eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › Utwardzenie nawierzchni dróg leśnych wewnętrznych odcinek A-B-C o długości 2,020 km w leśnictwie Repki Nadleśnictwo Sokołów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Sokołów Podlaski: Utwardzenie nawierzchni dróg leśnych wewnętrznych odcinek A-B-C o długości 2,020 km w leśnictwie Repki Nadleśnictwo Sokołów
Numer ogłoszenia: 198817 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sokołów , ul. Kupietyńska 17b, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7812421 w. 33, faks 025 7812421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Http://sokolow.warszawa.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie nawierzchni dróg leśnych wewnętrznych odcinek A-B-C o długości 2,020 km w leśnictwie Repki Nadleśnictwo Sokołów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utwardzenie nawierzchni dróg leśnych wewnętrznych odcinek A-B-C o długości 2,020 km w leśnictwie Repki Nadleśnictwo Sokołów Wytyczne techniczne projektowania Na podstawie katalogu i wytycznych technicznych dla dróg leśnych wewnętrznych przyjęto następujące parametry techniczne: - prędkość projektowana - 30 - /km/h - szerokość korony - 6.0 m - szerokość jezdni na odcinku A-B 3.0 m i poboczy 0.3 m, - szerokość jezdni na odcinku B-C 3.5 m i poboczy 0.5 m, - spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3% - droga jednopasmowa Parametry drogi leśnej; - długość - 2020.0 m , - szerokość nawierzchni z kamienia łamanego od km 0+000 do km 1+020 3.0m i poboczy 0.3 m, zaś od km 1+020 do km 2+020 3.5 m i poboczy 0.5 m , - szerokość warstwy wyrównawczej o grubości 20 cm od km 0+000 do km 1+020 4.4 m po zagęszczeniu, zaś warstwy wyrównawczej grubości 10 cm po zagęszczeniu , od km 1+020 do km 2+020 5.0 m po zagęszczeniu, - powierzchnia warstwy wyrównawczej gr 20 cm - 4917.0m2 , gr 10 cm - 5933.0 m2 - powierzchnia nawierzchni z kamienia łamanego z poboczami szer 3.6 m i 4.5 m - 9763.0 m2 Planuje się na całym odcinku drogi wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi jedno-warstwową warstwą z mieszanki kruszywa łamanego 0/31.5 mm gr. 15 cm po zagęsz-czeniu na warstwie wyrównawczej z pospółki żwirowej gr 20 i 10 cm po zagęszczeniu . Niweletę projektowanej drogi dowiązano do istniejącej niwelety pogrubiając ją o war-stwy konstrukcyjne . Na skrzyżowaniu dróg w liniach oddziałowych zaplanowano po-szerzenia w formie skosów umożliwiających minięcie się samochodów . Materiałem do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mecha-nicznie powinno być kruszywo łamane 0/31.5 mm lub kruszywo łamane 0/63 m, uzyska-ne w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków albo ziarn żwiru większych od 8 mm. Uziarnienie kruszywa powinno być zgodne z wymaganiami podanymi w OST Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Konstrukcja projektowana utwardzenia drogi -Warstwa wyrównawcza z pospółki żwirowej 0/60 mm gr 20 cm i gr 10 cm po za-gęszczeniu , -Nawierzchnia drogi szer 3.0 m i poboczy 0.3 m oraz szer. 3.5 m i poboczy 0.5 m z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31.5 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu / dopuszcza się zastosowanie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm z jednoczesnym zasypaniem nawierzchni pospółką żwirową 0/20 mm lub piaskiem gr 3 cm/ -pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne 3 % , -spadek podłużny drogi dostosowany do ukształtowania terenu , Niweleta Zaprojektowana niweleta drogi zapewnia: - płynne połączenie z odcinkami stykowymi, - widoczność pionową i wygodę jazdy . - ekonomiczne roboty ziemne powiązane z wymaganą płynnością, Skrzyżowania : Skrzyżowanie w km 0+270 , 1+020 , 1+500 - Skrzyżowanie zaprojektowano stosując skosy 15 x15 m. - Konstrukcja nawierzchni jak konstrukcja na szlaku W km 0+550 na łuku wykonać poszerzenie drogi na dł 20 m do 6.5 m, skos najazdu i zjazdu dł 10 m Odwodnienie Dla zapewnienia właściwego odwodnienia drogi zaprojektowano spadek poprzeczny dwustronny wynoszący 3%. Korpus drogowy po utwardzeniu zostaje wyniesiony średnio ok. 0,15 cm ponad istnieją-cy teren. Roboty ziemne Roboty ziemne przewiduje się wykonać sprzętem mechanicznym tj. spycharkami na odległość do 100 mb, samochodami wywrotkami z użyciem koparki na odległość do 1km. Nasypy powinny być wznoszone przy zachowaniu przekroju poprzecznego i profilu podłużnego