Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269364/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 oraz zabezpieczenie 4 studni głębinowych(...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810877503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 915791960
1.5.8.) Numer faksu: 915701225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppkpyrzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpyrzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/ppkpyrzyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 oraz zabezpieczenie 4 studni głębinowych(...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13576163-46ae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269364/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188370 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z .o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 (CPV: 98341120-2 usługa portierska, 79710000-4 usługi ochroniarskie) oraz zabezpieczenie 4 studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej w Pyrzycach poprzez wysłanie na wezwanie Zamawiającego grupy patrolowo-interwencyjnej ( CPV: 79715000-9 usługi patrolowe).
Usługa będzie świadczona w okresie od 01.01.2022r. przez 12 miesięcy bez przerwy 24 godziny na dobę wg przygotowanego harmonogramu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211171,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265581,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211171,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Codar Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531464311
7.3.3) Ulica: Kościuszki 26
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211171,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni w ramach projektu - Wsparcie szkolnictwa ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym przy Zespole Szkół nr 1 w Pyrzycach"
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
- dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej mienia oraz monitoringu obiektów Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego
- Usługa ochrony osób i nadzoru mienia
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej Kompleksu DPIN S.A. wraz z obsługą portiersko-recepcyjną, połączone z zapewnieniem zmotoryzowanej grupy interwencyjnej"
- Obsługa portierska siedziby Oddziału GDDKiA w Opolu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi patrolowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.