eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik › "Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne" IV



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne” IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 2

1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 01 30

1.5.8.) Numer faksu: 96 768 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/bip.bierzwnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne” IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d3a915-7562-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035087/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny na działkach o nr ewid. 325/1, 326/3,923 położonych w obrębie Klasztorne gm. Bierzwnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZR.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. „Zmiana sposobu
użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości
Klasztorne”, które obejmują wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją
projektową, a także wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do
prawidłowego wykonania oraz przekazania do użytkowania
11. Forma zamówienia to wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz
sprawowanie nadzoru nad całością inwestycji pn. „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku
usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne”
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
14. Inwestycja zawiera w swoim zakresie m.in. zmianę sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny,
wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych, rozbiórkę ww. budynku, budowę parkingu dziesięciostanowiskowego
oraz zewnętrzną instalacją do przyłączy.
15. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Klasztorne, dz. nr 325/1; 326/3; 923, obr. : 0015 Klasztorne, gmina
Bierzwnik.
16. Do obowiązków wykonawcy będzie należało przede wszystkim:
1) po podpisaniu umowy opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji – w uzgodnieniu z Zamawiającym ( w terminie 14
dni);
2) przygotowanie rozliczenia końcowego robót;
3) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
4) sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej;
5) przedstawienie do akceptacji wymaganych atestów, deklaracji zgodności dla wbudowanych materiałów, przedstawianie
wymaganych wyników badań, pomiarów,
6) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,
7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne,
8) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
9) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych
materiałów, odpadów i śmieci,
10) w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego bez żądania
dodatkowego wynagrodzenia,
11) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego lub uporządkowanie,
12) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych urządzeń przeglądów,
konserwacji tych urządzeń oraz ewentualnych napraw wszelkich zabudowanych urządzeń na zewnętrz, jak i wewnątrz
obiektu.
17. Zamawiający wstrzyma prowadzone roboty budowlane w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie
przestrzegania przepisów BHP, p-poż, stosowania „planu BIOZ” i „Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy”, czy też
wystąpienia zagrożeń zdrowia i życia ludzi.
18. Szczególne wymagania:
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu Zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie zmiany sposobu użytkowania oraz przebudowy i nadbudowy budynku usługowego na budynek mieszkalny
wielorodzinny, miejsc postojowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zewnętrzną instalacją do przyłączy. Inwestycja
będzie pełnić funkcję mieszkalną – wielorodzinną. Budynek przeznaczony do zmiany sposobu użytkowania oraz
przebudowy i nadbudowy o trzech kondygnacjach nadziemnych z częściowym podpiwniczeniem. Budynek o podstawie
prostokąta. Dach płaski – dwuspadowy kryty papą termozgrzewalną, dach podzielony na dwie części o rożnych
wysokościach. Budynek o konstrukcji tradycyjnej: murowany z elementów murowych – cegła pełna. Budynek z możliwością
dostępu dla niepełnosprawnych poprzez zewnętrzną pochylnię i bezpośredni dostęp do mieszkania na parterze.
- sporządzenie planu dotyczącego bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
- zapewnienie nadzorów specjalistycznych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej;
- zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi,
- zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy;
- wszystkie roboty realizowane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi
zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
- ubezpieczenie terenu robót,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz złożenie kompletnego wniosku do Powiatowego Inspektora Nadzoru
Budowlanego o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego i uzyskanie tego pozwolenia;
- Zamawiający będzie czynnie uczestniczył w tworzeniu poszczególnych opracowań,
- wyposażenie obiektu w wymagane w projekcie budowlanym elementy wyposażenia;
- wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych
pracach zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w niniejszym projekcie budowlanym;
- zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach,
- dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających
na eksploatację obiektu,
- opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie użytkowników końcowych w
zakresie bieżącej obsługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1949000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2589150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1949000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane RAJ Rafał Włodarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941485133

7.3.3) Ulica: Zieleniewo 3

7.3.4) Miejscowość: Bierzwnik

7.3.5) Kod pocztowy: 73-240

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1949000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.