Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299283/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-849fd5c0-5435-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001103/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.272.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18291,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach.2. Przedmiot zamówienia jak w pkt 1 został podzielony na cztery części:
1) Część 1: Sprzęt komputerowy: myszki, klawiatury, płyty Blue-Ray, zasilacze komputerowe;
2) Część 2: Access pointy;
3) Część 3: Switche ;
4) Część 4: Pamięć do serwera;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część 1 obejmuje:
a) Mysz komputerowa w ilości 15 szt.;
b) Klawiatura komputerowa w ilości 15 szt.;
c) Płyta Blu-Ray w ilości 10 szt.;
d) Zasilacz komputerowy w ilości 4 szt..
4. Szczegółowe warunki zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 1393,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach.2. Przedmiot zamówienia jak w pkt 1 został podzielony na cztery części:
1) Część 1: Sprzęt komputerowy: myszki, klawiatury, płyty Blue-Ray, zasilacze komputerowe;
2) Część 2: Access pointy;
3) Część 3: Switche ;
4) Część 4: Pamięć do serwera;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część 2 obejmuje:
Access Point w ilości 2 szt.
4. Szczegółowe warunki zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 878,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach.2. Przedmiot zamówienia jak w pkt 1 został podzielony na cztery części:
1) Część 1: Sprzęt komputerowy: myszki, klawiatury, płyty Blue-Ray, zasilacze komputerowe;
2) Część 2: Access pointy;
3) Część 3: Switche ;
4) Część 4: Pamięć do serwera;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część 3 obejmuje:
Przełączniki sieciowe w ilości 6 szt.
4. Szczegółowe warunki zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 15351,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach.2. Przedmiot zamówienia jak w pkt 1 został podzielony na cztery części:
1) Część 1: Sprzęt komputerowy: myszki, klawiatury, płyty Blue-Ray, zasilacze komputerowe;
2) Część 2: Access pointy;
3) Część 3: Switche ;
4) Część 4: Pamięć do serwera;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część 4 obejmuje:
Pamięć RAM w ilości 1 szt.
4. Szczegółowe warunki zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
4.5.5.) Wartość części: 667,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część 1: Sprzęt komputerowy: myszki, klawiatury, płyty Blue-Ray, zasilacze komputerowe, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3, w związku z art. 266 ustawy Pzp.:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Cena najkorzystniejszej oferty na część 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2806,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2806,86 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część 2: Access pointy zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3, w związku z art. 266 ustawy Pzp.:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Cena najkorzystniejszej oferty na część 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2049,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2049,18 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19173,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19173,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19173,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472275263
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19173,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część 4: Pamięć do serwera zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3, w związku z art. 266 ustawy Pzp.:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Cena najkorzystniejszej oferty na część 4 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1574,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1574,40 PLN
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
- Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a: Roboty budow. na elewacji, elementach zewnętrz. i przekryciu dachu; Remont i przebudowa pomieszczeń higien.-sanitarnych.
- Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z wykonaniem zadrzewień przydrożnych w zw. z realiz. projektu "Scalenie gruntów wsi Brunów gmina Chocianów, powiat polkowicki"
- Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w zakresie części nr 2: remonty cząstkowe dróg
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
- Dostawa przełączników sieciowych do budowy sieci w budynku Rektoratu, znak sprawy AEZ/S-062/2024
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń sieciowych
- System monitoringu
- Budowa monitoringu dla Miasta Darłowo
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.