Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305714/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00312599/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUGI JEJ DYSTRYBUCJI DO CELÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ ZASILENIA
BUDYNKÓW I OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ MIELNIK W 2022 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38
1.5.2.) Miejscowość: Mielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856577003
1.5.8.) Numer faksu: 856577121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielnik.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUGI JEJ DYSTRYBUCJI DO CELÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ ZASILENIABUDYNKÓW I OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ MIELNIK W 2022 ROKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd2c1e0-581e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003990/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilania budynków i obiektów administrowanych przez Gminę Mielnik w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305714/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilenia budynków i obiektów administrowanych przez Gminę Mielnik w 2022 roku określona w art. 3 pkt 30 ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.), tzn. obejmuje sprzedaż energii elektrycznej oraz jej przesyłania lub dystrybucji, świadczonych na podstawie umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej, wskazane w art. 5 ust. 3 tejże ustawy
2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do:
2.1. 28 punktów odbioru energii w taryfie C12b
2.2. 36 punktów odbioru energii w taryfie C11
2.3. 5 punktów odbioru energii w taryfie G12w
2.4. 1 punkt poboru energii w taryfie G11
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ. Podane ilości zużycia energii elektrycznej są szacunkowe – prognozowane. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia. Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny jednostkowe. Podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry dystrybucyjne, w szczególności moc umowna oraz grupa taryfowa, są zgodne z aktualnymi umowami. Z postępowania wyłączono budynki posiadające aktywne instalacje fotowoltaiczne.
4. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi: 462 312 kWh (obliczone na podstawie zużycia energii w roku 2020), w tym:
4.1. w taryfie C12b: 300 237 kWh
4.2. w taryfie C11: 146 781 kWh
4.3. w taryfie G11: 0 kWh
4.4. w taryfie G12w: 15 294 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp Zamawiający unieważnia podstępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta o cenie 734 718,91 zł brutto. Cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 340 718,91 zł brutto. Ze względu na aktualne zobowiązania finansowe oraz rozpoczęte inwestycje Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym zamawiający unieważnia niniejsze postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734718,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734718,91 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.