eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Brodnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Brodnica: Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Brodnicy
Numer ogłoszenia: 198864 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Brodnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest instalowanie okien, wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych. 2. Zakres robót obejmuje: - przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Brodnicy przy ulicy Kamionka 23. - w zakres prac wchodzi demontaż i usunięcie (wywóz) starych okien i parapetów (okna skrzynkowe odpowiadające wymiarami nowej stolarce) montaż nowych okien drewnianych wraz z montażem parapetów wewnętrznych; Specyfikacja nowej stolarki okiennej: - okna uchylno - rozwieralne o wymiarach zgodnych z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ; - parapety zewnętrzne pozostawić bez zmian; - zakres robót obejmuje wstawienie stolarki okiennej i montaż za pomocą kotew oraz pianki poliuteranowej, bez wykończenia oraz malowania ścian, które Zamawiający wykona siłami własnymi, - parapety wewnętrzne wykonane z MDF wykończone dwustronnie okładziną drewnianą, kolor orzech, o łącznej grubości grubości min. 30 mm o wymiarach: długość 150 cm, szerokość 25 cm, parapety zewnętrzne pozostawić bez zmian; - stolarka okienna jednoramowa, dwudzielna, dwurzędowa wykonana z drewna sosnowego - klejonego warstwowo - w warstwach zewnętrznych lite, otwierana do wewnątrz; - okna czteroskrzydłowe ze słupkiem ruchomym; - okucia obwiedniowe z rozszczelnieniem skrzydła, w skrzydłach uchylno - rozwieralnych powinny posiadać mikrorozszczelnienie oraz zaczep antywyważeniowy, klamki + osłonki; - okna standardowo wyposażone w mikrowentylację; - zamontowany okapnik aluminiowy na ramie i dodatkowy okapnik aluminiowy skrzydła odprowadzający wodę opadową; - stolarka dwukolorowa, kolor: biały od zewnątrz i kolor orzech od wewnątrz, okna powinny być pomalowane 3 - krotnie (1 podkład + 2 razy farba w kolorze); - okna powinny być wyposażone w osłonki na zawiasy, klamki metalowe pokryte plastikiem w kolorze okien od wewnątrz - orzech, kotwy montażowe umożliwiające prawidłowy montaż stolarki; - 2 uszczelki (uszczelniająca i akustyczna) celem uzyskania podwyższonej izolacyjności kaustycznej; - szyby zespolone termoizolacyjne o współczynniku przenikalności cieplnej U=1,0 W/m2; - szyba dźwiękochłonna o izolacyjności akustycznej min. 32 db; - blokada błędnego położenia klamki w pozycji uchylnej; - blokada antyprzeciągowa; - okna powinny być objęte 3 - letnią gwarancją; - oferowana stolarka musi posiadać przydatność do stosowania w budownictwie w postaci certyfikatu na znak bezpieczeństwa, wykazujący, że została zapewniona zgodność z kryteriami technicznymi określanymi na podstawie polskich norm, aprobat technicznych oraz stosowanych przepisów; - certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z właściwą normą, bądź aprobatą techniczną, jeżeli dany wyrób nie jest objęty certyfikacją na znak bezpieczeństwa; - atest Państwowego Zakładu Higieny; - wszystkie materiały przewidziane do zastosowania muszą odpowiadać wymaganiom sanitarnym i technicznym obowiązującym dla obiektów użyteczności publicznej; 3) Zasady instalowania okien: - stolarkę okienną należy zamocować w punktach rozmieszczonych w ościeżu zgodnie z wymaganiami producenta; - nowe okna należy uszczelnić pianką; - przed zainstalowaniem stolarki należy sprawdzić dokładność wykonania ościeża; - w sprawdzone i przygotowane ościeże należy wstawić stolarkę okienną; - ustawienie okna należy sprawdzić w pionie i poziomie oraz dokonać pomiaru przekątnych. Dopuszczalne odchylenie od pionu i poziomu nie powinno być większe niż 2 mm na 1 m wysokości okna, jednak nie więcej niż 3 mm na całej długości elementów ościeżnicy. Odchylenie ościeżnicy od płaszczyzny pionowej nie może być większe niż 2 mm Różnice wymiarów większe niż 2 mm przy długości przekątnej do 1m, 3 mm - do 2 m długości przekątnej; - po ustawieniu okna należy sprawdzić sprawność działania skrzydeł przy otwieraniu i zamykaniu, skrzydła powinny rozwierać się swobodnie, a okucia działać bez zahamowań i przy zamykaniu dociskać skrzydła do ościeżnicy; - okno po wykonaniu wszystkich prac związanych z jego instalacją należy dokładnie zamknąć; - w pozycjach wskazanych przez Zamawiającego należy dostarczyć i zamocować parapety o wymiarach podanych w załącznikach do SIWZ; - prace powinny być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i sztuką budowlaną; - podczas prowadzenia robót należy zabezpieczyć teren wokół budynku i posprzątać miejsca prowadzenia prac; - Zamawiający zezwala na wykonanie prac związanych z wymianą stolarki okiennej od strony ulicy Kamionka (wejście do Urzędu Miejskiego - 5 szt. okien) tylko w dzień wolny od pracy Urzędu tj. sobotę ze względu na bezpieczeństwo klientów i przechodniów, po uprzednim właściwym zabezpieczeniu miejsca robót. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca powinien dokonać dokładnych pomiarów z natury stolarki okiennej i parapetów będących przedmiotem zamówienia. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 1.1, 1.2, 1.3 oraz 7 do SIWZ (zdjęcia, szkic, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys ofertowy). Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 115, telefon: (056) 49-30-301, w godzinach od 8:00 do 16:00. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 1.1 do SIWZ 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 5. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 6. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 7. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył), co najmniej jedno (1) zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie wymiany stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych, przy czym wartość pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 10.000 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością, w treści których m.in. wymieniony jest zakres i rodzaj robót zrealizowanych przez Wykonawcę - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 7. 8. Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 10.000 PLN brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 9. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.