Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00491817/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Manowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3407-276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.powiat.koszalin.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami powiatowymi zgodnie z ustawa o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c8501b3-82c6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053616/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 261.21.2023.IKP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 566630,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pierwsza część zamówienia: sukcesywna dostawa w 2024 roku oleju napędowego ON do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie:a) Prognozowana ilość oleju napędowego ON do zamówienia minimum 50.000 litrów lub do wyczerpania wartości zamówienia podstawowego, ustalonej po otwarciu ofert .
b) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmującej swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu oleju napędowego ON maksymalnie do 100.000 litrów. Oznacza to, że Zamawiający dokona zakupu oleju napędowego ON w ilości minimum 50.000 litrów lub do wyczerpania wartości zamówienia podstawowego, ustalonej po otwarciu ofert, zaś pozostałe 50.000 litrów zostanie zamówione w przypadku większych potrzeb Zamawiającego, oraz zwolnienia środków finansowych w budżecie.
c) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienie z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie na takich samych zasadach.
d) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
e) Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 531000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Druga część zamówienia: sukcesywna sprzedaż w 2024 roku na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie benzyny bezołowiowej Pb 95 na stacji Wykonawcy:a) Sprzedaż benzyny bezołowiowej Pb 95 polegać będzie na sukcesywnym jej zakupie na stacji Wykonawcy w 2024 roku na zasadach doraźnych bezgotówkowych tankowań, - tankowanie pojazdów i „sprzętu drobnego” należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie.
b) Prognozuje się zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości minimum 4.000 litrów lub do wyczerpania wartości zamówienia podstawowego, ustalonej po otwarciu ofert .
c) Zamawiający przewiduje przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia zakupu do 7.000 litrów na zasadach doraźnych bezgotówkowych tankowań.
d) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmującej swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu benzyny bezołowiowej Pb 95 maksymalnie do 7.000 litrów. Oznacza to, że Zamawiający dokona zakupu benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości minimum 4.000 litrów lub do wyczerpania wartości zamówienia podstawowego, ustalonej po otwarciu ofert , zaś pozostałe 3.000 litrów zostanie zmówione w przypadku większych potrzeb Zamawiającego, oraz zwolnienia środków finansowych w budżecie.
e) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienie z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie na takich samych zasadach.
f) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
g) Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5a SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 20360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 01.12.2023 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część 1 zamówienia – Sukcesywna dostawa w 2024 roku oleju napędowego ON do siedziby Zamawiającego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WATIS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671003388
7.3.3) Ulica: Al. Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44030,00 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI MANOWO
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3569Z Cetuń - DW 168.
więcej: przetargi MANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych w systemie kart flotowych dla RCKiKim. prof dr Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- Dostawa paliwa płynnego (ON) dla Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.