eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrotecka

1.5.2.) Miejscowość: Sicienko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 31 17 431/432

1.5.8.) Numer faksu: 52 31 17 400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.sicienko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-580e0c61-709f-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039884/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych od 01.01.2023 do 31.12.2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467581/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.103.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Sicienko oraz jednostek organizacyjnych.
2. Jednostki organizacyjne objęte przedmiotem zamówienia:
1) Urząd Gminy w Sicienku
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sicienku
3) Gminne Centrum Kultury i Biblioteka w Sicienku
4) Szkoła Podstawowa w Kruszynie
5) Szkoła Podstawowa w Strzelewie
6) Szkoła Podstawowa w Sicienku
7) Szkoła Podstawowa w Wojnowie
8) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Samsiecznie
9) Zakład Komunalny w Sicienku
3. Szczegółowy zakres usług będzie obejmował:
1) zapewnienie wykonywania czynności związanych z obsługą budżetu Gminy Sicienko
i jednostek organizacyjnych w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach od 8.00 do 15.00, we wtorki od 8.00 do 17.00 i w piątki od 8.00 do 14.00, na terenie miejscowości będącej siedzibą Urzędu Gminy oraz zapewnienie realizacji przelewów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 (w przypadku zmiany godzin pracy urzędu Wykonawca zobowiązuje się dostosować godziny pracy placówki do godzin pracy urzędu),
2) otwarcie i prowadzenie 57 rachunków ( w PLN) zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy Sicienko ( podstawowych i pomocniczych),
3) otwieranie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych - na pisemny wniosek,
4) możliwość otwierania rachunków walutowych lub możliwość przeprowadzenia rozliczeń
w walutach wymienialnych,
5) obsługę operacji finansowych budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych
z zastosowaniem jednolitych procedur,
6) odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych będą dopisywane do sald rachunków w okresach miesięcznych,
7) wydawanie opinii bankowej, zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych, potwierdzeń wpłat i wypłat, blankietów czeków – bez opłat i prowizji,
8) realizację przelewów środków na rachunki prowadzone w tym samym banku – bez opłat
i prowizji,
9) realizację przelewów wysoko kwotowych - bez dodatkowych opłat i prowizji,
10) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków – bez opłat i prowizji. Wykonawca zapewni wpłatę środków poza kolejnością (niezależnie od kwoty),
11) możliwość wypłaty gotówki wg nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków. Wykonawca zapewni wypłatę środków poza kolejnością (niezależnie od kwoty) na podstawie czeków papierowych, bez wcześniejszego awizowania kwot do 10 tys. zł,
12) możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości – banknoty i bilon,
13) przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki zamawiającego. Zamawiający wymaga by wykonawca nie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych,
14) wypłaty gotówkowe na rzecz osób fizycznych wskazanych przez posiadacza rachunku
w zleceniach wypłaty gotówkowej. Wypłata maksymalnie w dwóch dniach roboczych miesiąca. Szczegółowe terminy będą corocznie uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym,
15) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, jego wdrożenie w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Sicienko, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizującej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania bez opłat i prowizji. Wykonawca zapewni instalację (uruchomienie) stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego oraz zapewni wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników systemu bankowości elektronicznej, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeżeli system, który oferuje Wykonawca, wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, zapewniających bezpieczeństwo pracy użytkowników, wówczas Wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej (np.: tokeny, karty, czytniki, czy inne). Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu. Zamawiający nie przewiduje opłat (abonamentu) za korzystanie z bankowości elektronicznej. Dopuszcza się zastosowanie systemu , który nie wymaga instalacji na urządzeniach Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zapewni taką samą funkcjonalność systemu, poprzez dostęp do niego przez stronę internetową,
16) system bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej:
- realizację przelewów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00,
- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
- uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i pomocniczych (monitorowanie stanu konta na bieżąco),
- składanie poleceń przelewu ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków,
- import przelewów przygotowanych we własnym systemie informatycznym Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacie umożliwiającym wczytanie tych danych. Zamawiający przygotuje pliki w formacie wymaganym przez Wykonawcę,
- generowanie (wydruk) wyciągów bankowych nie wymagających stempla bakowego,
- generowanie ( wydruk) historii do rachunku bankowego za okres co najmniej 1 roku,
- udostępnienie i przekazywanie w formie elektronicznej, pliku JPK_WB (Jednolity Plik Kontrolny -Wyciąg Bankowy) - bez opłat i prowizji,
- potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bakowości internetowej),
- możliwość wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki przez kilku użytkowników w tym samym czasie,
- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu co najmniej przez okres
1 roku,
- nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu
w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji,
- pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny podpisu zlecenia przez każdą z osób,
- możliwość przeszukiwania zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg nazwy kontrahenta, daty, okresu i kwoty,
17) w przypadku awarii uniemożliwiającej wysyłanie przelewów w formie elektronicznej, Wykonawca umożliwi realizację poleceń przelewu w formie papierowej w tej samej cenie, w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji,
18) sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. Wyciągi muszą być sporządzane za dni w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty,
19) możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunkach Zamawiającego na lokatach terminowych automatycznych typu overnight (automatycznie tj. bez dodatkowych formalności,
20) możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomienie jak i rezygnacja z tej opcji może nastąpić w każdym momencie trwania umowy bez opłat i prowizji. Kapitalizacja odsetek na koniec okresu obowiązywania lokaty. W przypadku rezygnacji z lokaty przed upływem terminu na jaki została zawarta, oprocentowanie od tych środków zostanie naliczone w wysokości odsetek ustalonych dla lokat typu overnight,
21) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej ( w projekcie uchwały na 2023 rok przewiduje się 500.000,00 zł). Szczegółowe warunki kredytu określi umowa, przy czym:
- zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową,
- każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu,
- uruchomienie kredytu następować będzie bez żadnych prowizji i opłat,
- wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanej części kredytu,
- kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej,
- zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia,
- oprocentowanie kredytu w rachunku będzie zmienne, liczone w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy +/- marża banku. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1 M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M,
- odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, Skrócono z powodu ograniczeń ilości znaków

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540313395

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.