Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00475307/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64fede10-7a2f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014541/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych znajdujących się w budżecie inwestycyjnym Zamawiającego:
3) „Przebudowa ul. Przysiółkowej w Mirosławicach wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej oraz budową kanałów teletechnicznych” – zadanie nr 1
4) „Przebudowa dróg gminnych ul. Ciasnej w Sobótce i ul. Słonecznej w Rogowie Sobóckim” – zadanie nr 2
Do obowiązków Wykonawcy należy realizacja zadań wskazanych w art. 25 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W szczególności do:
1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Wykonawca posiada uprawnienia zgodnie z art. 26 ustawy Prawo budowlane. W tym w szczególności do:
1) Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3) Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należy:
• Sprawdzenie, akceptowanie, bądź wnoszenie uwag do przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę projektów budowlanych oraz wykonawczych
• Sprawdzanie, akceptowanie, bądź wnoszenie uwag do przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych wniosków materiałowych na proponowane materiały przeznaczone do wbudowania.
Opis zakresu do nadzorowania:
„Przebudowa ul. Przysiółkowej w Mirosławicach wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej oraz budową kanałów teletechnicznych” zadanie nr 1
Opis robót drogowych, sanitarnych oraz elektrycznych:
Przebudowywane ul. Przysiółkowa zaczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1990D a kończy się na skrzyżowaniu z ul. Kryształowicką w rejonie mostu nad Czarną Wodą. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 925 mb.
Istniejąca nawierzchnia jezdni posiada szerokość zmienną 4-4,5 m i jest wykonana z bitumu. Po realizacji przebudowy droga będzie posiadać szerokość 5,5 m. Na całej długości projektowany jest chodnik o szerokości 1,5 – 2,0 m.
Konstrukcje poszczególnych elementów drogi:
Nawierzchnia ul. Przysiółkowej w miejscu ist. Nawierzchni:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm,
• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,
• Podbudowa istn. Drogi
Nawierzchnia ul. Przysiółkowej w miejscu poszerzenia:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm,
• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,
• Grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa gr. 20 cm
• Podłoże G1
Chodnik przy ul. Przysiółkowej:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,
• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,
• Podłoże G1
Nawierzchnie zjazdów publicznych/indywidualnych (bitumicznych):
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm,
• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,
• Podłoże G1
Ponadto zakres prac obejmuje m.in.: montaż elementów stałej organizacji ruchu, pobocza chłonnego, pobocza z kruszywa, pobocza gruntowego, profilowanie poboczy wraz z ich obsianiem, montaż krawężników oraz obrzeży, odwodnienie jezdni, regulacje wysokościowe infrastruktury, przedłużenie istniejącego przepustu, montaż wiat przystankowych, przebudowę istniejącej przepompowni, usunięcie kolizji elektroenergetycznych, przełożenie istniejącego oświetlenia, demontaż słupów i przewodów, budowę kanału technologicznego.
„Przebudowa dróg gminnych ul. Ciasnej w Sobótce i ul. Słonecznej w Rogowie Sobóckim” zadanie nr 2.
Niniejsza inwestycja podzielona jest na dwa zasadnicze zakresy (etapy)
• ETAP I – Przebudowa ul. Ciasnej w Sobótce
• ETAP II – Przebudowa ul. Słonecznej w Rogowie Sobóckim
ETAP I. Przebudowa ul. Ciasnej w Sobótce – w formule zaprojektuj wybuduj
Zamawiający w ramach niniejszego etapu przewiduje wykonanie przebudowy ul. Ciasnej i części ul. Parkowej w Sobótce. Wykonawca w celu wykonania niniejszego zadania winien jest na podstawie przedłożonego przez Zamawiającego programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opiniami i uzgodnieniami zaprojektować oraz wykonać roboty budowlane z niego wynikające.
Zakres robót projektowych do wykonania:
W zakres wchodzi wykonanie projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, a także uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień) oraz projektów wykonawczych na podstawie przekazanego przez Zamawiającego PFU.
