eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2008 realizowanego przez Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Woj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Lublin: Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2008 realizowanego przez Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie oraz Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie [OP.IV.WW.3331/145/09]
Numer ogłoszenia: 199891 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, 4416636, faks 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2008 realizowanego przez Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie oraz Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie [OP.IV.WW.3331/145/09].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2008 zwanego dalej RPD PT PO KL, który realizowany był przez następujące instytucje: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie - Departament Europejskiego Funduszu Społecznego (zwany dalej IP) oraz Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie (zwany dalej IP2). Szczegółowy opis przedmioty zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Techniki audytu rekomendowane przez Zamawiającego: 1. Testy przeglądowe, 2. Testy zgodności, 3. Testy poprawności prawnej, 4. Analityczne powtórzenie procesów, 5. Analityczne powtórzenie czynności, 6. Graficzna analiza procesów, 7. Listy sprawdzające, 8. Kwestionariusze kontroli wewnętrznej, 9. Kwestionariusze samooceny, 10. Wywiady z audytowanymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: A. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (tj. od dnia 4 listopada 2006 r. do dnia 4 listopada 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (tj. rozpoczęli i zakończyli) minimum dwie usługi, których przedmiotem było wykonanie audytu zewnętrznego projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów zł) brutto każdy; B. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (lub będą dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia) i tym samym wyznaczą do realizacji zamówienia co najmniej 4-osobowy zespół, w skład którego wejdą osoby, z których każda spełniać będzie łącznie warunki a) i b) lub łącznie warunki a) i c): Uwaga: Zamawiający wymaga, aby w skład 4-osobowego zespołu wchodziła jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. a) przed dniem wszczęcia postępowania uczestniczyła w realizacji usług przynajmniej dwóch audytów zewnętrznych projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (słownie pięć milionów zł) brutto każdy; b) posiada kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 58 pkt 5 ustawy z dnia 29 grudnia 2006 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1832) o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw, tj. osoba która: - posiada certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub - ukończyła aplikację kontrolerską i złożyła egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub - złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub - posiada uprawnienia biegłego rewidenta, c) w latach 2003-2006 zdała przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w pkt 2 Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie oraz potencjał kadrowy Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy [w formie oryginału]: a) załącznik nr 3a do SIWZ (stanowi wzór oświadczenia składanego przez Wykonawcę składającego ofertę samodzielnie lub pełnomocnika Wykonawców składających ofertę wspólnie); b) załącznik nr 3b do SIWZ (stanowi wzór oświadczenia składanego przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) [w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia od dnia 4 listopada 2006 r. do dnia 4 listopada 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. minimum dwie usługi, których przedmiotem było wykonanie audytu zewnętrznego projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów zł) brutto każdy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru - załącznik nr 5 do SIWZ [w formie oryginału], z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie [w formie oryginału albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ [w formie oryginału]; jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, załączy do oferty pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów. 1) Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 2) Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Zaproponowany sposób doboru próby - 25
  • 3 - Zaproponowany poziom ufności zastosowany do badania - 15
  • 4 - Liczba technik audytu, które będą zastosowane podczas realizacji audytu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?id=85.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 220 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) fax: (081 ) 44 16 535 Wojciech.Wnuk@lubelskie.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% budżety JST (województwa).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.