wolne od pracy całodobowo przez jednego pracownika ochrony fizycznej na zmianie. Do wykonywania usługi ochrony wykonawca skieruje odpowiednią liczbę osób (pracowników ochrony) w celu zapewnienia ciągłości ochrony przy jednoczesnym uwzględnieniu przepisów kodeksu pracy w zakresie ilości godzin pracy i wypoczynku. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za organizację pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i bhp.
2.2. Ochrona będzie realizowana również przez grupę interwencyjną składającą się z co najmniej jednego pracownika ochrony fizycznej, umundurowanego, na wezwanie pracownika ochrony posterunku stałego. Zadaniem Grupy Interwencyjnej jest dotarcie do budynku w jak najkrótszym czasie (nie dłuższym niż 20 minut od chwili wezwania) oraz podjęcie działań, mających na celu ochronę życia, zabezpieczenia mienia oraz ujęcie sprawców czynów przestępczych.
2.3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem następujące czynności:
2.3.1. Prowadzenia ochrony fizycznej na terenie budynku chronionego 7 dni
w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 – 7:00 dnia następnego oraz weekendy, święta i dni ustawowo wolne od pracy całodobowo.
2.3.2. Prowadzenie działań prewencyjnych, zmierzających do zapobiegania kradzieży, kradzieży z włamaniem, zniszczeniu i dewastacji mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do podejmowania wszelkich niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu Zamawiającego oraz przeciwdziałających powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń, a nadto niedopuszczania do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Działania te obejmują również majątek dzierżawców wynajmujących pomieszczenia od Zamawiającego w budynku przy ulicy Dąbrowskiego 8
2.3.3. Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom Zamawiającego oraz dzierżawcom wynajmującym pomieszczenia od Zamawiającego,
2.3.4. Przeciwdziałania aktom terroru, dywersji, sabotażu oraz zakłóceniom porządku publicznego na terenie chronionego budynku,
2.3.5. Niedopuszczenie do filmowania i fotografowania budynku Zamawiającego bez wymaganego zezwolenia,
2.3.6. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo budynku Zamawiającego i osób przebywających na jego terenie,
2.3.7. Stała kontrola i bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich przypadkach uszkodzeń środków zabezpieczenia technicznego budynku (zabezpieczeń budowlanych, mechanicznych
i elektronicznych) oraz punktów oświetleniowych znajdujących się na chronionym terenie,
2.3.8. Zgłaszanie zakłóceń lub nieprawidłowości funkcjonowania lokalnego systemu alarmowego, a w szczególności gdy zakłócenie uniemożliwia prawidłowy odbiór sygnałów z monitorowanego budynku, niezwłocznie lub w najbliższym dniu pracy Zamawiającego, wraz z adnotacją w książce służby,
2.3.9. Współdziałania w działaniu zadań ochronnych z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, w szczególności podejmowania działań ochronnych
i zabezpieczających w przypadku wystąpienia w granicach chronionego budynku i terenu, klęski żywiołowej lub innego zagrożenia,
2.3.10. Przestrzeganie oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów
i obowiązujących procedur od osób przebywających na terenie chronionego budynku,
2.3.11. Jak najszybsze wychwytywanie pożarów i innych zagrożeń i zdarzeń przestępczych i wykroczeń, jeżeli będą miały miejsce i informowania o nich właściwych służb oraz Zamawiającego,
2.3.12. Obsługa Systemu Sygnalizacji Napadu i Włamania oraz systemu telewizji przemysłowej dostarczanej przez Zamawiającego,
2.3.13. Stały dozór sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzenia systemowych,
2.3.14. Współdziałanie w zakresie zabezpieczenia budynku z właściwymi służbami (Policja, Straż Pożarna, inne formacje),
2.3.15. Kontrolowanie ruchu osobowego, kołowego i materiałowego na terenie budynku chronionego,
2.3.16. Obsługa interesantów (wydawanie/odbieranie kluczy do pomieszczeń centrum konferencyjnego wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym),
2.3.17. Stała współpraca z kierownikiem i pracownikami Działu Dąbrowskiego 8, w zakresie prawidłowego funkcjonowania budynku,
2.4. Pracownicy Wykonawcy, realizujący zamówienie zobowiązani będą do:
2.4.1. Znajomości i stosowania obowiązującej na terenie chronionym Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego, Planu Ochrony,
2.4.2. Utrzymania w czystości i porządku posterunku stałego,
2.5. Wykonawca na własny koszt podłączy lokalny system alarmowy
w chronionym budynku do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy oraz zapewni dozorowanie przez stację monitorowania alarmów pochodzących
z lokalnego systemu alarmowego, poprzez przyjmowanie sygnałów
i przekazywanie informacji o nich Zamawiającemu a w razie potrzeby Policji
i Straży Pożarnej,
2.5.1. Podłączenie monitorowania sygnałów alarmowych do siedziby Wykonawcy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu objętego ochroną
2.5.2. Wykonawca będzie reagował w trybie natychmiastowym na wszelkie sygnały alarmowe przekazywane z budynku objętego ochroną,
2.6. Pracownicy wyznaczeni do realizacji ochrony fizycznej na posterunku stałym powinni posiadać umiejętność obsługi komputera,
2.7. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony jednolite, estetyczne umundurowanie z identyfikatorem (identyfikator musi posiadać nazwę lub logo firmy , imię i nazwisko pracownika ochrony), oraz środki ochrony osób i mienia umożliwiające prawidłowe wykonywanie umowy,
2.8. Wykonawca powinien wyposażyć Grupę Interwencyjną w odpowiednie środki ochrony.
2.9. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zakresu osób i mienia przez okres obowiązywania umowy i na żądanie Zamawiającego przedkładania jej do wglądu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307595,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506597,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.