eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zorganizowanie imprezy rekreacyjnej dla osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Puławy: Zorganizowanie imprezy rekreacyjnej dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 197587 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183949 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie imprezy rekreacyjnej dla osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie imprezy rekreacyjnej w zakresie integracji ze społeczeństwem, na wolnym terenie, podczas 4-godzinnej imprezy dedykowanej dla 120 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu systemowego wraz z osobami z otoczenia. Uczestnicy imprezy to osoby niepełnosprawne z orzeczoną grupą inwalidzką lub niepełnosprawnością w stopniu znacznym, umiarkowanym bądź lekkim. Wśród ww. są osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim. Niepełnosprawni uczestnicy programów aktywności lokalnej to osoby w rożnym wieku, przeważająca grupę stanowią osoby w wieku 18-45 lat. W imprezie będą brały również udział dzieci niepełnosprawne w wieku 2-18 lat. 2. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie ma być zrealizowane w dniu 4.10.2014 r. (sobota) w godzinach pomiędzy 11:00-15:00. 3.Miejsce realizacji:Zamawiający zastrzega, ze zamówienie ma być zrealizowane w miejscowości Kurów na boisku sportowym przy ul. Lubelskiej 16. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych zamówienie ma być zrealizowane w sali gimnastycznej przy Gimnazjum Publicznym im. Ignacego Potockiego w Kurowie ul. Lubelska 16, 24-170 Kurów.4. Plan ramowy imprezy Zamawiający zastrzega, że impreza ma być zrealizowana zgodnie z poniższym planem ramowym:11:00 - rozpoczęcie imprezy, przywitanie zaproszonych gości, okolicznościowe wystąpienia 11:20 - 13.00- występy i prezentacje zespołów tanecznych i wokalnych, 13:05 - mini zawody sportowe (bieg w workach, rzut piłką lekarską, przeciąganie liny) ( w każdej z tych konkurencji udział ma wziąć 10 osób niepełnosprawnych),13:40-14.10- zabawy integracyjne,14:15 - poczęstunek, 14:50 - wręczenie dyplomów zwycięzcom mini zawodów sportowych, 15.00- zakończenie imprezy 5. Szczegółowe wymagania w zakresie wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia:Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt wykonania zamówienia także: 5.1. Wynajęcie sceny z zadaszeniem 5.1.1. scena z zadaszeniem o wymiarach co najmniej 6mx8m wraz z jej rozłożeniem przed rozpoczęciem imprezy i uprzątnięciem po zakończeniu imprezy; 5.1.2. oprawa akustyczna imprezy wraz z pracą akustyka, do którego zadań należeć będzie m.in. zadbanie o odpowiednie nagłośnienie imprezy oraz jej oświetlenie; 5.1.3. plakaty informacyjne - 10 sztuk, każdy o wymiarach minimum 40cmx60cm, które wykonawca rozwiesi na terenie gminy Kurów na co najmniej 3 dni przed terminem organizacji imprezy, a następnie uprzątnie je po jej zakończeniu; 5.1.4. 2 toalety przenośne (w tym 1 dla osób poruszających się na wózkach elektrycznych) na czas trwania imprezy wraz z ich obsługą). Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren, na którym odbywać się będzie impreza po jej zakończeniu oraz przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; a jeżeli impreza odbędzie się w sali gimnastycznej, po stronie wykonawcy będzie leżał obowiązek uprzątnięcia pomieszczeń w których będzie odbywała się impreza a po jej zakończeniu przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; 5.2. Zabezpieczenie medyczne 5.2.1. opieka medyczna podczas trwania całej imprezy, tj. w godz. 11:00-15:00, opieka medyczna ma obejmować karetkę z co najmniej 3-osobowym zespołem wypadkowym, w którego składzie będzie obecny lekarz chirurg lub anestezjolog, pielęgniarz oraz kierowca Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren, na którym odbywać się będzie impreza po jej zakończeniu oraz przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; a jeżeli impreza odbędzie się w sali gimnastycznej, po stronie wykonawcy będzie leżał obowiązek uprzątnięcia pomieszczeń w których będzie odbywała się impreza a po jej zakończeniu przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń;5.3 Ochronę 5.3.1. zabezpieczenie imprezy w trakcie jej trwania (w godzinach 11.00- 15.00) tj. ochrona, którą zapewnić ma firma posiadająca koncesję zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 Nr 145 poz. 1221 ze zm.), przy czym Zamawiający zastrzega, że wykonawca ma zapewnić co najmniej 6 pracowników ochrony działających pod kierownictwem jednego z nich. Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren, na którym odbywać się będzie impreza po jej zakończeniu oraz przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; a jeżeli impreza odbędzie się w sali gimnastycznej, po stronie wykonawcy będzie leżał obowiązek uprzątnięcia pomieszczeń w których będzie odbywała się impreza a po jej zakończeniu przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń;5.4. Usługę cateringową 5.4.1. przekąski w ilości 120 porcji łącznie, przy czym na każdą z porcji składać się ma minimum: gorąca kiełbaska: 200g, bigos: 300g., pieczywo: 100g., woda mineralna niegazowana:0,5l. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również w ilości co najmniej po 240 sztuk: naczynia jednorazowe, sztućce oraz serwetki. Przekąski mają być wydawane uczestnikom imprezy od godz: 14.15 5.4.2. 