eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją Projektu nr PL0423 Budowa przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen oraz centrum edukacyjno-s

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Zamość: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją Projektu nr PL0423 Budowa przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen oraz centrum edukacyjno-szkoleniowego na bazie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Numer ogłoszenia: 197196 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157946 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją Projektu nr PL0423 Budowa przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen oraz centrum edukacyjno-szkoleniowego na bazie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją Projektu nr PL0423 Budowa przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen oraz centrum edukacyjno-szkoleniowego na bazie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Sprawdzenie i aktualizację dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1133, zm. Dz.U. z 2008 r. Nr 201, poz. 1239). b) Kierowanie i koordynacja realizacji kontraktu w przedmiocie wykonania robót budowlanych (inwestycji) zgodnie z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji współfinansowanych środkami Norweskiego Mechanizmu Finansowego dostępnymi na stronach: http://www.eog.gov.pl/Archiwum/2008/Strony/2008.aspx http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Podstawy%20prawne/Strony/Podstawy%20prawne.aspx http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Wytyczne/Strony/Wytyczne.aspx Do obowiązków Menadżera Projektu należy w tym zakresie w szczególności: sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, aprobowanie płatności, aprobowanie dodatkowych żądań Wykonawcy; c) opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót budowlanych (w tym w szczególności: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektu umowy) w celu przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy robót oraz jej ewentualnych modyfikacji, wyjaśnień i korespondencji, a także innych pism, których konieczność sporządzenia pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, aż do jej ostatecznego zakończenia; d) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym; e) dostarczenie Wykonawcy dokumentacji niezbędnej do wykonania inwestycji (robót budowlanych) zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową o roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej; na dokumentację tę składać się będą: -dokumentacja budowlana robót (a w tym opracowane w 2007 r. na zlecenie Zamawiającego: projekty budowlano - wykonawcze i specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych), -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca realizację robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp; Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca wprowadzanie i realizację rozwiązań zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b Prawa budowlanego (uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego), w tym także w zakresie zastosowania materiałów zamiennych. Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), f) zapewnienie codziennego nadzoru, w tym inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; Menadżer Projektu zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie; Menadżer Projektu ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; g) rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, sporządzaniem dokumentacji powykonawczej, itp.; h) wystawianie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców robót budowlanych; i) przedstawianie opinii Zamawiającemu i aprobata dokumentów zawierających wnioski wykonawcy robót dla wykonawcy robót, co do sposobu lub harmonogramu realizacji robót, w tym w zakresie wydłużenia czasu trwania umowy o wykonanie robót budowlanych, po uzyskaniu zgody Zamawiającego i wprowadzaniu ich przez Zamawiającego do umowy zgodnie z art. 144 Pzp; j) informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizacje robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego; k) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy (w języku polskim i w języku angielskim; koszty tłumaczenia pokrywa Menadżer Kontraktu); l) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiający podejmowanie stosownych działań zaradczych (w języku polskim i w języku angielskim; koszty tłumaczenia pokrywa Menadżer Kontraktu); ł) sporządzanie raportów z przebiegu realizacji inwestycji dla Zamawiającego w terminach zgodnych z zawartą umową (w języku polskim i w języku angielskim); m) obsługa okresu gwarancji i rękojmi; Menadżer Projektu zobowiązany będzie do: - prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (Miasta Zamość) przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na pół roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią Menadżer Projektu zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Menadżer projektu zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na pół roku, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych; - prowadzenia na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy za przygotowanie, której odpowiedzialny będzie Menadżer Projektu została sporządzona niewłaściwie; pomimo działań Menadżera Projektu - w sytuacji, gdyby Zamawiający zmuszony by był do zwrotu części lub całości dotacji na skutek przyczyn leżących po stronie Menadżera Projektu; n) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów do Urzędu Miasta Zamość wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. o) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych (w języku polskim i w języku angielskim)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.13.00 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 264391.78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 264391.78
  • Oferta z najniższą ceną: 264391.78 oferta z najwyższą ceną: 264391.78
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.