eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczyrk › Świadczenie usług oświetleniowych polegających na konserwacji i bieżącym utrzymaniu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Szczyrk



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług oświetleniowych polegających na konserwacji i bieżącym utrzymaniu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Szczyrk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYRK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczyrk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług oświetleniowych polegających na konserwacji i bieżącym utrzymaniu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Szczyrk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c14100f-575f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007999/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu zastosowanie mają przesłanki art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b Pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Prawo energetyczne zawiera definicję finasowania oświetlenia, przez co należy rozumieć finasowanie kosztów m.in. ich utrzymania. W Gminie znaczna część urządzeń stanowi własność Turon, Gmina musi posiadać prawo własności lub zgodę właściciela sieci oświetleniowej na świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego, przez innego wykonawcę niż Tauron. Gmina wystąpiła do Tauron o możliwość wykonywania konserwacji przez innego wykonawcę. Spółka nie wyraziła zgody na podejmowanie przez Gminę działań zmierzających do udzielenia zamówienia innemu podmiotowi ww. świadczeń .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKUHiR272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na sieci i urządzeniach oświetlenia drogowego w ilości 996 sztuk, należących do TAURON Dystrybucja Serwis S.A., w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
2.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych zainstalowanych na terenie miasta Szczyrk (stanowiących własność TAURON) i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niewłaściwe prowadzenie konserwacji i utrzymania oświetlenia stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku.
3.3. Zakres prac wykonywanych w ramach umowy świadczenia usług oświetlenia drogowego, obejmuje:
1) oględziny sieci oświetlenia drogowego w celu zapewnienia ciągłej sprawności sieci;
2) wykonywanie wymaganych pomiarów sieci oświetlenia drogowego;
3) wymianę niesprawnych źródeł światła - niezwłocznie;
4) utylizację zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany;
5) lokalizację i naprawę uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymianę uszkodzonych odcinków sieci;
6) prawidłowe położenie opraw oświetleniowych, pozwalające na zachowanie wystarczającej równomierności oświetlenia (w istniejących lokalizacjach słupów);
7) utrzymywanie tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych;
8) utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.);
9) wymianę uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach;
10) wymianę uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy;
11) bieżącą kontrolę i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających;
12) kontrolę prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz ich synchronizacja na terenie całego miasta (w ramach obecnych możliwości technicznych), a także wymianę uszkodzonych przekaźników zmierzchowych;
13) odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych;
14) prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt 12;
15) utrzymanie opraw w należytej czystości (mycie kloszy wskazanych w protokole kontroli przeprowadzonej w obecności przedstawiciela UM);
16) pionowanie krzywych słupów oraz kontrolę zamknięć wnęk słupowych i szaf oświetleniowych;
17) bieżące odbieranie od Zamawiającego zgłoszeń o awariach oraz zwrotne potwierdzenie do Zamawiającego ich usunięcia;
18) bieżące informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych powodujących czasowe zaciemnienie ulic;
19) usuwanie wszelkich awarii na sieci oświetleniowej powstałych z przyczyn losowych (wypadek, wichura itp.) stwarzających zagrożenie dla osób postronnych – niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia wraz ze zwrotną informacją do Zamawiającego o podjętych działaniach;
20) wycinkę i przycinkę gałęzi, wrastających w strumieniu światła poszczególnych opraw - podczas prowadzonych prac eksploatacyjnych na sieciach nN i na wniosek przedstawiciela Urzędu;
21) objazdy nocne w celu kontroli sprawności punktów świetlnych raz na trzy miesiące, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego;
22) konserwacja słupów oświetleniowych, a w przypadku stwierdzenia że słup nie nadaje się do dalszej eksploatacji bądź stwarza niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia ludzi lub mienia osób trzecich – niezwłoczna wymiana na nowy słup;
23) wymianę co najmniej 30 szt. (będzie przedmiotem istniejących punktów oświetleniowych na punkty świetlne typu LED, na istniejącej sieci oświetlenia ulicznego własności TAURON Dystrybucja Serwis S.A., we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277304,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.