eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc1bf943-7c9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc1bf943-7c9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035512/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2024 r.” obejmująca:
1.1. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krościenko Wyżne i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (zwany dalej PSZOK) zlokalizowanym na działce nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym) oraz transport tych odpadów do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie, adres Instalacji: 38-400 Krosno ul. Białobrzeska 108 (zwaną dalej Instalacją).
1.2. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK.
2. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krościenko Wyżne i z PSZOK oraz transport tych odpadów do Instalacji obejmuje odbiór i transport niżej wymienionych odpadów:
2.1. Odpadów w workach odbieranych od właścicieli nieruchomości
1) metale, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz papier,
2) szkło,
3) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne;
4) bioodpady stanowiące odpady komunalne.
2.2. Odpadów odbieranych z PSZOK zlokalizowanym na działce nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym)
1) metale, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz papier i szkło opakowaniowe gromadzone w pojemnikach 0,24 m3,
2) bioodpady stanowiące odpady komunalne gromadzone w kontenerach KP-7, które zapewni Wykonawca w cenie usługi.
3. Zamawiający informuje, że ma zawarte porozumienie międzygminne z Gminą Miasto Krosno dotyczące zagospodarowania odpadów wymienionych w pkt 2 z terenu Gminy Krościenko Wyżne w Instalacji wymienionych w punkcie 1 ppkt 1.1. Porozumienie stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4. W związku z §3 pkt. 1 ww. porozumienia, o którym mowa w punkcie 3, Zamawiający informuje o wymogu dotyczącym przekazywania metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, papieru, szkła, niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów stanowiących odpady komunalne z terenu Gminy Krościenko Wyżne do Instalacji.
5. W przypadku wystąpienia awarii Instalacji Wykonawca winien przekazywać odpady do innej właściwej instalacji komunalnej. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.
6. Kontrolowanie spełniania przez właścicieli nieruchomości realizacji obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych:
1) Wykonawca ma obowiązek kontrolowania spełniania przez właścicieli nieruchomości realizacji obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krościenko Wyżne. Jednocześnie wykonawca ma obowiązek powiadomienia zamawiającego o każdym przypadku nieprzestrzegania powyższego obowiązku.
2) W przypadku stwierdzenia niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, wykonawca odbierający odpady ma obowiązek przyjąć je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i natychmiast powiadomić zamawiającego oraz właściciela nieruchomości.
3) Do informacji wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji zdjęciowej zaistniałej nieprawidłowości oraz podanie daty odbioru. Dokumentacja zdjęciowa powinna zawierać co najmniej jedno zdjęcie worka z kodem kreskowym. Dokumentacja zdjęciowa powinna być przekazywana zamawiającemu w wersji elektronicznej w formie ogólnodostępnych plików np. PDF, JPG itp.
4) Kontrole powinny być prowadzone zgodnie z art. 6ka ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach. Wykonawca jest obowiązany także zawiadomić o stwierdzeniu zaistniałej sytuacji właściciela nieruchomości poprzez przekazanie kartki z informacją „Brak segregacji w dniu…..”. Wykonawca potwierdzi w takim przypadku zamawiającemu wykonanie powiadomienia właściciela nieruchomości – w formie pisemnego oświadczenia.
5) Wykonawca podczas dokonywania odbioru odpadów powinien zwracać uwagę czy w workach znajdują się frakcje odpadów do jakich gromadzenia jest przeznaczony worek, dotyczy to także frakcji niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. W przypadku jeśli w workach znajdują się frakcje, które nie powinny się w nich znajdować, wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację zdjęciową, powiadomić o zaistniałym fakcie zamawiającego i zabrać odpady zgodnie z ustawą. Wykonawca jest obowiązany także zawiadomić o stwierdzeniu zaistniałej sytuacji właściciela nieruchomości poprzez przekazanie kartki z informacją „Brak segregacji w dniu…..”. Wykonawca potwierdzi w takim przypadku zamawiającemu wykonanie powiadomienia właściciela nieruchomości – w formie pisemnego oświadczenia.
7. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów obejmuje odbiór niżej wymienionych odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanym na działce nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym) oraz ich transport i zagospodarowanie
7.1. Odpady budowlane i rozbiórkowe (odpady o kodach 17 01 07, 17 02 03, 17 02 02, 17 06 04 i 17 08 02) gromadzone w kontenerach KP-7;
7.2. Meble i odpady wielkogabarytowe gromadzone w wiacie;
7.3. Zużyte opony wyłącznie od samochodów osobowych do 3,5 t gromadzone na placu;
7.4. Odpady niebezpieczne gromadzone w pojemnikach;
7.5. Zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny gromadzone w magazynie ZSEE;
7.6. Przeterminowane leki i chemikalia gromadzone w pojemnikach;
7.7. Zużyte baterie i akumulatory gromadzone w pojemnikach;
7.8. Popiół paleniskowy gromadzony w kontenerach KP-7, które zapewni Wykonawca w cenie usługi;
7.9. Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek gromadzone w pojemnikach;
7.10. Tekstylia i odzież gromadzone w workach.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, do których będą przekazywane odpady wymienione w punkcie 7.
9. Odbiór odpadów będzie odbywał się w następujący sposób:
9.1. Odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krościenko Wyżne:
a) metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych w workach koloru żółtego oznaczonych napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
b) papieru w workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem „PAPIER”,
c) szkła w workach koloru zielonego oznaczonych napisem „SZKŁO”,
d) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w workach koloru czarnego;
e) bioodpadów stanowiących odpady komunalne w workach koloru brązowego oznaczonych napisem „BIO”,
9.2. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów bezpośrednio z pojemników usytuowanych na terenie PSZOK
10. Terminy i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
10.1. Przewidywana częstotliwość odbioru odpadów wyszczególnionych w punkcie 2 ppkt 1: zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych najpóźniej do godz. 17.00 w dniu odbioru.
10.2. Wykaz i przebieg dróg stanowiących trasy przejazdu pojazdów odbierających odpady komunalne na terenie Gminy Krościenko Wyżne wyszczególnione w pkt 2 ppkt 1 przedstawia załącznik do wniosku.
10.3. Przewidywana częstotliwość odbioru odpadów wyszczególnionych w pkt 2 ppkt 2 i w punkcie 7: najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od dokonania zgłoszenia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa SWZ.
Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z SWZ wraz z załącznikami oraz złożoną przez siebie ofertą wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768116,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768116,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768116,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180371426

7.3.3) Ulica: Fredry

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768116,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.