eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.spzozhajnowka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493ce811-6028-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034537/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2022/TP/AT/01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce”
Kody CPV:
30192113-6 wkłady drukujące,
30125110-5 tonery do drukarek laserowych i faksów.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w „Formularzu asortymentowo - cenowym” – Załączniku nr 2, będącym integralną częścią SWZ.
3. W sytuacji, gdy opis wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje zamawiane produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę/producenta, należy przyjąć, że Zamawiający nie był w stanie opisać w tym zakresie przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, w związku z czym dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 i 6 p.z.p. oraz art. 101 ust. 4-5.
4. Za „równoważny” w stosunku do „referencyjnego” uznany zostanie produkt, który posiadać będzie nie gorsze parametry techniczne od oryginalnych (wydajność, jakość wydruku), jakościowe oraz funkcjonalne właściwe dla produktu (wyrobu) „referencyjnego”, czyli uznany zostanie produkt, który umożliwi uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana „równoważne” opisane przez Zamawiającego w SWZ, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określonego
przez Zamawiający. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Zamawiający będzie wymagał następujących przedmiotowych środków dowodowych tj.:
1)kartę produktu
2) raporty z testów wydajności przeprowadzone zgodnie z normami:
a) ISO/IEC 19752 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych), ISO/IEC 19798 (dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych) oraz ISO/IEC 24711 (dla wkładów drukujących) jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów urządzeń,
b) ISO/IEC 19752 – norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku,
c) ISO/IEC 19798 – norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, d) ISO/IEC 24711 – norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridż atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku. pełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

5. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w „Formularzu asortymentowo-cenowym” – Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż
wskazano w „Formularzu asortymentowo - cenowym” – Załącznik nr 2 do SWZ, jednak nie mniej niż 70%, w przypadku wystąpienia sytuacji braku obiektywnego zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte ofertą Wykonawcy i podpisaną z nim umową np. zmniejszeniem ilości. W takim wypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu niezrealizowania praw przez Zamawiającego umowy w pewnym zakresie.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia muszą być zaoferowane przez jednego Wykonawcę, ponieważ produkty są na tyle wystandaryzowane, iż każdy potencjalny wykonawca sprzedający w/w przedmiot zamówienia ma możliwość zaoferowania w pełni wymaganego asortymentu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343489,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375195,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343489,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TONATUSZU.PL SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272818071

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: WSRSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343489,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.