eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ćmielów › Przebudowa drogi gminnej nr 318082T ul. Zaciszna w Ćmielowie od km 0+265 do km 0+500

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Ćmielów: Przebudowa drogi gminnej nr 318082T ul. Zaciszna w Ćmielowie od km 0+265 do km 0+500
Numer ogłoszenia: 199242 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143880 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8612018, 8612283, faks 015 8612018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 318082T ul. Zaciszna w Ćmielowie od km 0+265 do km 0+500.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 318082T ul. Zaciszna w Ćmielowie od km 0+265 do km 0+500. Zakres przedmiotowy zadania obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej na długości 235,00mb, o nawierzchni mineralno bitumiczno - asfaltowej, o szerokości jezdni 6,0m. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: - robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, remontowe - cięcie piła nawierzchni, rozbiórka nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych i kruszywa, rozbiórka krawężników, wywiezienie gruzu); - robót ziemnych (roboty ziemne koparkami, ręczne formowanie nasypów, zagęszczanie nasypów, rozplantowanie gruntu); - krawężników (ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ławy, wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku); - podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową, wykonanie warstwy odcinającej o gr. 15cm, dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 17 cm, górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10cm); - nawierzchni (skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych- warstwa wiążąca 4cm + 4cm warstwa ścieralna); - zjazdów (profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy: odcinającej o gr. 15cm, podbudowy z kruszywa łamanego, montaż obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm); - urządzeń zabezpieczających (montaż znaków drogowych); - regulacji pionowej urządzeń podziemnych (regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych); - robót wykończeniowych - humusowanie z obsianiem oraz innych robót zgodnych z uproszczoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, uproszczoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz placem przyszłych robót, tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót budowlanych w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. Sposób wykonania zamówienia: zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, uproszczoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczony projekt, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego;gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami i przeglądami w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. Wykonawca wykona geodezyjne wytyczenie robót oraz będzie je na bieżąco kontrolował w czasie ich trwania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROMAR R.L. Bożek, ul. Gulińskiego 9A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280774,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174998,07

  • Oferta z najniższą ceną: 174998,07 / Oferta z najwyższą ceną: 197468,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.