eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Remont części dachu - pokrycia na obiekcie krytej pływalni Delfin w Skoczowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części dachu – pokrycia na obiekcie krytej pływalni Delfin w Skoczowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części dachu – pokrycia na obiekcie krytej pływalni Delfin w Skoczowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d28fb673-76f6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036931/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont części dachu – pokrycia na obiekcie krytej pływalni Delfin w Skoczowie w ramach zad. inwest. pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publ. w gminie Skoczów – etap II (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 556623,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z remontem części dachu - pokrycia na obiekcie krytej pływalni Delfin w Skoczowie, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Usług Projektowych i Inwestycyjnych „PROJEKT” w lipcu 2022 r. oraz Firmę Projektowo – Wykonawczą EL-PROJEKT Spółka Cywilna Bartłomiej Kozaczka, Tomasz Strach w grudniu 2022 r., na podstawie przyjętego bez sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Cieszynie w dniu 29.11.2022 r. zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr WB.6743.1931.2022.
3. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących robót:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty rozbiórkowe,
3) daszki nad wejściami do pomieszczeń parteru,
4) roboty remontowe dachu,
5) roboty towarzyszące,
6) wymiana instalacji odgromowej w obrębie remontowanego pokrycia.

Orientacyjna powierzchnia remontowanego pokrycia dachu wynosi ok. 600 m2.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4)

Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni) – nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, obsługa geodezyjna, dostawy materiałów.

Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784996,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1201444,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 784996,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Malarsko Budowlane Antoni Marekwica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070722523

7.3.3) Ulica: Istebna 147

7.3.4) Miejscowość: Istebna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-470

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784996,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.