eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malanów › Udzielenie kredytu w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MALANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Malanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-709

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632883083

1.5.8.) Numer faksu: 632883083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@malanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl, bip.malanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba96596-941e-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534949

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych ) na finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Spłata zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów Gminy Malanów.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Skarbnik gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej.
Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777k.p.c
Dokumenty związane z ustanowieniem zabezpieczenia stanowią integralną część umowy.
Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy i może być uruchamiany w transzach na pisemną dyspozycję Zamawiającego do dnia 31.12.2023 r. Ostateczny termin spłaty kredytu 10.12.2033.
Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania.
Kredyt będzie spłacany w ratach kwartalnych płatnych do dnia 10 ostatniego miesiąca danego kwartału
Przyjmuje się, że jeżeli termin spłaty rat kredytu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy. Za dzień spłaty należności przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek banku.
Pierwsza spłata raty kapitałowej kredytu nastąpi po okresie karencji począwszy od 11.03.2024 roku. Raty spłaty kapitału będą zgodne z załączonym do formularza ofertowego planem spłaty kredytu. Raty będą płacone wraz z naliczonymi odsetkami.
Odsetki będą naliczone, od dnia uruchomienia kredytu i od kwoty uruchomionego kredytu, na podstawie wskaźnika WIBOR 1M. Notowanie WIBORU 1M przyjmowane jest z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kwartał naliczania odsetek i obowiązuje przez okres następnego kwartału. Zmiana oprocentowania następuje z pierwszym dniem miesiąca rozpoczynającego kwartał kalendarzowy. Zmiana wysokości stawki bazowej powoduje zmianę wysokości oprocentowania kredytu o taką samą liczbę punktów procentowych.
Bank powiadomi Zamawiającego faksem bądź pocztą elektroniczną o wysokości naliczonych odsetek nie później niż na 7 dni roboczych przed datą płatności.
Oprocentowanie będzie liczone poprzez zsumowanie wartości wskaźnika WIBOR 1M i wartości podanej przez bank w ofercie przetargowej. Oprocentowanie będzie naliczane od wartości aktualnego zadłużenia (malejące raty oprocentowania). Odsetki będą doliczane do spłacanych rat kredytowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu lub całości kredytu bez poboru przez wykonawcę pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
Prowizja za udzielenie kredytu ma wynosić 0 % wysokości kredytu.
Uruchomienie kredytu do dyspozycji nastąpi w formie przelewu na koto bankowe kredytobiorcy nr 05 8557 0009 2002 0024 2211 0011.
Do celów rozliczeniowych przyjmuje się kalendarz rzeczywisty tj. rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz 365 dni w roku lub 366 w roku w którym luty liczy 29 dni.
Zamawiający nie przewiduje ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu oraz z wydawaniem opinii i zaświadczeń wystawianych na wniosek kredytobiorcy.
W okresie kredytowania dopuszcza się jednorazową możliwość odroczenia terminu spłaty rat kapitałowych na okres 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684213,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684213,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 684213,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680001880

7.3.3) Ulica: Turecka

7.3.4) Miejscowość: Malanów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-709

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684213,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2033-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.