dostosowanego do istniejących warunków w terenie . Przekroje poprzeczne powinny być wytyczone na prostej w odległości co najmniej 100 m., na łukach nie rzadziej niż 50m. Zwraca się uwagę na konieczność prowadzenia robót w sposób gwarantujący ciągłe odprowadzenie wód powierzchniowych i gruntowych. Zagęszczenie gruntu należy wykonać z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu dla danego gruntu. Rozłożone warstwy gruntu należy zagęszczać od krawędzi nasypu kierunku jego osi. Wskaźnik zagęszczenia nawierzchni z mieszanki z kruszywa łamanego powinien osiągnąć wartość 1.00. Skarpy nasypów i wykopów należy wyprofilować . Wycinka drzew. Drzewa w pasie 7 m podlegają wycince, a doły po karpach zasypaniu. Ilość drzew Do wycinki zawiera kosztorys. Przed wykonaniem robót budowlanych drogowych utwardzenia nawierzchni na każdym odcinku drogi należy wykonać : niwelację oraz zlikwidować miejscowe zagłębienia i górki , od strony wewnętrznej na łukach wykonać poszerzenie do projektowanej szerokości , na przewężeniach poszerzyć wykop lub nasyp. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych dokumentach ocenianych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , zwanej dalej SIWZ nr. 8,9,10,11 oraz w dokumentach nie ocenianych załączonych do SIWZ nr. 1,2,3,4,5. Zamawiający wymaga , aby końcowy odbiór robót nastąpił po ich zakończeniu na podstawie bezusterkowego końcowego protokółu odbioru robót podpisanego przez komisję i nadzór obu stron oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego. Częściowe odbiory robót po zakończeniu poszczególnych odcinków dróg nastąpią na podstawie bezusterkowego częściowego protokółu odbioru robót podpisanego przez komisję i nadzór obu stron oraz zatwierdzonego przez zamawiajacego. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres 36 miesięcy liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego obiektu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej i oferty wariantowej. Miejsce realizacji : Leśnictwo Repki - Nadleśnictwo Sokołów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 259.86 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dwieście pięćdziesiąt dziewięć 86/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki , dotyczące posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.Wykonawcy którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie dotyczące budowy , przebudowy lub remontu dróg za kwotę minimum 500 000,00 zł. brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.Warunki minimalne dysponowania potencjałem technicznym : samochód o ładowności 20 ton w ilości 3 szt. , równiarka samo jezdna szt. 1 oraz walec drogowy samojezdny szt. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy lub kierownikiem robót , który posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Osoba ta jest zdolna do wykonania w/w zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości nie niższej niż kwota 500 000 zł. lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż kwota 500 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doswiadczenia zdobytego podczas realizacji robót budowlanych; Zobowiązanie do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i finansowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY UMOWY 1. Strony zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności: 1) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia nie zinwentaryzowanych elementów infrastruktury; 2) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: a) wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych; b) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne, a także związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania; c) okolicznościami leżącymi po stronie Zmawiającego; d) brakiem wydania w zgodnym z przepisami terminie przez instytucje państwowe decyzji niezbędnych dla prowadzenia prac lub zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego; 3) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu Umowy; 4) zmianą sposobu wypłaty wynagrodzenia, w tym wprowadzenia płatności częściowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 5) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie jak również nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Pzp. 3. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sokolow.warszawa.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.