eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP I i III.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP I i III.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67ec62ef-4de4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP I i III.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67ec62ef-4de4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003002/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa nawierzchni śródmieścia wraz z oświetleniem, odwodnieniem oraz elementami małej architektury w ramach rewitalizacji miasta Oława. Etap II. Podetap I i III.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284120/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271/28/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje ( wielkości orientacyjne):
- rozbiórki istniejących nawierzchni bitumicznych – ok. 3900 m2
- rozbiórki dawnych nawierzchni znajdującymi się pod nawierzchniami bitumicznymi (kostka, kamień) – ok. 3500 m2
- nawierzchnia z kostki granitowej szarej 9/11 cm– ok. 2400 m2
- nawierzchnia z kostki granitowej szarej 18/20 cm– ok. 1500 m2
- nawierzchnie z kostki betonowej – ok. 10 m2
- krawężniki kamienne – ok. 520 mb
- obrzeża i ścieki z kostki kamiennej 18/20 cm – ok. 200 mb
- organizacja ruchu docelowego: słupki – 25 szt. ze znakami – 30 szt.
- słupki przeszkodowe BRD stałe i demontowalne – 60 szt.
- kable oświetleniowe i do innych obwodów – ok. 1250 mb
- słupy oświetleniowe pojedyncze – 8 szt.
- słupy oświetleniowe podwójne – 1 szt.
- oprawy słupowe – 10 szt.
- montaż gniazdek hermetycznych 230V na słupach nowych na potrzeby podłączenia ozdób świątecznych – 9 szt.
- rurociągi PVC od dn315 do dn 160 – ok. 440 mb, należy wyprowadzić i podłączyć do istniejącej kanalizacji oba końce (północny i południowy)
- studnie betonowe dn 1000 – 12 szt.
- studnie systemowe - 2 szt.
- studzienki ściekowe dn 500 – 14 szt.
- mała architektura (kosze na śmieci, ławki, stojaki na rowery)
- przystanek autobusowy z automatyczną toaletą – 1 kpl
Inwestycja prowadzona będzie na terenie wpisanym do rejestru zabytków pod ścisłym nadzorem konserwatorskim. Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie przy pracy na zabytku zgodnie z „Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami” - Art. 37c.
Uszczegółowione wymagane parametry kostki granitowej 9/11 i 18/20
a) wytrzymałość na ściskanie w stanie powietrzno – suchym – min. 160 MPa
b) nasiąkliwość wodą – nie więcej niż 0,5%
c)sugeruje się aby kostka granitowa była taka jaka jest obecnie wbudowana przy pierzei południowej i północnej Rynku (pochodzi ona z kopalni Zimnik i granit strzegomski Kostrza).
d)lampy, oprawy, słupki BRD i kosze na śmieci (zdjęcia) powinny być takie same jak wcześniej zamontowane na płycie rynku i zachodniej pierzei.


Inne wytyczne do prowadzonych robót związane z organizacją pracy, zasadami BHP i p.poż. Prace wykonywane na bieżąco a ich koszty należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy:

- przejścia dla pieszych – ciągi komunikacyjne umożliwiające w sposób ciągły dostęp mieszkańców do domów i punktów usługowych, utrzymanie ich w czystości, tzw. „sucha noga”.
- umożliwienie w sposób ciągły dojazdu zaopatrzenia do punktów usługowych,
- umożliwienie dojazdu służb komunalnych odbierających odpady komunalne z terenu wspólnot mieszkaniowych – wjazd od strony ul. Wrocławskiej (podetap I) oraz z terenu Rynku (Podetap III). Przewidzieć należy w trakcie budowy stworzenie ciągu komunikacyjnego dla pojazdów.
- organizację ruchu na czas budowy (barierki, znaki, zabezpieczenia) Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym oraz Zarządem Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie oraz składa wniosek do Starostwa Powiatowego o jego zatwierdzenie. Oznakowanie może też być umieszczone poza obszarem inwestycji. Zaleca się natychmiast po podpisaniu umowy przygotować ORZ.
- w sporządzonym planie BIOZ Wykonawca zobowiązany jest umieścić zapisy o cięciu krawężników, kostki i innych elementów wyłącznie na mokro najwcześniej od godz. 8.00.

Na istniejących słupach w Rynku znajdują się halogeny, które należy zdemontować i przekazać dla Zamawiającego.

Pod obecną nawierzchnią Rynku znajduje się prawdopodobnie kostka granitowa, płyty granitowe oraz tzw „kocie łby”, które będą w części wykorzystane do budowy nowej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do odsłonięcia nawierzchni, wyczyszczenie jej, sporządzeniu geodezyjnej inwentaryzacji i okazaniu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, który zastrzegł sobie możliwość zmiany materiałów nawierzchni z wykorzystaniem odkrytych zabytkowych elementów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wyegzekwowania od Projektanta rysunku PZT uwzględniającego zalecenia WKZ.

Ponadto Inwestor zastrzega sobie możliwość dostarczenia kostki, która zostanie wbudowana w nawierzchnię.

Wykonawca zobowiązany jest do estetycznego i stabilnego ogrodzenia inwestycji, podczas organizowania przez miasto różnych uroczystości w rynku do utrzymania terenu w czystości.

Badania archeologiczne są po stronie Zamawiającego

Przed oddaniem inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzyskać „Pozwolenie na użytkowanie” (ze względu na wykonanie części zakresu określonego „Pozwoleniem na budowę”.

W pierwszym kwartale 2022 r. na terenie inwestycji w Rynku (podetap III) będzie wykonywana przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji wymiana sieci wodociągowej.

Uwaga.
Do dokumentacji przetargowej załączona jest dokumentacja na cały zakres objęty „Pozwoleniem na budowę” Można z niej skorzystać w celu ogólnej orientacji inwestycji oraz wyeliminować ewentualne niejasności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3144664,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4325722,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3144664,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBYLBRUK Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021336175

7.3.3) Ulica: Bobolice 33

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowce Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3144664,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.