Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328030/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
- 2021/BZP 00337367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00089461/01 - Wynik z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych magazynowych oraz utrzymanie porządku na terenach posesji GDDKiA z podziałem na 2 części :Pasterka i Szklarska Poręba
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
1.2.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców Ślaskich 186
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004266
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00328030/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Kryterium „Krotność czynności dodatkowych”
Kryterium „Krotność czynności dodatkowych” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu 2.2 „Kryteria pozacenowe” dotyczącego liczby mycia okien wraz z ramami w trakcie trwania umowy.
W ramach kryterium „Krotność czynności dodatkowych” punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy – Formularz „Kryteria pozacenowe” (Formularz 2.2.).
Opis kryterium i sposobu przyznawania punktów:
Wykonawca może zaproponować następujące krotności czynności dodatkowych (mycia okien z ramami): sześć lub osiem lub dziesięć razy w czasie trwania umowy.
Liczba punktów zostanie przyznana, zgodnie z deklaracją krotności czynności dodatkowych przez Wykonawcę, w następujący sposób:
a) Wykonawca który zaproponuje mycie okien wraz z ramami 6 razy (co 4 miesiące) w czasie trwania umowy - otrzyma 0 pkt.
b) Wykonawca który zaproponuje mycie okien wraz z ramami 8 razy (co 3 miesiące) w czasie trwania umowy - otrzyma 10 pkt.
c) Wykonawca który zaproponuje mycie okien wraz z ramami 10 razy w roku (co 2 miesiące) w czasie trwania umowy - otrzyma 20 pkt
21.1.3. Kryterium „Ekologiczność”:
Kryterium „Ekologiczność” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu 2.2 „Kryteria pozacenowe” dotyczącego zastosowania przez Wykonawcę przy realizacji usługi worków na śmieci z folii biodegradowalnej (kompostowalnej), zgodnie z EN 14995 lub 13432 przy realizacji świadczenia usługi.
W ramach kryterium „Ekologiczność” punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy – Formularz „Kryteria pozacenowe” (Formularz 2.2.).
Opis kryterium i sposobu przyznawania punktów:
Wykonawca, który zadeklaruje, że wszystkie worki na śmieci, jakie będzie wykorzystywał w trakcie realizacji zamówienia będą wykonane z folii biodegradowalnej (kompostowalnej) zgodnie z EN 14559 lub EN13432 - otrzymuje 20 pkt.
W przypadku braku wskazania informacji w powyższym zakresie lub zadeklaruje, że nie będzie wykorzystywał w trakcie realizacji zamówienia worków z folii biodegradowalnej (kompostowalnej) zgodnie z EN 14995 lub EN 13432 – otrzymuje 0 pkt
UWAGI DO KRYTERIÓW POZACENOWYCH:
1. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte w Formularzu „Kryteria pozacenowe” (Formularz 2.2.) złożonym wraz z ofertą.
2. Formularz „Kryteria pozacenowe” stanowi przykładowy sposób opracowania. Niezłożenie Formularza „Kryteria pozacenowe” skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Krotność czynności dodatkowych” i „Ekologiczność”.
3. W przypadku braku wskazania krotności czynności dodatkowych bądź wskazania innej krotności czynności dodatkowych niż opisane w pkt. 21.1.2 IDW, oferta otrzyma 0 pkt, a krotność wykonania tych czynności zostanie przyjęta jako minimalna tj. określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia, tj. czynności wykonywanych przez pracowników sprzątających.
Po zmianie:
Kryterium „Krotność czynności dodatkowych”
Kryterium „Krotność czynności dodatkowych” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu 2.2 „Kryteria pozacenowe” dotyczącego liczby mycia okien wraz z ramami w trakcie trwania umowy.
W ramach kryterium „Krotność czynności dodatkowych” punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy – Formularz „Kryteria pozacenowe” (Formularz 2.2.).
Opis kryterium i sposobu przyznawania punktów:
Wykonawca może zaproponować następujące krotności czynności dodatkowych (mycia okien z ramami): sześć lub osiem lub dziesięć razy w czasie trwania umowy.
Liczba punktów zostanie przyznana, zgodnie z deklaracją krotności czynności dodatkowych przez Wykonawcę, w następujący sposób:
a) Wykonawca który zaproponuje mycie okien wraz z ramami 6 razy (co 4 miesiące) w czasie trwania umowy - otrzyma 0 pkt.
b) Wykonawca który zaproponuje mycie okien wraz z ramami 8 razy (co 3 miesiące) w czasie trwania umowy - otrzyma 10 pkt.
c) Wykonawca który zaproponuje mycie okien wraz z ramami 10 razy w roku (co 2 miesiące) w czasie trwania umowy - otrzyma 20 pkt
21.1.3. Kryterium „Ekologiczność”:
Kryterium „Ekologiczność” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu 2.2 „Kryteria pozacenowe” dotyczącego zastosowania przez Wykonawcę przy realizacji usługi worków na śmieci z folii biodegradowalnej (kompostowalnej), zgodnie z EN 14995 lub 13432 przy realizacji świadczenia usługi.
W ramach kryterium „Ekologiczność” punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy – Formularz „Kryteria pozacenowe” (Formularz 2.2.).
Opis kryterium i sposobu przyznawania punktów:
Wykonawca, który zadeklaruje, że wszystkie worki na śmieci, jakie będzie wykorzystywał w trakcie realizacji zamówienia będą wykonane z folii biodegradowalnej (kompostowalnej) zgodnie z EN 14995 lub EN13432 - otrzymuje 20 pkt.
W przypadku braku wskazania informacji w powyższym zakresie lub zadeklaruje, że nie będzie wykorzystywał w trakcie realizacji zamówienia worków z folii biodegradowalnej (kompostowalnej) zgodnie z EN 14995 lub EN 13432 – otrzymuje 0 pkt
UWAGI DO KRYTERIÓW POZACENOWYCH:
1. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte w Formularzu „Kryteria pozacenowe” (Formularz 2.2.) złożonym wraz z ofertą.
2. Formularz „Kryteria pozacenowe” stanowi przykładowy sposób opracowania. Niezłożenie Formularza „Kryteria pozacenowe” skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Krotność czynności dodatkowych” i „Ekologiczność”.
3. W przypadku braku wskazania krotności czynności dodatkowych bądź wskazania innej krotności czynności dodatkowych niż opisane w pkt. 21.1.2 IDW, oferta otrzyma 0 pkt, a krotność wykonania tych czynności zostanie przyjęta jako minimalna tj. określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia, tj. czynności wykonywanych przez pracowników sprzątających.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-05 09:30
Po zmianie:
2022-01-10 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-05 10:00
Po zmianie:
2022-01-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-02-03
Po zmianie:
2022-02-08
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.