eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Sprzątanie i utrzymanie czystości terenu plaż (do podstawy wydmy), kładki przyrodniczej, zejść oraz zjazdów na plaże w roku 2024 będących w zarządzaniu Miasta Darłowo



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości terenu plaż (do podstawy wydmy), kładki przyrodniczej, zejść oraz zjazdów na plaże w roku 2024 będących w zarządzaniu Miasta Darłowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943551248

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie czystości terenu plaż (do podstawy wydmy), kładki przyrodniczej, zejść oraz zjazdów na plaże w roku 2024 będących w zarządzaniu Miasta Darłowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b23fc9d1-94f4-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Gmina Miasto Darłowo, z siedzibą w Darłowie, Plac Tadeusza Kościuszki 9 – udzieli zamówienia osobie prawnej – Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., z siedzibą w Darłowie, przy ul. 1 Maja 1. Gmina Miasto Darłowo sprawuje kontrolę nad spółką miejską, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad spółkami miejskimi, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dot. zarządzania sprawami spółki. Ponad 90% działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych MPGK Sp. z o.o. przez Gminę Miasto Darłowo. Gmina Miasto Darłowo posiada 100% udziałów. W spółce miejskiej nie ma zatem bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Spełnione zostały w tym zakresie wszystkie przesłanki wymienione w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2023/GKM.7021.1.61.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324074,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac objętych powierzonym zadaniem:
1. PRACE NA TERENIE PLAŻ ORAZ PRZEJŚĆ NA PLAŻĘ:
a) w miesiącach: styczeń – kwiecień 2024 r.:
- odpiaszczanie przejść na plażę - w miarę potrzeb,
- ustawienie koszy przy każdym przejściu na plażę:
Darłówko Wschodnie:
• przejście przy Hotelu Apollo – 4 sztuki,
• przejście przy Hotelu Plaza – 2 sztuki,
• przejście przy smażalni Delfinek – 2 sztuki,
• przejście przy apartamentach Amon – 2 sztuki,
• przejście naprzeciwko Hotelu Jan – 2 sztuki,
• przejście przy Patelni – 2 sztuki,
• przejście nr 11 – 2 sztuki,
• przejście nr 12 – 2 sztuki.
Darłówko Zachodnie:
• przejście przy tzw. Hydrobudowie – 2 sztuki,
• przejście przy ul. Plażowej – 2 sztuki,
• przejście przy ul. Sosnowej – 2 sztuki,
• przejście przy ul. Muchy – 2 sztuki,
- opróżnianie koszy na śmieci:
• częstotliwość opróżniania koszy należy bezwzględnie dostosować do ruchu turystycznego,
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne,
- sprzątanie zanieczyszczeń na plaży, również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego -
w miarę potrzeb,
b) w miesiącach: maj - czerwiec 2024 r.:
- ułożenie przy każdym przejściu na plażę drewnianych chodników plażowych – do dnia 30 kwietnia 2024 r.,
- odpiaszczanie wszystkich przejść na plażę – do dnia 30 kwietnia 2024 r.,
- dostawienie koszy między przejściami na plażę (zachować odległość między koszami – 25 m) oraz dostawienie zestawów do segregacji odpadów przy każdym przejściu na plażę - do 30 kwietnia 2024 r.,
- od 01 maja 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. odpiaszczanie przejść na plażę i drewnianych chodników plażowych - w miarę potrzeb, z dostosowaniem do ruchu turystycznego,
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne,
- sprzątanie zanieczyszczeń na plaży, również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego - w miarę potrzeb (z wyjątkiem okresu od: 30.04.2024 r. do 05.05.2024 r. – w tym okresie codzienne utrzymanie czystości na plaży),
- bieżąca, codzienna kontrola stanu technicznego drewnianych chodników plażowych oraz zapewnienie ich właściwego, bezpiecznego rozłożenia przy przejściach na plażę.
c) w miesiącach: lipiec – sierpień 2024 r.:
- sprzątanie mechaniczne:
• oczyszczanie mechaniczne piasku plażowego, przesiewanie na głębokość konieczną do wyeliminowania zanieczyszczeń typu: odpady bytowo-gospodarcze oraz inne pochodzenia organicznego,
