eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Remont nawierzchni dróg gminnych ul. Poznańskiej i ul. Mickiewicza w Jedlinie - Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Jedlina-Zdrój: Remont nawierzchni dróg gminnych ul. Poznańskiej i ul. Mickiewicza w Jedlinie - Zdroju
Numer ogłoszenia: 197298 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. (074) 845 52 15, fax (074) 845 52 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych ul. Poznańskiej i ul. Mickiewicza w Jedlinie - Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Formularz wyceny robót stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania - wg wzoru - Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. Wyceniony i podpisany Formularz wyceny robót, który powinien zawierać wszystkie wyszczególnione roboty, z zachowaniem kolejności pozycji - wg wzoru - Załącznik Nr 3, 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie ( tylko, jeżeli dotyczy ) tj. jeżeli ofertę składa podmiot występujący wspólnie, należy do niej dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów spełniających następujące wymagania: - upoważnia jeden z podmiotów do występowania w imieniu każdego z pozostałych podmiotów we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, - stwierdza, że podmioty oferty wspólnej będą odpowiedzialne solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania , - jest zawarta na czas trwania umowy, - określa cel wspólnych zadań jako złożenie wspólnej oferty oraz realizowanie przedmiotu zamówienia, - wskazuje obowiązki i zadania każdego z uczestników oferty wspólnej, - wyklucza możliwość wprowadzenia umowy w trakcie wykonywania zamówienia publicznego przez jakiekolwiek działanie któregokolwiek z podmiotów składających wspólną ofertę, - wyklucza zmiany podmiotów składających wspólną ofertę w trakcie wykonywania zamówienia. 3) wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w przypadku, gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki, na potwierdzenie odpowiedniego umocowania do złożenia oferty winien złożyć oświadczenie wraz z kopią stosownej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie ( oświadczenie na etapie złożenia oferty, uchwała wspólników na etapie podpisania umowy ). 5. Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 ). 6. Oryginał lub kserokopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7. Dowody świadczące o wiarygodności technicznej oferenta 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 5, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru - Załącznik Nr 6, 8. Informacja o podwykonawcach - wg wzoru - Załącznik Nr 7, 1) Jeżeli wykonawca decyduje się na zaangażowanie podwykonawców, musi wykazać w ofercie część zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom. 2) Zlecenie przez wykonawcę części zadań podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zadań, tj. wykonanych przez siebie i zleconych. 9. Zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru - Załącznik Nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jedlina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, pok. Nr 5b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, w pokój Nr 4, czynne od godz. 8 00 do godz. 15 00,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.