1) Inwentaryzacja zagospodarowania pasa drogowego
2) Projekt organizacji ruchu tymczasowego wraz z obsługą i organizacją placu budowy
3) Projekt drogowy wraz z odtworzeniem nawierzchni
4) Projekt kanalizacji deszczowej
5) Projekt organizacji ruchu docelowego
6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
7) Kosztorysy tożsame z ofertą Wykonawcy
8) Inne opracowania niezbędne do zatwierdzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót
9) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie opracowanych projektów wykonawczych
Zakres robót budowlanych do wykonania:
Realizacja robót budowlanych na podstawie przekazanego PFU i decyzji administracyjnych oraz opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego wielobranżowego projektu budowlanego obejmuje:
Zakres robót budowalnych (Ilości orientacyjne określone na podstawie PFU. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia ma obowiązek wykonać roboty w ilościach wynikających z projektów budowlanych opracowanych w ramach niniejszego zamówienia a następnie zatwierdzonych przez Zamawiającego):
1) Przygotowanie, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy.
2) Zaprojektowanie i uzyskanie zatwierdzenia a następnie wyniesienie zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
3) Inwentaryzacja oraz ewentualne usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zakresem inwestycji oraz wy-grodzenie i zabezpieczenie zachowywanej zieleni na czas robót.
4) Roboty budowlano – drogowe
Wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych, tyczenie, zdjęcie, hałdowanie i wywóz nadmiaru humusu, wykopy, nasypy, wbudowanie krawężników i obrzeży, przygotowanie warstw konstrukcyjnych wraz z zagęszczeniem z uzyskaniem wymaganych nośności konstrukcji, wykonanie nawierzchni drogowych, regulacja istniejącej infrastruktury sieciowej.
5) Roboty związane z odwodnieniem
Ze względu na ukształtowanie terenu projekt przewiduje budowę sieci kanalizacji deszczowej. W zakresie odwodnienia projekt przewiduje rozbudowę kolektorów na ulicy Parkowej i Ciasnej w Sobótce, które wpięte będą do istniejącej kanalizacji deszczowej na ulicy Parkowej i Ciasnej.
Na ul. Parkowej projekt przewiduje rozbudowę kolektora kanalizacji deszczowej oraz przebudowę istniejących oraz budowę nowych studni rewizyjnych.
Część ulicy Ciasnej, w pobliżu skrzyżowania z ul. Parkową, odwadniania będzie za pomocą projektowanych wpustów, które wpięte będą do przebudowywanej studni rewizyjnej. Pozostała część ul. Ciasnej odwadniana będzie do projektowanej kanalizacji deszczowej, która wpięta będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej na dz. nr ewid. 22 (obręb Sobótka).
6) Wyniesienie na podstawie zaktualizowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego projektu docelowej or-ganizacji ruchu obejmującego wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
7) Nasadzenia drzew
W przypadku wystąpienia roślinności kolidującej z projektowanymi obiektami i konieczności jej usunięcia Wykonawcy może być zobowiązany (przez odpowiedni organ) do wykonania dokumentacji nasadzeń kompensacyjnych oraz ich wykonania.
8) Odbudowa nawierzchni po robotach ziemnych, uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót.
9) Uprzątnięcie terenu po robotach, wywóz i utylizacja odpadów oraz nadmiaru ziemi.
10) Zakup, dostawa i montaż (wykonanie) oznakowania pionowego i poziomego.
11) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
12) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego).
13) Wszelkie inne prace niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.
14) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub innej równoważnej decyzji.
15) Pełnienie nadzorów: autorskiego w zakresie PW.
16) Pielęgnacja zieleni posadzonej w ramach zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Na Budowę Karolina Serafin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942791810
7.3.3) Ulica: ul. Oliwkowa 13/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-054
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI SOBÓTKA
- Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
- Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury-drugie postępowanie
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie oferty edukacyjnej poprzez rozbudowę budynku Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Myślenicach
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Przebudowa drogi powiatowej 2605G Czersk - Śliwice na odcinku Złotowo - granica powiatu chojnickiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1B
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.