• wywóz odpadów i nieczystości zebranych w skutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania, unieszkodliwiania lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• bronowanie i grabienie.
Częstotliwość wykonywania prac: minimum raz w tygodniu.
- sprzątanie ręczne:
• zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego zamówieniem łącznie z wodorostami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej,
• stała obsługa plaż - każdorazowo łącznie nie mniej niż 4 osoby pełniące obowiązki stałego utrzymania czystości plaż,
Częstotliwość wykonywania prac: prace będą wykonywane codziennie, łącznie z niedzielami i świętami, w godz. 05:00 – 09:00 oraz 18:00 – 20:00.
- usuwanie glonów odkładających się wzdłuż linii brzegowej oraz wywożenie ich na tereny przeznaczone do utylizacji. Częstotliwość wykonywania prac: w zależności od intensywności występowania zanieczyszczeń, z częstotliwością zapewniającą czystość plaży. Okres zalegania nieczystości nie może być dłuższy niż 24 godziny.
- wystawianie i opróżnianie koszy na śmieci:
• ustawienie koszy minimum co 25 m od siebie oraz po dwa kosze – przy każdym wejściu na plażę,
• ustawienie na każdym przejściu na plażę pojemników na odpady segregowane: plastik, szkło, papier.
Częstotliwość wykonywania prac: częstotliwość opróżniania koszy należy bezwzględnie dostosować do ruchu turystycznego, nie dopuszczając do ich przepełnienia, nie rzadziej niż dwa razy dziennie w godzinach ok. 09:00 i ok. 18:00.
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne,
- sprzątanie zanieczyszczeń:
• systematyczne usuwanie większego rodzaju nieczystości stałych na plaży (np. powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych, wyrzucony sprzęt użytkowy, padlina) również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego.
Częstotliwość wykonywania usługi: sprzątanie zanieczyszczeń będzie odbywało się w godzinach rannych, tj. do godz. 09:00 lub w przypadku zgłoszenia niezwłocznie.
- odpiaszczanie przejść na plażę i drewnianych chodników plażowych – w miarę potrzeb, z dostosowaniem do ruchu turystycznego,
- bieżąca, codzienna kontrola stanu technicznego drewnianych chodników plażowych oraz zapewnienie ich właściwego, bezpiecznego rozłożenia przy przejściach na plażę,
d) w miesiącach: wrzesień - grudzień 2024 r.:
- odpiaszczanie przejść na plażę i drewnianych chodników plażowych – w miarę potrzeb, z dostosowaniem do ruchu turystycznego,
- opróżnianie koszy na śmieci:
Częstotliwość opróżniania koszy należy bezwzględnie dostosować do ruchu turystycznego.
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne,
- sprzątanie zanieczyszczeń na plaży, również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego - w miarę potrzeb,
- demontaż chodników plażowych po sezonie letnim – po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Referatem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,
e) w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2024 r. bieżąca kontrola terenu plaży zlokalizowanego bezpośrednio przy drewnianej promenadzie oraz przy hotelu Apollo (podsypywanie piachem przyległych terenów w celu zapewnienia odpowiedniej, bezpiecznej wysokości zejścia z terenów utwardzonych oraz z promenady - nie mniej niż 0,5 m),
f) w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2024 r. bieżące zgłaszanie nieprawidłowości z terenów plaż oraz przejść na plażę.
2. PRACE NA TERENIE KŁADKI PRZYRODNICZEJ:
a) w miesiącach: styczeń – kwiecień:
- 1 raz w tygodniu kontrola terenu kładki przyrodniczej, niezwłoczne informowanie o powstałych usterkach, bieżące usuwanie zanieczyszczeń, opróżnianie koszy w miarę potrzeb,
b) w miesiącach: maj – wrzesień:
- codzienna kontrola terenu kładki przyrodniczej, niezwłoczne informowanie o powstałych usterkach, bieżące usuwanie zanieczyszczeń, codzienne opróżnianie koszy,
c) w miesiącach: październik – grudzień:
- 1 raz w tygodniu kontrola terenu kładki przyrodniczej, niezwłoczne informowanie o powstałych usterkach, bieżące usuwanie zanieczyszczeń, opróżnianie koszy w miarę potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330232692

7.3.3) Ulica: 1 Maja 1

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.