1 stoisko z gorącymi napojami (kawa i herbata z cukrem) dostępne przez cały czas trwania imprezy, o wydajności co najmniej po 25 porcji (150 ml/ porcja) na 1 godzinę, produkty mają być wydawane uczestnikom imprezy nieodpłatnie; urządzenie ma być sprawne i bezpieczne dla uczestników imprezy, posiadać aktualne atesty i badania techniczne oraz ma być obsługiwane przez właściwie przeszkoloną osobę; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również w ilości co najmniej 200 sztuk kubków jednorazowego użycia przeznaczonych do gorących napoi 5.4.3. co najmniej 1 stoisko z popcornem oraz co najmniej 1 stoisko z watą cukrową, dostępne przez cały czas trwania imprezy, o wydajności co najmniej 50 porcji na 1 godzinę; produkty mają być wydawane uczestnikom imprezy nieodpłatnie; każde z ww. urządzeń ma być sprawne i bezpieczne dla uczestników imprezy, posiadać aktualne atesty i badania techniczne oraz ma być obsługiwane przez właściwie przeszkolone osoby; 5.4.4.Wykonawca zobowiązany jest do rozstawienia w miejscu gdzie będzie realizowane zamówienie 10 koszy przenośnych, oraz uprzątnięciu ich po zakończeniu imprezy. Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren, na którym odbywać się będzie impreza po jej zakończeniu oraz przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; a jeżeli impreza odbędzie się w sali gimnastycznej, po stronie wykonawcy będzie leżał obowiązek uprzątnięcia pomieszczeń w których będzie odbywała się impreza a po jej zakończeniu przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; 5.5. Ubezpieczenie 5.5.1.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich skierowanych uczestników na czas realizacji zamówienia łącznie z podróżą; tj. w dniu 04.10.2014 r. 5.6. Transport uczestników 5.6.1. transport autokarowy w obie strony dla 120 osób skierowanych przez Zamawiającego, tj. uczestników programów aktywności lokalnej z Puław, przy czym Zamawiający zastrzega, że wszyscy ww. uczestnicy mają dotrzeć na miejsce realizacji zamówienia o jednakowej godzinie, przed rozpoczęciem imprezy. Wykonawca ma zapewnić transport co najmniej 3 autokarami na trasie Puławy - Kurów, przy czym wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich; Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren, na którym odbywać się będzie impreza po jej zakończeniu oraz przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; a jeżeli impreza odbędzie się w sali gimnastycznej, po stronie wykonawcy będzie leżał obowiązek uprzątnięcia pomieszczeń w których będzie odbywała się impreza a po jej zakończeniu przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; 5.7. Atrakcje dla uczestników 5.7.1.wykonawca zobowiązany będzie zorganizować oraz poprowadzić w sposób bezpieczny dla uczestników imprezy mini zawody sportowe, tj: w przeciąganiu liny, w biegu w workach, w rzucie piłką lekarską; w każdej z tych konkurencji udział ma wziąć po 10 osób; wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie materiały oraz sprzęty niezbędne do przeprowadzenia zawodów tj. m.in. 2 piłki lekarskie, 1 lina, 2 worki; wykonawca zobowiązany jest również wykonać dla zwycięzców zawodów dyplomy (7 sztuk); 5.7.2.atrakcje dla dzieci tj. 1 dmuchaną zjeżdżalnie o wymiarach co najmniej 7m/6m/7m, która ma posiadać aktualne atesty i badania techniczne oraz ma być obsługiwane przez właściwie przeszkolone osoby, które będą czuwać nad bezpieczeństwem osób korzystających + 1 stoisko do malowania buziek; 5.7.3.Impreza rekreacyjna ma być prowadzona przez konferansjera i zarazem animatora imprezy, który będzie prowadził imprezę zgodnie z planem ramowym. Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren, na którym odbywać się będzie impreza po jej zakończeniu oraz przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; a jeżeli impreza odbędzie się w sali gimnastycznej, po stronie wykonawcy będzie leżał obowiązek uprzątnięcia pomieszczeń w których będzie odbywała się impreza a po jej zakończeniu przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; 6. Wszystkie dokumenty, plakaty, dyplomy związane z organizacją imprezy mają być oznaczone logo PCPR w Puławach, oraz logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy); 7. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w widocznym miejscu, gdzie realizowane będzie zlecenie, informacji o treści: Tu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach realizuje projekt systemowy Samodzielni - nie sami przy udziale środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, opatrzonej logotypami jak w pkt 6. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia z należytą starannością dokumentacji dotyczącej wykonanych działań, a w szczególności: ewidencji obecności uczestników, dokumentacji audiowizualnej z wykonanych działań wraz z uzyskaniem od uczestników oświadczeń o wyrażeniu zgody na wykorzystanie ich wizerunku oraz dokumentacji dotyczącej zapewnienia wszystkim uczestnikom warunków, o których mowa w pkt 5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dadej Krzysztof, Chorupnik 77, 22-315 Gorzków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3536,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.