eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęczyno › Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu Gminy Sulęczyno do Przedszkoli, Szkół Podstawowych oraz Zespołu Szkół



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu Gminy Sulęczyno do Przedszkoli, Szkół Podstawowych oraz Zespołu Szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26

1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suleczyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/suleczyno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu Gminy Sulęczyno do Przedszkoli, Szkół Podstawowych oraz Zespołu Szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e964a9c-7637-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038325/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu gminy Sulęczyno do przedszkoli, szkół podstaowywch oraz zespołu szkół w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211989,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Dowóz, odwóz i zakup biletów dla uczniów z Zespołu Szkół w Mściszewicach.
Termin realizacji zamówienia dla części nr 1: od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Część nr 1: 65 osób x 10 miesięcy
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
TRASA DOWOZÓW
1) Mściszewice, Bębny - pętla – zajazd do Skoczkowa – Mściszewice, Szkoła
- łączna ilość km – 12,2 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 65)

TRASY ODWOZÓW
1) Mściszewice, Szkoła – Skoczkowo – Mściszewice, Bębny - pętla
- łączna ilość km – 12,2(ok. godz. 13.10);
2) Mściszewice, Szkoła – Skoczkowo - Mściszewice, Bębny - pętla(ok. godz. 15),- łączna ilość km: 12,2

Szczegółowy opis zakresu zamówienia opisano w załączniku nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 59585,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dowóz, odwóz i zakup biletów dla uczniów z Przedszkoli i Szkół Podstawowych w m. Węsiory, Borek Kamienny, Podjazy, Sulęczyno.
Termin realizacji zamówienia dla części nr 2: od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r
Część nr 2 151 osób x 10 miesięcy

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
TRASY DOWOZÓW
1) Węsiory, Borowiec II (11 dzieci wsiada) – Węsiory, Szkoła (11dzieci wysiada) - Węsiory (7 dzieci wsiada) – Borek Sulecki (3 dzieci wsiada) - Bukowa Góra (16 dzieci wsiada)- Sulęczyno, Szkolna - Szkoła - Sulęczyno, Żeromskiego,
- łączna ilość km – 12,5 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 37)
2) Kistowo – Kistowo, Kistówko – Borek, Granica – Borek - Borek Kamienny (45 dzieci wysiada + 14 wsiada na trasie) – Sulęczyno, Żeromskiego – Sulęczyno, Szkolna – Szkoła (14 wysiada),
- łączna ilość km – 19,4 km (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 14 do Szkół Podstawowych w Sulęczynie + 47 do Szkoły Podstawowej w Borku Kamiennym = 61 uczniów)
3) Kołodzieje – Sulęczyno, Żeromskiego – Sulęczyno, Szkolna - Szkoła
- łączna ilość km – 5,4 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 21)
4) Nowy Dwór – Kłodno – Zdunowice, Leśniczówka - Sulęczyno, Gimnazjum – Sulęczyno, Szkolna – Szkoła (14 dzieci wysiada) – Podjazy, Widna Góra (12 dzieci wsiada) – Podjazy (12 dzieci wysiada, 6 dzieci wsiada na trasie) – zajazd do Żakowa – Sulęczyno, Żeromskiego – Sulęczyno, Szkolna – Szkoła (6 dzieci wysiada),
łączna ilość kilometrów – ok. 40 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 32, czego 20 dzieci otrzymuje bilet jednostronny)

TRASY ODWOZÓW:
1) Sulęczyno, Żeromskiego – Sulęczyno, Szkolna – Szkoła – Bukowa Góra – Węsiory, Szkoła – Węsiory, Przedszkole – Węsiory, Borowiec II (ok. godz. 13.05), - łączna ilość km – 12,5;
2) Sulęczyno, Żeromskiego – Sulęczyno, Szkolna – Szkoła - Bukowa Góra – Węsiory – Węsiory, Szkoła - Borowiec II (ok. godz. 14.55), - łączna ilość km – 12,5;
3) Sulęczyno, Szkolna - Szkoła, - Sulęczyno, Żeromskiego – Kołodzieje - Borek Kamienny – Borek - Borek, Granica – Kistowo – Kistowo, Kistówko (ok. godz. 13.03) - łączna ilość km – 26,6;
4) Sulęczyno, Szkolna, Szkoła – Sulęczyno, Żeromskiego - Kołodzieje – Kistowo – Borek Kamienny – Borek - Borek, Granica – Kistowo, Kistówko (ok. godz. 15.00), - łączna ilość km – 26,6;
5)Sulęczyno, Szkolna - Szkoła– Sulęczyno, Żeromskiego – Zdunowice, Leśniczówka – Kłodno – Nowy Dwór (godz. 14.00) - łączna ilość km – 17,6.
6)Sulęczyno, Szkolna - Szkoła– Sulęczyno, Żeromskiego – Żakowo, Wybudowanie - Sulęczyno, Szkolna – Szkoła– Sulęczyno, Gimnazjum – Zdunowice, Leśniczówka – Kłodno – Nowy Dwór (ok. godz. 14.50)
- łączna ilość km – 25,6.
Zamawiający dodatkowo zastrzega sobie by raz w tygodniu odwóz dzieci ze
Szkoły Podstawowej w Sulęczynie, ul. Żeromskiego 16 odbył się dodatkowo po godz. 16.00!

Szczegółowy opis zakresu zamówienia opisano w załączniku nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 152404,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIOLKA Przewóz osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421308550

7.3.3) Ulica: Wiślany 1B

7.3.4) Miejscowość: Wiślany

7.3.5) Kod pocztowy: 77-124

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIOLKA Przewóz osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421308550

7.3.3) Ulica: Wiślany 1B

7.3.4) Miejscowość: Wiślany

7.3.5) Kod pocztowy: 77-124

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.