eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie ścieżek rowerowych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie ścieżek rowerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jarocinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie ścieżek rowerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359d2514-5109-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031983/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie ścieżek rowerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409598/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.9.2022.JM3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4471544,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie ścieżek rowerowych na czterech odcinkach dróg:
- droga powiatowa nr 4195P na odcinku Słupia – Wola Książęca o długości około 1,7 km,
- droga powiatowa nr 4194P na odcinku Łuszczanów – Kadziak o długości około 0,760 km,
- droga powiatowa nr 4183P na odcinku Góra – Zalesie o długości około 1,3 km,
- droga powiatowa nr 3678P na odcinku Żółków – Ludwinów o długości około 1,6 km.
Zaplanowano wykonanie ścieżek rowerowych o szerokości 2,0 m o nawierzchni z masy asfaltowej.
Przedmiot zamówienia będzie wykonany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie ścieżek rowerowych”.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% oraz Powiatu Jarocińskiego w wysokości 5%.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Program funkcjonalno–użytkowy, zwany dalej „PFU”, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
3. Wymienione zamierzenie budowlane Wykonawca ma zrealizować na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, zweryfikowanej i zaopiniowanej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, wymogami SWZ i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje; podobnie wykonane ścieżki rowerowe odpowiadać muszą wymaganiom ujętym w PFU i w dokumentach, do których PFU się odwołuje.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy ścieżek rowerowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Jarocińskiego,
- uzyskanie wymaganych przepisami prawa pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych oraz wszelkich innych prac i czynności związanych z budową ścieżek rowerowych,
- przebudowę zjazdów na drogi boczne zgodnie z warunkami i uzgodnieniami wydanymi przez zarządców tych dróg, przy czym każdy z przejazdów poprzecznych przez ścieżki rowerowe należy przebudować na długości od krawędzi drogi powiatowej do granicy pasa drogowego, a także dostosować niweletę przebudowywanych zjazdów do niwelety drogi powiatowej,
- wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tj. barier zabezpieczających przed upadkiem z wysokości,
- oczyszczenie istniejących rowów melioracyjnych, wykonanie nowych przepustów rurowych,
- wykonanie remontów istniejących przepustów,
- wykonanie kanalizacji deszczowej w miejscu likwidowanych rowów przydrożnych,
- opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu drogowego i na jego podstawie wykonanie oznakowania dróg rowerowych oraz atrakcji turystycznych w pobliżu ścieżek rowerowych,
- wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego przejazdów przez drogi publiczne,
- inne prace i czynności o charakterze przygotowawczym, pomocniczym i porządkującym, w tym wycinkę drzew i krzewów lub ich podcięcie oraz wykoszenie terenów przylegających do ścieżek rowerowych.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich prac i czynności koniecznych do realizacji robót, tj. budowy tymczasowych dróg technologicznych, obiektów inżynieryjnych, dróg objazdowych, zaplecza budowy, usunięcia kolizji z infrastrukturą istniejącą lub przebudowy infrastruktury kolidującej, itp. Wykonawca również musi uzyskać niezbędne zezwolenia oraz uzgodnienia dla wykonania tego rodzaju obiektów lub robót.
6. Do użytych w dokumencie wymienionym w punkcie 2, słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodano w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
7. Wskazanie w dokumencie wymienionym w punkcie 2, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę miało jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone było składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniały wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
8. Ilekroć w dokumencie wymienionym w punkcie 2, przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
11. Za rozwiązanie równoważne uznane było wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, rozwiązań, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
12. Wykonawca udzielił gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 60 miesięcy, z wyjątkiem oznakowania poziomego, którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
13. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na to, iż zadanie realizowane będzie przy wykorzystaniu zewnętrznego dofinansowania przyznanego na całe zadanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5424300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8684882,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5424300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250675218

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 1

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom: roboty ziemne, wykonanie podbudowy, odwodnienie.
Nazwy ewentualnych Podwykonawców: nie są jeszcze znani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5424300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.