eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie sołectwa Kościelisko w Gminie Kościelisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Kościelisko: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie sołectwa Kościelisko w Gminie Kościelisko
Numer ogłoszenia: 196427 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie sołectwa Kościelisko w Gminie Kościelisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako główny przedmiot zamówienia: 90212000-6 (usługi odśnieżania), 90213000-3 (usługi usuwania oblodzeń) oraz 90210000-2 (usługi sprzątania ulic), związane z Zimowym utrzyma-niem dróg w sezonie zimowym 2008-2009 na terenie sołectwa Kościelisko w Gminie Kościelisko obejmujące swoim zakresem: 1)odśnieżanie dróg, 2)posypywanie dróg w celu usunięcia śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, śliskości śniego-wej), 3)odśnieżanie placów, 4)ładowanie i wywóz śniegu z poboczy w miejsca nie kolidujące z ruchem pojazdów i pieszych, 5)usunięcie pozostałych materiałów szorstkich po zakończeniu sezonu odśnieżania, 6)prowadzenie dyżurów w celu sprawnego przeprowadzania akcji zimowego utrzymania dróg. zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną zimowego utrzymania dróg stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00-100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę-czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszy-mi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS oZakopane nu-mer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.341-24-2008). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tak, by znajdowało się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 29 sierpnia 2008 roku do godz. 10.00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o infor-macje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumen-tów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww warunki spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert, (aktualną umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatno-ści lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert, c)wraz z ofertą należy złożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postę-powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wy-konał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wienia z podaniem ich wartości, terminu oraz miejsca wykonania (wg wzoru stanowiącego załącz-nik nr 4). W przypadku świadczenia usług na rzecz Zamawiającego należy je ująć w przedmiotowym wykazie. Wraz z wykazem należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Z do-kumentów tych powinno wynikać, że przynajmniej dwie usługi zostały wykonane należycie. d)wykaz w formie oświadczenia z którego wynika, że Wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania za-mówienia narzędziami i urządzeniami (określonym poniżej) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj.: - piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., - piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., - ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., - ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., - spychacz - 1 szt., - pług wirnikowy - 1 szt., - ładowarka - 1 szt., - samochód skrzyniowy - 1 szt. wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów, które podlegają rejestracji. W przypadku dzierżawienia sprzętu do wykazu należy załączyć umowę najmu. e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - minimum 4 osoby, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) wraz z ofertą należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowo-dem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmia-nami) a)wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - według wzoru stanowiące-go załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.